Gnome Rhone
#1

Pikem projekt hakkab lõpusirgele jõudma...16 aastat originaalosade otsimist... ja tulemus pildil. Tegemist siis Gnome Rhone V2 500cm3 aastast 1932


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

Uhke masin!

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Pani kohe pikalt imetlema, vägev värk!

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4

(11-10-2021, 07:19 AM)Maamees Kirjutas:  Pani kohe pikalt imetlema, vägev värk!
Väga ilus! Kuid miks ta "V2" on?
Vasta
#5

Ilus.

Ongi jäiga tagahargiga? Palju säärasel tagarehvis rõhku peetakse?
Vasta
#6

Varbad on ka soojas. Külmal ajal hea aga kuidas soojal suvel?
Vasta
#7

Mul oleks selline poolik projekt ka müüa,kellel huvi helistab
Vasta
#8

(10-10-2021, 21:20 PM)degalindo Kirjutas:  Pikem projekt hakkab lõpusirgele jõudma...16 aastat originaalosade otsimist... ja tulemus pildil. Tegemist siis Gnome Rhone V2 500cm3 aastast 1932
Tulemus on väga ilus. Huvitav oleks näha ka selle selle pika tee algust ehk millest see algas ja kuidas jõudis sellise tulemuseni.
Vasta
#9

(11-10-2021, 10:21 AM)olevtoom Kirjutas:  Väga ilus! Kuid miks ta "V2" on?

Tere!
Jah, muljet avaldav aparaat, veidi veider ja omapärane nagu prantsuse tsiklitele tihti peale omane. Korrektne oleks muidugi Gnome et Rhone või Gnome & Rhone. Miks see mudel kannab nime V2 või kasutatud on ka varianti V.2, mina ei tea, vale poleks ka 5CV. TYPE V.2 jne, kindlasti ei tähista 2 silindrite arvu, samal ajal oli ka 1-silindriline 350 ccm mootoriga mudel M.2 ja C.M.2 ning ka rippklappidega mootoriga C.V.2 versus püstklappidega V.2  ...
Reklaamprospekt aastast  1937, toodeti 1930 -38

https://cybermotorcycle.com/gallery/gnom...0cc-V2.htm

Ja muidugi oleks huvitav juttu ka lugeda ja lugu kuulata!


Ksf! V6sale - tõesti, Ongi jäiga tagahargiga! Ja ketti ka ei ole !
Vasta
#10

Tere! Panen veidike juttu ka juurde, et kui alustada algusest siis GR sai ostetud 1980.aastatel. Paljud jupid olid puudu nagu näiteks lenks pudinatega, lambid, kellad, karburaator jne. Mootorist olid puudu kepsud, kolvid ja hooratas. Tavaline V2 on LUCAS magneetoga, minu GR on aga MARCHAL generaatoriga mille tagumisest osast tuleb nurga all välja 4.silindriline DELCO-REMY jagaja. Samuti on mootori ketirattad teised ja see on põhjus miks ei saa kasutada magneetot. Sellise elektrisüsteemiga moottorrattaid minu teada ei ole maailmas rohkem säilinud.
Vasta
#11

(12-10-2021, 21:21 PM)degalindo Kirjutas:  4.silindriline DELCO-REMY jagaja.
Vaatasingi et juhtmeid natuke palju 2-silindrilise kohta. Smile Kui silm ei peta siis läheb ühele küünlale 2 juhet? Räägi sellest lähemalt või tee mõni selgitav pilt.

"Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega" /Iid-Tõstamaa/
Vasta
#12

Sai ka seda tsiklit aidata taastada.Esi porika esihargist tahapoole jääv osa sai uus teha,sumpsi pütid ja lehvikud sai vana näidise järgi uued teha.Raami sai ka taastada,rohkem ei tule meelde kuna sellest juba ca kümme aastat möödas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne