01-05-2021, 14:40 PM
(30-04-2021, 08:15 AM)Daff Kirjutas:Mina lähtun oma sõiduautode ja oma kundede turbodega ümber käimisest,veoauto ja rasketehnika turbod on tummisemad tükid.Offtopicuna ei saa ka ma vaiki olla.(30-04-2021, 07:36 AM)hundu615 Kirjutas: Minut paar tühikäigul loksumist piisab,kuid enamus ei tee seda,näha ka autode pealt.
See komm ei sobi siia teemasse eriti hästi "aga ei saa mitte vaiki olla". Kui seda turbot tahad kinni kõrvetada õliga siis peab ikka üks ütlemata s...t õli sees olema, ütleks poslamasla lausa.
Ise alates 91 aastast sõitnud ringi suurtega ainult turbotatud maailmas ja pole veel ei endal ega teistel kuulnud, et jahutuse taga asi oleks ja mõni turbo kinni oleks kõrbenud või probleemid oleks tekkinud just selle pärast, et tühikäigul tiksuda ei lasta. Isegi vanal MAZ autol piisas sellest kui põhjagaasi pealt jala maha võtsid ja parklasse keerasid, et turbo oli piisavalt jahtunud oli.
Küll olid vene masinatel seoses turbodega muud jamad. Võllid kulusid ära kuna õli oli tõesti olematu kvaliteediga ja mootorid ei suutnud hoida survet madalamatel pööretel.
Traktoriga võibolla on selline asi isegi võimalik aga siis peab keset künnivagu kohe masina veo pealt välja suretama,et temperatuurist tingitud probleemid tekiksid.
Näiteks uue Volvo kohta mainis tehase esindaja, et turbole piisab jahutusesks sellest kui parklasse laveerid. Ja seda ka juhul kui võtad meeletut tõusu ja tõusu lõpus kohe pakima sätid. Tavaliikluse puhul turbo jahutamist ei vaja.
Vanaisa väikse posina ei osanud oodata põie pidamatust,kuna onud kõik rääkisid,et eluaeg on pidanud,kuid kui vanaisa vanaks jäi olid ikke tilgad püksis.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983