Põllukart V-50 mootoriga tehasekardist
#81

Vasta
#82

Vahepeal juhtus selline asi, et mootor läks "kaduma", sellega koos imelikul kombel ka motivatsioon asjaga edasi tegelda. 
Lihtsamas keeles: kellel väga vaja või siis mitte nii väga vaja, see projekt on saadaval. 
Tegemist on piisavalt, sõitma saab mootori paigaldamisega, heaks saab ümberehitusega, väga heaks saab suure ümberehitusega Smile

Do'nt panic
Vasta
#83

Valus vaadata, kuidas endine võidusõidumasin ära retsitakse "põllurallikaks"...
Oleks võinud ikka originaalkujul taastada ja võib-olla natuke paremaks teha tehniliselt lihtsalt.
Vasta
#84

(22-04-2022, 11:24 AM)vootele Kirjutas:  Valus vaadata, kuidas endine võidusõidumasin ära retsitakse "põllurallikaks"...
Oleks võinud ikka originaalkujul taastada ja võib-olla natuke paremaks teha tehniliselt lihtsalt.
Oi kui negatiivne! Rõõm näha Big Grin
Rahustuseks võin öelda, et retsitud pole midagi, kui pidurisilindri ja bensiinipumba kinnitus välja arvata. Vii kart minema, lõika kirjeldatud kinnitused maha ja taasta algkujul. Kahjuks olid kaks rehvi ja velge põlengus nii palju kahjustada saanud, et kasutada ei kõlba, neid mul kaasa anda pole, ülejäänud originaalkraam on olemas, välja arvatud mootor muidugi, sumps ei jõudnudki minuni. Nohh, taastajad, jookske mind rahapakkidega maha! Nali. Saab odavalt.

Do'nt panic
Vasta
#85

Valan õli ka nende tulle, kes ei plaani originaaliks taastada - kui sellele kardile istutada peale hiina 125cm mootor automaatsiduri ja tagurpidikäiguga, muutub see masin nooremale põlvkonnale täiesti kasutatavaks.

Ära anda täitepinnast Põhja-Tallinnas.
Vasta
#86

Kardan, et amortide puudumise pärast sobib see masin ainult asfaldile ehk kohta kuhu ta on loodud.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#87

Minu jaoks on see projekt läbi. Viidi ka raam kõige muuga minema. Loodan, et saab peresse kes hindab tehnikat ja sõidab sellega sagedasti.

Do'nt panic
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne