Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Tekkis küsimus !
Kui suur võib olla kolvi ja silindri vahe ?
Silindrid ümarad ja hoonitud ja mõõdus 77,98 ja teine 77,97
Kolvid on mõõdus 77,78 - 77,75 vähe ovaalsed.

Pole endal Palu raamatut muidu vaataks ise järgi.
Loodan, et keeegi oskab vastata.
Tegemist siis õhkjahutusega Dnepri mootoriga.
Keegi väitis et vahe võib olla läbimõõdukohta vaid 0,04 - 0.08, ehk kui silinder on 77,98 siis kolb peaks olema 77,90-77,94

Minule tundub uskumatu vahena.

https://zinref.ru/000_uchebniki/03450mot...87/022.htm 
Näiteks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(19-03-2020, 11:35 AM)Aare R. Kirjutas:  Mis te sellest arvate? Märks hommikul ütles Retro FM-is, et on kuulda olnud, et Euroopas pidi bensu hind kohati sinna 1€ tuuri, samuti kuulsin uudistest, et nafta maailmaturu hind on 2003. aasta tasemel, aga Eesti kütusemüüjad ei saa endi jutu järgi hinda langetada, sest siis käive langeb! Parandage, kui ma eksin, aga sellel, kes müüb päevas 1 lati 10€ maksvat vorsti, on käive väiksem kui sellel, kes müüb 10 latti 5€ maksvat vorsti. Tüüpiline Eesti ärikate suhtumine ikka.
Nüüd on Circle K vastava seletuse andnud, et nemad on tegelikult üldsegi ka praeguse hindadega heategijad kuna käive kukkus 33% kütusemüügi vähenemise ning kabaonossi- ja kohviäri kokkukuivamise tõttu:

Circle K juht peab kriitikanooli kohatuks. Ta selgitas, et tanklaketid peavad kriisi ajal täitma elutähtsat teenust, see tähendab pakkuma inimestele ja ettevõtetele mootorikütust. «Meie jaamad on avatud neile, kes osutavad teisi elutähtsaid teenuseid. See on erakordselt kallis, kui võrdleme eeldatavat käivet ja tänast tegelikkust, kus käive kukkus nädalaga kolmandiku võrra,» ütles Kai Realo. (Viide)
 
Et siis kütusemüüjate vaatevinklist on nemad suurimad ohvrid ja hoopis meil peaks neist kahju hakkama.

Kriisi ajal tuleb tavainimese palgad 30% alla lasta,riigikogul 50% tõsta ja hinnad ka 30% kõrgemaks tõsta,siis on kõik rahul.Muidu ei jõua Ratas igapäev kiidelda,kui hästi me elame võrreldes ülejäänud maailmaga.

Riik tellib bussifirmadelt sõite.
Võiks tellida ka kabanosse tanklalt, näitad dokumendi ette, nurka tehakse auk ja saad riigi kulul vorstisaia.

Tanklaid ongi liiga palju, vähemalt Tallinnas, täpselt nagu kaubanduskeskuseidki.
Tanklast midagi osta peale kütuse võiks ju ainult hädakorral, hinnad on mõttetult kirved.
Kuna ma kohvi ka eriti ei tarbi, siis on mul endal selle tanklast ostmise vajalikkusest raske aru saada.
Võib-olla toimubki tulevikus inimeste mõttemaailmas mingi muutus.

(22-03-2020, 16:37 PM)Peeter2 Kirjutas:  Tanklaid ongi liiga palju, vähemalt Tallinnas, täpselt nagu kaubanduskeskuseidki.
Tanklast midagi osta peale kütuse võiks ju ainult hädakorral, hinnad on mõttetult kirved.
Kuna ma kohvi ka eriti ei tarbi, siis on mul endal selle tanklast ostmise vajalikkusest raske aru saada.
Võib-olla toimubki tulevikus inimeste mõttemaailmas mingi muutus.
Tanklaga oli alles paar kuud tagasi hea asi. Maksin kütet kui veokajuht tuli poodi ja küsis kus kohast süüa saab. Tibi kassa tagant:" näe siin on praed ja värgid" Ma küsin kus süüa saab oli veokajuhi küsimus. Ma ütlesin et paarsada meetrit eemal on hea kohvik, suur praad mõistliku hinnaga ja suundun ise ka sinna sööma. Veokajuht tuli ka järele ja imestas et kui odavad hinnad, tankla kuuma koera eest saab kohvikus prae

Veel pole maha löödud

(22-03-2020, 16:37 PM)Peeter2 Kirjutas:  ...
Tanklast midagi osta peale kütuse võiks ju ainult hädakorral, hinnad on mõttetult kirved.
...

Normaalselt asju ette planeeriv inimene jah. Aga meil on palju inimesi, kelle jaoks saabuvad ootamatult nii kütuse lõppemine kui talv veebruaris.

Ning kui öösel kell 02.18 on just SEDA just NÜÜD vaja, siis hinda enam ei vaata Big Grin

Pean tunnistama, et kohmi olen ma küll vahel tanklast võtnud, aga söögivärki pole tõesti väga ammu sealt võtnud. Vahel ongi nii, et bensukast ümber nurga on mingi söögikoht, kus saad 3-4€-ga prae. Üks hea koht on Imavere kõrts, kus praad-supp-magustoit on 5€. Proovi bensukast 5€-ga söönuks saada Big Grin

Kas on Pärnumaal(ka Tallinn/Harjumaa sobib, Viljandimaa) inimest kes tegeleb keretööde tegemisega sõiduautodele?
Huvitaks just sellised suust suhu leviva reklaamiga keresepad või väikefirmad, kui suuremad ettevõtted.
Ühe vana Honda põhi tahaks järeleaitamist, sest kahtlustan, et kere külge mitte kinnituvad õõtsad on TÜVil probleemiks  Big Grin

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com

Ma pakun suust suhu reklaamina wagoneer garage. 
Siis siin foorumis kasutajana samuti kui wagoneer.

Kas keegi siin Pilkemaster EVO halumasinale teab, kust soodsamaid varuosi saada kui OÜ Kire letihinnad? Või suudab hindasid ilusamaks seal rääkida...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Kellegil virtuaalkujul A.Palu motopiiblit leidub?
Endal seda sisaldanud kõvaketas läks hukka...

(24-03-2020, 21:43 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kellegil virtuaalkujul A.Palu motopiiblit leidub?
Endal seda sisaldanud kõvaketas läks hukka...
Kas see https://www.digar.ee/viewer/et/nlib-diga...977/page/1 ?

(24-03-2020, 23:54 PM)jürimees Kirjutas:  
(24-03-2020, 21:43 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kellegil virtuaalkujul A.Palu motopiiblit leidub?
Endal seda sisaldanud kõvaketas läks hukka...
Kas see https://www.digar.ee/viewer/et/nlib-diga...977/page/1 ?

Tänud!
Seesama jah.

Mis on valesti õlireservuaariga kahvelkärul, kui selle allalaskmisel õlipaak üle ajama hakkab? Ja järgmiseks tõstmiseks loomulikult õli väheks jääb.

Säärane, kuid mitte sama: https://www.youtube.com/watch?v=m76nufp_K3w

Tõstab, hoiab ja langetab, nagu peab. Aga kui tahta kolmandikust rohkem tõsta, tuleb õli paaki juurde valada ja alla laskmisel siis jälle välja imeda. Või põhjustada keskkonnakatastroof.

Õhutamine, allalaskmisasendis lingiga käepidemega pumbates, mingit mõju alatule käitumisele ei avalda.

Õli on peenem hüdroõli ja katsetuste käigus korduvalt vahetunud Big Grin

Olla kogu aeg nii käitunud ja sellega ka elatud. Teoorias peaks tõstmisega pumpatõmmatud õli sinna ka jääma ja pudeli ülesanne on tegelda termopaisumise järelmitega. Praktikas jookseb õli välja.

Kummist õlipudeli originaalkork on kadunud ja selle asemel on tolline torupime, mis ei sulge paaki tihedalt. Kas see on vajalik?

Reservuaar v silinder vahetatud? Ja vahetuse käigus paagi maht väiksem saanud või silinder suurem?

(25-03-2020, 22:56 PM)martinjev Kirjutas:  Reservuaar v silinder vahetatud? Ja vahetuse käigus paagi maht väiksem saanud või silinder suurem?

Pudelivahetus ei ole mitte võimatu, kuna asi on mitukümmend aastat vana. Aga sinna ei mahu suurem pudel ära. Tõstesilindrit pole kindlasti keegi näppinud.

Kui on soov pukseerida gaz-53-e jäiga ühendusega näiteks volvo fl6-e järgi, siis kas on tegu pukseerimisega või peab olema c+e ja rohkem nagu haagis. 
 Mõni soovitus jäiga kolmnurgaga pukseerimiseks kuluks ka ära.

Kuidas on lood õlifiltriga? Pumba pealevoolu vooliku olukord? Kui pump imeb õli peale koos õhuga, siis surutakse silindrisse öhu ja õli segu, ning paaki naastes ei mahu see vahutav, õhku täis õli enam ära.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne