KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(18-04-2022, 07:58 AM)GRAND Kirjutas:  Tänud info eest, kõigile vastajatele!

Saan siin aru, et kui juba mahlad segi, pole mõtet  viga otsima hakata, vaid kohe  panna teine mootor?

Ilmselt see diisli panemine jääb ära, kuna tõstuki kasutusaeg vs. modifitseerimise aeg ja valu  ei ole balansis..
Mõte käis läbi, sest nagu keegi mainis, selle käivitamine on juba ettevõtmine. Kuna siin tõstuki otsas ta töötab sisuliselt külm / poolkülm  meetodil, siis iga hommik tuleb küünlad maha keerata.



Selle mootori vahese kohta veel, et kas mossedel on sidurikoja ühendus sama? Mul pole aimugi, mis mudeli mootor seal peal on.
Ise muidugi vahetaks tihendi,  või on see ajaraisk?
Olen ise sama isendiga 3a. asju liigutanud, pea 30aa. tagasi. Erandina oli mootor ainuke asi, mis seal korras oli ja millest mu aruraasuke jagu sai. Armeenia rahva kättemaks nõukogude rahvale. Siit ka vihje, mootori vahetus jäta viimaseks. Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.


Vasta

(18-04-2022, 18:41 PM)hulgus Kirjutas:  ....Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.
Ma kategooriliselt vaidlen vastu et kui masinat korra aastas vaja on et siis on bensiinimootor millele kvaliteetset osa saada tahad pead kombineerima hea lahendus.
Olen teinud selle vea et tegin Uaziku mootoriga tõstuki mootorile remondi ja nüüd olen rahvavaenlane sest räägib nüüd taga et võttis kaua aega ja nii kalliks läks ning ikka ei tööta.
Mis siis patsienti vaevab?
Hakkab tema seda korra kuus käivitama siis ilmtingimata on miski kummitoru ära väsinud, bensiinipumba klapid ära oksüdeerunud ja ei saa bensiini üles, aegajalt ikaldub bensiinipumba membraan, kuna venelased pole neid teinud meie kütustele vastupidavaid.
Üle paari korra läheb ujukinõela kumm, siis jääb kiirenduspump kinni ja tühikäigudüüs oksüdeerub ära.

Kõik need hädad esinevad siis käid küll näitamas ja rääkimas mida ja kuidas vaadata aga kasu pole kui inimene pole selle kõige keskel alustanud.
Ikka kui ei käi tiritakse õhuklappi kinni ja õigel ajal tagasi ei lasta ning mootorit soojaks ka ei lasta ning siis lisandub vahekord küünaldega kui külma mootoriga kinnise õhuklapiga kiirenduspumba tööd kompenseeritakse.

Lähen siis kohale, vahetan küünlad töötavate vastu, ajan kiirenduspumba liikuma ja lasen mootori soojaks ilusti 80 kraadini ja kõik toimib kuni järgmise korrani.
Ei ole ju kannatust mootorit soojaks lasta ja tulevad probleemid küünaldega kohe.
Võtan sellesama asja kaasa puidutööstusesse kus tal päev läbi tööd on ja seal töötas ta 3 kuud ilma et keegi oleks kordagi mootorit vaadanudki, viid tagasi ja jamad hakkavad jälle...

Diisel on ikka kordi lihtsam perioodilise kasutamisega, kuna küünalde ja karburaatoriga pole pronleeme.
Samuti kummidetailid kestavad diiselkütet kordi kauem ning kui küünlad korras ja aku peal siis rohkem probleeme polegi kui jälgida vedelikke ja tarbida...
Vasta

(19-04-2022, 07:49 AM)2715 Kirjutas:  
(18-04-2022, 18:41 PM)hulgus Kirjutas:  ....Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.
Ma kategooriliselt vaidlen vastu et kui masinat korra aastas vaja on et siis on bensiinimootor millele kvaliteetset osa saada tahad pead kombineerima hea lahendus.
Olen teinud selle vea et tegin Uaziku mootoriga tõstuki mootorile remondi ja nüüd olen rahvavaenlane sest räägib nüüd taga et võttis kaua aega ja nii kalliks läks ning ikka ei tööta.
Mis siis patsienti vaevab?
Hakkab tema seda korra kuus käivitama siis ilmtingimata on miski kummitoru ära väsinud, bensiinipumba klapid ära oksüdeerunud ja ei saa bensiini üles, aegajalt ikaldub bensiinipumba membraan, kuna venelased pole neid teinud meie kütustele vastupidavaid.
Üle paari korra läheb ujukinõela kumm, siis jääb kiirenduspump kinni ja tühikäigudüüs oksüdeerub ära.

Kõik need hädad esinevad siis käid küll näitamas ja rääkimas mida ja kuidas vaadata aga kasu pole kui inimene pole selle kõige keskel alustanud.
Ikka kui ei käi tiritakse õhuklappi kinni ja õigel ajal tagasi ei lasta ning mootorit soojaks ka ei lasta ning siis lisandub vahekord küünaldega kui külma mootoriga kinnise õhuklapiga kiirenduspumba tööd kompenseeritakse.

Lähen siis kohale, vahetan küünlad töötavate vastu, ajan kiirenduspumba liikuma ja lasen mootori soojaks ilusti 80 kraadini ja kõik toimib kuni järgmise korrani.
Ei ole ju kannatust mootorit soojaks lasta ja tulevad probleemid küünaldega kohe.
Võtan sellesama asja kaasa puidutööstusesse kus tal päev läbi tööd on ja seal töötas ta 3 kuud ilma et keegi oleks kordagi mootorit vaadanudki, viid tagasi ja jamad hakkavad jälle...

Diisel on ikka kordi lihtsam perioodilise kasutamisega, kuna küünalde ja karburaatoriga pole pronleeme.
Samuti kummidetailid kestavad diiselkütet kordi kauem ning kui küünlad korras ja aku peal siis rohkem probleeme polegi kui jälgida vedelikke ja tarbida...
100% nõus ja tänu sellele nussile ei ole minu majapidamises ühtegi suuremat bensukat...Kõik diislid ja need tuleb korras hoida,siis käivituvad.
Vasta

(19-04-2022, 07:49 AM)2715 Kirjutas:  
(18-04-2022, 18:41 PM)hulgus Kirjutas:  ....Mootor ise lihtsam remontida. Kui korra kuus-aastas kasutad, siis ökonoomia on ebaolulinei ja mainitud käivitamise mured diisliga võivad olla hullemad, kui bensiini ülespumpamine ja küünalde vahetus.
Ma kategooriliselt vaidlen vastu et kui masinat korra aastas vaja on et siis on bensiinimootor millele kvaliteetset osa saada tahad pead kombineerima hea lahendus.
minu viga, vabandust Wink
Minu kogemus selle mootori remondiga, jääb aegadesse, kus varuosi ei olnud poest saada, aga garaaži päälik sirutas käe ja võttis seinalt vajaliku osa. Viimased tegemised olid küll juba põhjustatud bensupumba membraani lekkimisest, mis juhatas bensiini karterisse koos sellest tulenevate  tagajärgedega, aga see kipub ununema..


Vasta

(18-04-2022, 18:26 PM)GRAND Kirjutas:  Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?
Mootori pilti pole näha. Aga kui mootoril õlilisamise kork toruga klapikambrikaane servas ja mitte kaane keskel, siis 408 mootoriga tegu, mille tihendi vahetus palju robustsem töö kui 412 omal. Viimasel peab nukakett õigesti tagasi saama ning oht hülsse liigutada paigast kui kaan maas. Neid muresid 408 puhul pole.

Diiseldamisele on mõtet mõelda siis kui endal olemas võimekus mootori ja kasti vahele vaheplaadi tegemiseks ja siduri ehituseks. Kui neid töid tellimustööna sisse osta, siis sama raha eest saab remonditud v. teada töökorras mosse mootori.

Erandjuht on see kui õige mosse sidurikoda koos vana Perkinsi dislaga leida. Kuurileiu R4 diiselmootori uuesti käimasaamine muidugi mitu kraadi kangem töö kui samaväärse mosse bensumootori.
Vasta

(19-04-2022, 09:51 AM)mossepower Kirjutas:  
(18-04-2022, 18:26 PM)GRAND Kirjutas:  Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?
Mootori pilti pole näha. Aga kui mootoril õlilisamise kork toruga klapikambrikaane servas ja mitte kaane keskel, siis 408 mootoriga tegu, mille tihendi vahetus palju robustsem töö kui 412 omal. Viimasel peab nukakett õigesti tagasi saama ning oht hülsse liigutada paigast kui kaan maas. Neid muresid 408 puhul pole.

Diiseldamisele on mõtet mõelda siis kui endal olemas võimekus mootori ja kasti vahele vaheplaadi tegemiseks ja siduri ehituseks. Kui neid töid tellimustööna sisse osta, siis sama raha eest saab remonditud v. teada töökorras mosse mootori.

Erandjuht on see kui õige mosse sidurikoda koos vana Perkinsi dislaga leida. Kuurileiu R4 diiselmootori uuesti käimasaamine muidugi mitu kraadi kangem töö kui samaväärse mosse bensumootori.
My bad. pilt oli liiga suur ja ei laadinud  üles. Sidurit pole vaja , otsas on atm kast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(20-04-2022, 11:45 AM)GRAND Kirjutas:  
(19-04-2022, 09:51 AM)mossepower Kirjutas:  
(18-04-2022, 18:26 PM)GRAND Kirjutas:  Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?
Mootori pilti pole näha. Aga kui mootoril õlilisamise kork toruga klapikambrikaane servas ja mitte kaane keskel, siis 408 mootoriga tegu, mille tihendi vahetus palju robustsem töö kui 412 omal. Viimasel peab nukakett õigesti tagasi saama ning oht hülsse liigutada paigast kui kaan maas. Neid muresid 408 puhul pole.

Diiseldamisele on mõtet mõelda siis kui endal olemas võimekus mootori ja kasti vahele vaheplaadi tegemiseks ja siduri ehituseks. Kui neid töid tellimustööna sisse osta, siis sama raha eest saab remonditud v. teada töökorras mosse mootori.

Erandjuht on see kui õige mosse sidurikoda koos vana Perkinsi dislaga leida. Kuurileiu R4 diiselmootori uuesti käimasaamine muidugi mitu kraadi kangem töö kui samaväärse mosse bensumootori.
My bad. pilt oli liiga suur ja ei laadinud  üles. Sidurit pole vaja , otsas on atm kast.
412 mootor. Kui otsas atm kast, siis tõenäoliselt ka hooratas ja sidurikoda sellised, mis tavamossega ei ühildu. Kui plaan proovida siiski kõigepealt kaanetihendit vahetada, siis siin on sellest tööst juttu antud mootori puhul: Link
Vasta

Selle mootori kaanetihendi vahetus on ju lihtne paari tunni töö koos suitsu- ja lõunapausidega Big Grin  Kõige keerulisem on ilmselt pükste 3 mutri tervelt kättesaamine, seega soovitan selle asemel hoopis väljalaskekollektor kaane küljest lahti keerata.
Vasta

3faasiline generaator, mis toodab faaside vahel 400V. Kuidas käib 230V saamiine? Neutraali kui sellist 3f generaatoril pole? Kas läbi trafo (kahte faasi kasutades)? Ning sellisel juhul ka sarnast neutraali pole nagu on elumajades kuna särtsu saad ikka mõlemast juhtmest? Elumaja juhtmestikus neutraalist kinni võttes särtsu ei saa eeldusel, et vooluring pole ühenduses faasiga?
Inimesed, kes tahavad vastuse asemel hakata halama, et palun kutsu elektrik enne kui ennast ära tapad siis võtke rahulikult. Ei kavatse midagi teha, lihtsalt uitmõte õhtusse!
Vasta

(20-04-2022, 22:57 PM)oliveer Kirjutas:  3faasiline generaator, mis toodab faaside vahel 400V. Kuidas käib 230V saamiine? Neutraali kui sellist 3f generaatoril pole? Kas läbi trafo (kahte faasi kasutades)? Ning sellisel juhul ka sarnast neutraali pole nagu on elumajades kuna särtsu saad ikka mõlemast juhtmest? Elumaja juhtmestikus neutraalist kinni võttes särtsu ei saa eeldusel, et vooluring pole ühenduses faasiga?
Inimesed, kes tahavad vastuse asemel hakata halama, et palun kutsu elektrik enne kui ennast ära tapad siis võtke rahulikult. Ei kavatse midagi teha, lihtsalt uitmõte õhtusse!

Kas seda generaatorit tähtühendusse ümber ühendada ei ole võimalik? Kui 6 juhet välja tuleb, siis peaks saama. Kui ei, siis võibolla on olemas ka mingeid selliseid trafosid, kus primaarmähised on kolmnurk-, aga sekundaarmähised tähtühenduses.
Vasta

(20-04-2022, 22:57 PM)oliveer Kirjutas:  3faasiline generaator, mis toodab faaside vahel 400V. Kuidas käib 230V saamiine? Neutraali kui sellist 3f generaatoril pole? Kas läbi trafo (kahte faasi kasutades)? Ning sellisel juhul ka sarnast neutraali pole nagu on elumajades kuna särtsu saad ikka mõlemast juhtmest? Elumaja juhtmestikus neutraalist kinni võttes särtsu ei saa eeldusel, et vooluring pole ühenduses faasiga?
Inimesed, kes tahavad vastuse asemel hakata halama, et palun kutsu elektrik enne kui ennast ära tapad siis võtke rahulikult. Ei kavatse midagi teha, lihtsalt uitmõte õhtusse!
 Särtsu saab juhtmete vahelt, kui maaga pole kumbki juhe ühendatud siis ei saa ka maa suhtes pinget olla.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Täna kuulsin, et Türil Refondas käis mees pakkumas oma sõidukorras ja ülevaatusega (vist) diisel Gaz 66 metsaveo tõstukiga, all kaarkummid. Sellest masinast ja mehest ilmus eelmisel aastal Järva Teatajas pikem kirjutis. Nüüd kurtnud omanik, et keegi ei tunne huvi vene tehnika vastu. Kui Google otsingusse panna Gaz 66 metsaveo tõstukiga siis näeb pilte ja ka tel. numbri. Hind olevat oluliselt - oluliselt väiksem kui KB kuulutuses. Ehk leidub mõni hakkaja kellel just selline masin puudu. Märgin veel ära, et mina räägin siin teiselt inimeselt kuuldud info põhjal ja minul pole teemaga mingit seost.
Vasta

Oskab keegi õige teeotsa kätte juhatada, kust võiks pealinna piires vanakooli neete leida?

Sihitud otsingud kõikvõimalikest ehituspoodidest pole seni tulemuseni viinud.
Pikkus 30mm, läbimõõt 5mm, ümarpea. Tagantpoolt otsast pressitav. 
   
Vasta

Balti bolt ja muud spetsialiseeritud konkurendid?
Vasta

(22-04-2022, 11:18 AM)Mahno Kirjutas:  Balti bolt ja muud spetsialiseeritud konkurendid?
Balticbolt's täitsa nimistus olemas (sepaneedid)
DIN 660 -BB (balticbolt.ee)
Vasta

Tänan maaks, leidsin nimekirjast vajaliku üles.
Kuigi eile sirvisin pealiskaudselt sama kataloogi ja ei näinud.
Vasta

Soovitage normaalset ja töökindlat väljatõmbe ventilaatorit duširuumi lakke. 
Huvitab selline variant just mis läheb ise tööle kui veeauru tunneb.
25a jooksul juba kolmas selline lõpetab koostöö.
Viimane pidas vastu umbes 3 aastat. 
Töö lõpetab just element mis peab auru tuvastama. Tundlikus kaob ära.
Kui niiske riidega elememti puutuda ärkab üles.

Mõtlesin, et ehk ei jõua aur elemendini. Lasin ruumi kuuma veega auru täis ja puhusin fööniga seda ventikasse aga ei midagi.  Vaikus.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Aga seda elementi ennast asendada ei saa/taha asendada? Ehk panna hoopis mingi märksa võimekam/seadistatav kontroller ventikat juhtima?
Isiklikult tarvitan mitmeid nutikodu seadmeid. Sonoff TH10 või TH16 näiteks mõõdavad õhuniiskust ja temperatuuri. Niiskuse alusel saab juhtida ventikat, temperatuuri järgi aga ruumi küttevajadust.
Vasta

Miks see ei võiks aegreleega toimida?
Mul on selline, et paned tule põlema ja peale kustutamist töötab veel mingi aeg, ehk oli 5-10 min.
Selle ajaga vist ruumi värsket õhku täis.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tsitaat:Miks see ei võiks aegreleega toimida?
Mul on selline, et paned tule põlema ja peale kustutamist töötab veel mingi aeg, ehk oli 5-10 min.
Selle ajaga vist ruumi värsket õhku täis.
See variant sobib rohkem pellerisse (kui on käidud number "kahte" tegemas, siis ventileerib ära) Big Grin

Niiskuse eemaldamine võiks toimida vajadusepõhiselt (vahest kulub oluliselt vähem/rohkem aega kogu niiskuse eemaldamiseks) Selleks on ikka hea reaalse niiskule peale reageeriv andur.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne