#21

Ma ei tea, kas see on ~perestrahofka~, aga 20 aastat seisnud Htz 7 jaoks tegin h.vooliku teise traktori hüdroväljavõttest Htz õlikanalisse. Lasin surtsu jagajast, murdsin nõksu vändast mootorit liikuma. Uus õlisuts ja vändast pöörates tundus ringiajamine palju kergem. Vähemalt sellel loomal tundus midagi sees väga kuiv olnud. Arvan et kuniks kohe käivitamisega õlirõhu üles oleks saanud, oleks saaled ära hööveldatud?
Vasta
#22

(23-10-2021, 11:36 AM)2715 Kirjutas:  Kas nii poleks õigem talitada, et kõigepealt vaadata soojal mootoril ära kas tsentrifuug ikka töötab ja siis asuda pesemise kallale?
Teiseks karterituulutuse klapp et ikka oleks tihe ja laseks vaid välja õhku mitte sisse.
Tegu ikkagi ühe silindriga, kus õhk tahab koos tolmu ja liivaga sisse ka liikuda ja ennegi neil karteripõhjast peoga liiva leitud.

Õlivanni keeraks ka alt ning puhastaks kepsukaela korgi taga oleva saasta ära ja siis võiks julgelt päris õli sisse panna.

Kui kuskilt mootori seest näpuga sadestust võtta ja näpuvahel on tunda abrasiivi või lihtsama katsega sadestus kahe klaasitüki vahele ja hõõruda omavahel minutike ning kui peale pesemist klaas matt peseks mootori ära.
Klapikambrikaas ka maha ja kui on palju saasta lihtsalt mootoripesuvahendiga üle ja survepesuga puhtaks niipalju kui saab.
Kindlasti samal päeval kokku ja õliga käima et tööpinnad rooste ei läheks ja tehtud.
Selle menetlusega nii mõnigi mootor puhtaks tehtud ja tulemusega rahul.

esimese asjana selle protseduuri juures jah kindlasti ka põhi alt ära ja veel lihtsamad asjad, et saaks mehaaniliselt võimalikult palju puhtaks.....karterituulutuse kontrolli soovitus hea....kindlasti läheb pilk peale. Seal tegelt kõik voolikudja lõdvikud ka sellised nagu on......lähevad kõik uueks.....tihedaid kohti väga ei leia Toungue .  
Vasta
#23

(23-10-2021, 10:41 AM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:eks peab siis seda aeg-ajalt puhtaks kraapima
Tsentrifugaali puhul kaabi ikka pehme puiduga, raud kriimustab ja mustus jääb kriimudesse kinni ja tsentreering ka rikutud. Vanasti soovitati puhtale paber sisse panna, siis väga lihtne puhastada, koos paberiga tuleb kõik ära, pole vaja kraapida.
 mis paber see olla võiks.....vaevalt et A4 või vetsupaber Toungue .
Vasta
#24

(23-10-2021, 13:54 PM)v6sa Kirjutas:  Katsu nüüd ära otsustada, kas kardad oma pada kokku lasta hea õliga või mitte. Rolleyes Igal õlil on mingid pesuomadused. Suvaline odav poolsünt on kehva pesija. Kamsa on pigem loputus, kui pesija. SAE klassifikatsiooni talveomadusi sel vist polegi, kuigi osad müüjad seda tõepoolest 15W-40 pähe pakuvad.

Oled Sa üldse kiiganud, kui hull asi on?

üritaks ikka mitte lasta kokku seda....seepärast siin uuringi. Kui öeldakse et kamsa on hea, siis jääb see, kuigi ei tundu loogiline, sest mootorist tahaks ju ikka tahm välja ka pääseda. Kiikamise kohapealt ei ole tahtnud kodus õue peal lammutada. Kui talvekorterisse ära viin, eks siis hakkavad jõulud, et iga päev mõni uus üllatus Toungue . Sel talvel ei ole plaanis kasutada, sest juba +10 kraadi juures käima saamine pm võimatu, aga tulevikus tahaks ikka ise oma sissesõidu tee puhtana hoida, et valla traktor jälle poolt kruusa õue peale ja tee äärde ei lükkaks.
Vasta
#25

(23-10-2021, 11:36 AM)2715 Kirjutas:  Õlivanni keeraks ka alt ning puhastaks kepsukaela korgi taga oleva saasta ära ja siis võiks julgelt päris õli sisse panna.

Kui see protseduur on ilma lisalammutamiseta tehtav, siis kindlasti väga soovitatav. Patsienti ma ei tea, mootoreid olen seestpoolt näinud piisavalt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#26

(23-10-2021, 19:50 PM)reijo86 Kirjutas:  mis paber see olla võiks.....vaevalt et A4 või vetsupaber Toungue .
Mul veel Belarusil tsentrifuug oli siis mina panin ajalehepaberi plastse määrdega seina külge.
Puhastada oli eriliselt lihtne ja saasta nakkumine ka tase omaette.
Kui ta muidugi ei pöörle siis pole vahet mis seal sees on või pole.
Seega sooja mootoriga suminat kuulama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne