Nõukogude Buick

Plekitööd tagaakende kallal on lõpetatud. Ümber tuli natuke teha ka uksi, kuna hankida õnnestus vale mudeli omad. Kohandada tuleb ka tagumisi poritiibu, need ka teise mudeli omad. Kõik ikka 90-nda seeria omad aga ikkagi erinevad. Sellisele "pisiasjale" juppide kokkuajamisel ei osanud tähelepanu pöörata ja ega mingeid valikuid ka polnud. Veel on vaja teha keskmise istmerea pesad ja need ka paika sobitada. Sellega peaks plekitöödega ühele poole jõudma.
   
   
Vasta

(08-04-2021, 23:48 PM)spitfire Kirjutas:  Ratta tsentri kopsikud siin hästi näha.
Ees ja taga erinevad?
Vasta

Mitte ainult Vene seltsimehed, vaid ka Hollandi kuninganna lasi endale Buick-i ehitada. Mudel sama, Buick 90, kuid aasta noorem, ehk siis 1933 aastast. Holland oli tookord suurriik. kuulus talle ju praegune Indoneesia ja Suriname Lõuna Ameerikas. 

https://www.youtube.com/watch?v=7jEQ5YG9W5M
Vasta

No-noh, ma ikka olin arvanud, et se kõikse suurem riik on ikka Läti olnud, meitega võrreldes. Vot ei mäletagi enam kumb talle kuulus, oli see nüüd Trinidad või hoopis Tobago. Jutt käib siis Kuldiga Hertsogiriigi koloniaalvallutustest. A Puiki neil muidugi ei olnud. A tegelt Pipi isa oli ka.... Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(10-04-2021, 20:55 PM)spitfire Kirjutas:  No-noh, ma ikka olin arvanud, et se kõikse suurem riik on ikka Läti olnud, meitega võrreldes. Vot ei mäletagi enam kumb talle kuulus, oli see nüüd Trinidad või hoopis Tobago. Jutt käib siis Kuldiga Hertsogiriigi koloniaalvallutustest.

Kuramaa Hertsogiriigile kuulus Tobago Kariibidel ja Gambia Aafrikas. Kuldiga oli mõnda aega Kuramaa Hertsogiriigi pealinn.
Vasta

Plekitööd hakkavad jõudma lõppjärku. Jäänud on veel lisaistmete jaoks vajaminevad pesad koos kinnitustega. Põranda sisse jääv puidust jalg peab jääma põrandaga samasse tasapinda ehk põranda kattevaip peab katma selle jalaosa nii, et mingi kühm ega lohk ei jääks hiljem silma riivama. Samuti tuleb kuidagi tugevdada põhja plaati. Praegu jookseb seal all puidust tala. Seoses süvenditega tuleb see eemaldada või nihutada ettepoole. ZIM-mil on selleks tugevdajaks kardaani tunnel. L-1/Buickil seda tunnelit ei ole ja põrand on sirge.
   
   
Vasta

Nn kolmanda rea istmete vannid said valmis. Loodan, et homme leiavad nad oma koha ka autos.
   
Vasta

Kuniks nälgiva proletariaadi esindajad arhiivides ja Piiteri vanade töökodade nurkades ringi nuhivad, siis üht-teist ikka päevavalgele imbub. Väga tore leid. Selle kohta evib arvamus, et selline birka paigaldati peale pikki arutelusid parteikoosolekutel siiski ainult mongolitele saadetud eksportmudelitele. Aga eks arhiivides veel tuhnitakse. Töö käib.. Smile

   
Ленинград-1 нь монгол загварт тав тухтай байдлын зохицуулагч таб текстээс арай өөр байдаг

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Kolmanda istmerea pesad ka valmis.
   
   
Vasta

Pole midagi kerget siin päikese all. Hakkasime sisse sobitama tagumisi istmeid ja probleeme muudkui tuleb uksest, aknast sisse. Nagu eelnevalt kirjas on auto kere kahest erinevast autost kokku keevitatud. Kere aga toetub puidust raamile, mille külge lähevad ka istmed. Doonor nr.2 oli küllalt viletsas seisus ja selle puitosad on küllalt kahjustunud. Kuna kere sai pikendatud, siis paljud detailid ei sobi üldse. Näiteks tagumise kolmanda akna tõste/langetuse mehhanism on täielikult ehitatud puidust paneeli sisse. See paneel tuleb valmistada täiesti uus, sest aken ju 15 cm pikem. Samuti tuleb tellida uus klaas, mis õnneks on sirge ja neljakandiline, ainult nurgad on vaja ümmardada R 8mm. Mõni pilt ka illustreerimaks kogu juttu.
   
   
   
Vasta

Käsil keevitus kohtade tinaga katmine. Allolevatel piltidelt näha erinevus tinaga kaetud ja katmata poolest.
   
   
Vasta

Tasapisi tuleb ka raami ja sildadega tegelema hakata. Kuna raam on momendil veel kere all. Ilma selleta ei julgenud kere töid teha, kartsin, et kere pikendusel ei sobi pärast kokku. Nüüd, kus kere on valmis, võtame kere raamilt maha ja paneme pukkidele. Pahteldustööd saab ka pukkidel läbi viia. Raam läheb liivapritsi. 
 Käsile sai võetud tagasild. Tuletame meelde, milline nägi ta välja soetamisel hulga aastaid tagasi.
   
 Sai teine lahti võetud ja remonditud. Kuna puudus igasugunegi ettekujutus eriti pidurisüsteemi olemusest siis selleks saigi muretsetud väiksem vend Buick Model 67, mille abil sai sild originaal juppidega ja ka mõne asja treiali abiga remonditud. Muus osas oli sild päris heas seisus. Tundub, et üks kõik mille all ta kunagi oli, see väga pikalt ei liikunud. 
Tuletan meelde, et autol on mehhaanilised pidurid. Nüüd sai sild liivapritsitud, krunditud ja värvitud.
   
   
Vasta

(05-05-2021, 20:59 PM)Formika Kirjutas:  Tasapisi tuleb ka raami ja sildadega tegelema hakata. Kuna raam on momendil veel kere all. Ilma selleta ei julgenud kere töid teha, kartsin, et kere pikendusel ei sobi pärast kokku. Nüüd, kus kere on valmis, võtame kere raamilt maha ja paneme pukkidele. Pahteldustööd saab ka pukkidel läbi viia. Raam läheb liivapritsi. 
 Käsile sai võetud tagasild. Tuletame meelde, milline nägi ta välja soetamisel hulga aastaid tagasi.

 Sai teine lahti võetud ja remonditud. Kuna puudus igasugunegi ettekujutus eriti pidurisüsteemi olemusest siis selleks saigi muretsetud väiksem vend Buick Model 67, mille abil sai sild originaal juppidega ja ka mõne asja treiali abiga remonditud. Muus osas oli sild päris heas seisus. Tundub, et üks kõik mille all ta kunagi oli, see väga pikalt ei liikunud. 
Tuletan meelde, et autol on mehhaanilised pidurid. Nüüd sai sild liivapritsitud, krunditud ja värvitud.

Pole kiibitseja ja hindan tehtud tööde kvaliteeti ja mahtu, aga mind ikkagi huvitab mis selle auto mark saab kunagi ARK-is arvele võttes olema. Kõige vähem saab see olla L1, pole ta ka Buic 32-90. Äärmisel juhul saab ta olla ümberehitatud väike Buic. Kui ARK vormistab selle L1-ks, siis on see ju suur pettus, sest ta pole pärit Putilovi tehase väiksest partiist ja pole ta ka õige Buic 32-90. Kas sellisele ümberehitamisele saab taotleda ka musta numbrit? Olen teinud neli autot musta numbri alla ja tean, et hindamine algab hinnatava auto idenfitseerimisest, raami ja kere nr. jne. Kas replicale saab taotleda musta numbrit. Oleks kena kui foorumlastest üks kõige pädevam liige, Indrek Sirk, kirjutaks oma nägemuse selle auto kohta.
Vasta

Samamoodi pole ka need mõned üskikud L1 masinad pärit putilovi tehasest seega ei näe siin üldse probleemi... 

Kui Brabus võtab G klassi ja ehitab selle enda äranägemise järgi ümber siis on tegu siiski brabusefa, mitte enam MB G klassiga. Sama lugu siin. Kui on ehitatud L1 jooniste järgi siis see on L1, mitte Estfield.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(06-05-2021, 08:55 AM)mlsluik Kirjutas:  Samamoodi pole ka need mõned üskikud L1 masinad pärit putilovi tehasest seega ei näe siin üldse probleemi... 

Kui Brabus võtab G klassi ja ehitab selle enda äranägemise järgi ümber siis on tegu siiski brabusefa, mitte enam MB G klassiga. Sama lugu siin. Kui on ehitatud L1 jooniste järgi siis see on L1, mitte Estfield.
Kui panen kuskil heinaküünis oma 1993. aasta G-klassile kõik 2014.a 6x6 Brabuse tükid külge, tähendab see automaatselt, et võin ARK-i uue passi järele minna? Pigem näen, et sellisele meelevaldselt tuunitud Buickile mingi muu margi registritunnistuse andmine loob ohtliku pretsedendi ja sellisele musta numbri andmine devalveeriks täielikult meie musta numbri mainet lähiriikides.
Vasta

Putilovlased läksid ju veelgi lihtsamat teed, võtsid terve auto ja vahetasid vaid nn ehisdetailid, misjärel andsid autole uue nime.
Ehk siis kui kodus garaazis G mersust G6x6 teha, siis asja G6x6 nime all registrisse ei saa. Küll aga ei näe ma põhjust, miks ei peaks saama, kui üks riik on aastakümneid varem teise riigi tootja autot kopeerides andnud sellele nime ja identiteedi.

Piltlikult öeldes siis lähtudes ütelusest "mis on lubatud jupiterile, pole lubatud härjale" ei päde eelneva postitaja näide.
Vasta

(06-05-2021, 07:45 AM)andres21 Kirjutas:  
(05-05-2021, 20:59 PM)Formika Kirjutas:  Tasapisi tuleb ka raami ja sildadega tegelema hakata. Kuna raam on momendil veel kere all. Ilma selleta ei julgenud kere töid teha, kartsin, et kere pikendusel ei sobi pärast kokku. Nüüd, kus kere on valmis, võtame kere raamilt maha ja paneme pukkidele. Pahteldustööd saab ka pukkidel läbi viia. Raam läheb liivapritsi. 
 Käsile sai võetud tagasild. Tuletame meelde, milline nägi ta välja soetamisel hulga aastaid tagasi.

 Sai teine lahti võetud ja remonditud. Kuna puudus igasugunegi ettekujutus eriti pidurisüsteemi olemusest siis selleks saigi muretsetud väiksem vend Buick Model 67, mille abil sai sild originaal juppidega ja ka mõne asja treiali abiga remonditud. Muus osas oli sild päris heas seisus. Tundub, et üks kõik mille all ta kunagi oli, see väga pikalt ei liikunud. 
Tuletan meelde, et autol on mehhaanilised pidurid. Nüüd sai sild liivapritsitud, krunditud ja värvitud.

Pole kiibitseja ja hindan tehtud tööde kvaliteeti ja mahtu, aga mind ikkagi huvitab mis selle auto mark saab kunagi ARK-is arvele võttes olema. Kõige vähem saab see olla L1, pole ta ka Buic 32-90. Äärmisel juhul saab ta olla ümberehitatud väike Buic. Kui ARK vormistab selle L1-ks, siis on see ju suur pettus, sest ta pole pärit Putilovi tehase väiksest partiist ja pole ta ka õige Buic 32-90. Kas sellisele ümberehitamisele saab taotleda ka musta numbrit? Olen teinud neli autot musta numbri alla ja tean, et hindamine algab hinnatava auto idenfitseerimisest, raami ja kere nr. jne. Kas replicale saab taotleda musta numbrit. Oleks kena kui foorumlastest üks kõige pädevam liige, Indrek Sirk, kirjutaks oma nägemuse selle auto kohta.
 Mis mõttes ümberehitatud väike Buick. Selle Model 67-ga pole tal küll mingit pistmist. Teistsugune raam, palju suurem mootor, Palju pikem kere. Tegelikult on Buick 67 Buick 90-ne väike koopia. Aga kõik on pisem. Aga sillad, roolivärk, pidurisüsteem, armatuur ja elektrivärk on samad. Näiteks uksed on c. 10 cm kitsamad. Ma üldse ei murra pead selle üle mis sest autost saab. Sõitma temaga nii kui nii ei hakata. Saab olema muuseumi eksemplar aga kindlasti L1 pea 100% koopia. Sillad peaks ikka L1 omad olema, no tegelikult ikka Buicki omad. Toodi ju need ka Ameerikast. Kardaani pikkus näitab, et  tegemist on 90 seeria mudelile omase pikkusega, järelikult sama mis L1-l. Vanu ennesõjaaegseid autosid on taastatud ka vähemaga, kui 2 originaalsilla olemasolul. Ja keegi ei sea kahtluse alla nende originaalsust, kui nad on taastatud täpselt selliseks, kui nad tehasest tulid.
Vasta

Ühes muuseumis on plastmassist Tiiger tank. Keegi ei kurda ja on õnnelikud et sellist asja oma silmaga näha saavad. Kas see pole olulisem kui paar vaevu loetavat numbrijada kuskil kere ja raami vahel? Miks üldse muretseda Formika autode pärast? Minge parem külla ja imetlega uhkeid masinaid mida muidu ainult vanade piltide pealt näeks...
Vasta

(06-05-2021, 10:14 AM)twist Kirjutas:  
(06-05-2021, 08:55 AM)mlsluik Kirjutas:  Samamoodi pole ka need mõned üskikud L1 masinad pärit putilovi tehasest seega ei näe siin üldse probleemi... 

Kui Brabus võtab G klassi ja ehitab selle enda äranägemise järgi ümber siis on tegu siiski brabusefa, mitte enam MB G klassiga. Sama lugu siin. Kui on ehitatud L1 jooniste järgi siis see on L1, mitte Estfield.
Kui panen kuskil heinaküünis oma 1993. aasta G-klassile kõik 2014.a 6x6 Brabuse tükid külge, tähendab see automaatselt, et võin ARK-i uue passi järele minna? Pigem näen, et sellisele meelevaldselt tuunitud Buickile mingi muu margi registritunnistuse andmine loob ohtliku pretsedendi ja sellisele musta numbri andmine devalveeriks täielikult meie musta numbri mainet lähiriikides.
  No sa võrdled asju meie "kalli" idanaabri moodi (hui s palzem) 1993 a autole paned külge 2014 a tükid. Esiteks need autod ei kvalifitseeru kumbki mustale numbrile. Mina panen oma 1933 a autole, mis on USA litsensi järgi ja valdavalt USA juppidest ehitatud, originaal jupid. Kõik saab olema sama, mis tehasest välja sõites. No kvaliteedilt kindlasti parem. Ainuke probleem minu silmis on kere numeratsioon. Buickil oli ainult tehase tabel. Mis oli L1-l, pole õnnestunud välja selgitada. Mootori numbrid puudusid ka. Neid polnud ka algaastatel GAZ-l. Minu GAZ A mootoril numbrit ka ei ole.
Vasta

L-1 / 1932 Buick küljekarpid kinnituvad naeltega puuraamistiku külge.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne