Projekt LZA-4045
#21

Mersu "reasviiesel" on pumba ajam olemas: OM617 vahehammasrattalt, OM602 nuka otsast.

Usutavasti kannatab NŠ-10 kenasti. Algne on väga mannetu tootlikkusega mastitõstesilindrit täitma.

Samuti saab üsna suure pumba muterdada roolivõimendi pumba jätkuks. Algne on jälle, väga mannetu.
Vasta
#22

Kui mul selline tõstuk oleks siis ma paneks joonelt lammutusse, valiks välja esimese esiveolise auto mootori koos automaatkastiga.
Kastil keevitaks difri kinni ja veovõll otse veosilda.
Piduriketta lõikaks ka plasmaga välja ning see läheks silla kardaaniflantsi külge ning sinna peale esimene ettejuhtuv pidurisadul kus käsipiduri trossi valmidus on.
Siis viskaks sealt kapotialt kõik üleliigse välja ja pistaks selle mootori sinna sisse.
Kuna hüdrosilindrid on sel aparaadil enneolematult jämedad, siis 10cc pumbaga küll ära ei jõua oodata kuna tõstab ja seepärast väntvõlli esiotsale lisaks üks hammasrihmaratas, mis on lihtne teostada sest sama mootori ratas oleks sama mõõtu ja näiteks kolkswagenil peaks välimisel 4 rihmaratta auku üle puurima ning rihmaratta pikkade poltidega alumise külge kinnitama.
Siis veel üks vahepukk näiteks polditavast rattalaagrist, kuhu läheb nukkvõlli rihmaratas otsa et saada 1/2 ülekanne pumbale.
Pump siis näiteks sellesama masina veovõlliga mille laagrit kasutada kuhugi sobivasse kohta raami küljes ning nii hästi pole see aparaat kunagi toiminud.

Loomulikult on see vaid ühe inimese isiklik nägemus ja kindlasti on ka teisi variante.
Näiteks sõber pani sinna peale Uazi mootori, tehes vaid pumpade kardaani pikemaks ja väidetavalt olla bensiini kulunud päevas 30 liitri asemel 14.
Kabiini tõstis ka kõrgemale et näeks veoautole koormat laadida ja mootorile Zak keevituse regulaator, mis olla ka 51 mootori küttekulule väga hästi mõjunud.
Vasta
#23

Natuke sellele masinale ka kevadõhku mootorisse. Läheb teise majapidamise juurde abitöödele ära, aitab puhkamisest

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24

       
[*]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#25

Gaaziku mootorile süüteküünlaid on kellegil pakkuda, hea kui oleks veneaegsed. Tänapäevased ei taha kesta miskipärast.

Vanadest varudest sain mingi hädapärase jooksu kokku mis kuidagimoodi käivad.


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#26

NGK BP5HS ka ei kesta?

Kasvatab kida klemmide vahele või tahmab labaselt ära?

Praeguse aja siin saadaolevad vene küünlad on saast, huvitav kuda nõukaaegsed kestaks?

Need veneaegsed juhtmed saada utiili, asenda suvaliste lääne omadega.
Vasta
#27

Kui on jämedad küünlad, siis NGK AB6 aitab ehk edasi.
Vasta
#28

Küsimus keerme läbimõõdu kohta on õigustatud. Kumb seal siis on, isand Luik? 14 või 18 mm?

Hõõgarvu küsimus on huvitavam, kuivõrd see sõltub ka kasutusoludest. Ajuti ja lühikeselt töötavale masinale võib 6 tõesti parem olla...
Vasta
#29

Seal on samad, nagu Pobedal või Sierra OHC mootoril. Ma midagi leian, kiri Skypes.
Kena mudel tehtud, ehk isegi tootmises:

https://youtu.be/FJKNwiRRTr4?t=407

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne