Gaz 53 aastast 1981.
#41

Miks mitte soovitada juba 16-ga otse linna viia? Jääb ära mitmeid kordi tõstmine ja ladumine, selle arvelt võib ju pisut aeglasemalt sõita, mis ta oligi 23 km/h, nelja tunniga pea 100 km.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#42

(17-06-2022, 17:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:  No aga siis hakkaks minu mõte üldse millegi oluliselt pädevama poole minema? Ehk igaks masjaks oma... 53 ja mets ei kõlba kokku, nagu ka 53 hoovinarriks. Sinna sobib traktor. Samas "puud linna" sobib seesama V8 ka ja väga hästi! Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. Kogu oma rögisejavastasuses, siis see on küll koht, kus tasuks mõelda korraliku T-16 peale? See on tõeline hoovinarr ja toob ka metsast puud ära aga kõike veel ka teelegaalsena! Kastist kasti ümberlaadimine on ka samal kõrgusel Big Grin Sorry, aga minu aju ei võta seda gazooni diiseldamist etteantud ootuste puhul mitte kuidagi kinni! MIKS? Milleks hambaid päraku kaudu remontida?
Nüüd ma ei saa enam midagi aru.
Ma lihtsalt ei saa aru sinu poolehoiust Gazooni bensiinimootorile ja veel kui omanik on väljendanud soovi sellest loobuda veoauto liigutajana!
Oled sa mõnda neist proovinud korralikult käima saada?
Mina olen ja kui 10 plokikaant läbi sordid ning mitte ÜKSKI neist ei sarnane eelmisele kanalite kujult ja põlemiskambri suuruselt.
Heaküll, teed selle mootori läbi ussi suguorgani ära ja majandad sellega pikemate pausidega ning peale IGAT käivitust avastad, et nüüd on kas nõelakumm ikaldunud, kiirenduspump kinni jäänud või mingid küünlad ei tööta.
Oleks siis ka soovi sellega majandada?
Ja mismõttes on diisli ülevaatuskõlblikkus probleemiks???
Gazooni bensiinimootori ülevaatuskõlblikuks saamine on peavalu, kuna süüde ebatäpne, põlemine igas silindris erinev ja siis käid seal kohal ja selgub, et CO saad normi aga HC läheb üle lubatu, keerad süüte nii hiliseks et vaevu käib ja suure hädaga saad selle kuidagi normi piirile.
Diislil mõõdetakse vaid tahmasisaldust ja selle normi saamiseks pole ka eriliselt läbi mootoril muud vaja kui pihustiotsad vahetada.

Ja nagu sellest veel ei piisaks, soovitad sa inimesele veel soetada 3500 euro eest värviga üle pestud traktori, mida ei toodeta enam mitu aastakümmet ja millele näiteks hüdropumba vahehammasratast ei saanud poest juba 2010 aastal!

Kaasikust saab aga peale mootori asendamist masin, mis ongi omal kohal, lähed sisse, keerad võtit, teed oma töö ära ja paned tagasi.
Võibolla mõnel inimesel on kinnistud pisut kaugemal kui kiviga visata ja sõita teel 16 kastis kuhjaga puud 20 km/h lõpeb kohese riigi aktsiate sundostuga kui keegi seda nägema juhtub.
Lisaks on see veel ilma roolivõimendita!!!

Lugupeetud teemaalgataja aga andku mulle lahkesti märku ja ma kustutan selle posti ära ja vabandan avalikult, kuid ausõna, see kohe ajas vererõhu üles.
Vasta
#43

Auto24-jas mõni aeg tagasi keegi täitsa müütas kallutavat 53-e, millel oli MB mootor vahel. Kone ise oli veoki oma, aga asi seegi.
Vasta
#44

(17-06-2022, 17:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:  No aga siis hakkaks minu mõte üldse millegi oluliselt pädevama poole minema? Ehk igaks masjaks oma... 53 ja mets ei kõlba kokku, nagu ka 53 hoovinarriks. Sinna sobib traktor. Samas "puud linna" sobib seesama V8 ka ja väga hästi! Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. Kogu oma rögisejavastasuses, siis see on küll koht, kus tasuks mõelda korraliku T-16 peale? See on tõeline hoovinarr ja toob ka metsast puud ära aga kõike veel ka teelegaalsena! Kastist kasti ümberlaadimine on ka samal kõrgusel Big Grin Sorry, aga minu aju ei võta seda gazooni diiseldamist etteantud ootuste puhul mitte kuidagi kinni! MIKS? Milleks hambaid päraku kaudu remontida?
Elu on lihtne! Kõik ei peagi kõigest aru saama. Mina ootan põnevusega ,mis retsept sel elukal tuleb ja kuda liikuma hakkab. Jõudu ja jaksu ehitamisel.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#45

(17-06-2022, 17:58 PM)PlyVal64 Kirjutas:  lauren


 Ainuüksi paberimajandus ja diisliga ülevaaatuskõlbulikuks olemine on pita. 
Kas sa oled ise seda kunagi teinud?Lugedes seda tundub küll et pole asjaga kursis,küll aga jahvatab...Mina olen 2x seda teinud ja kui korralikult teha ja eelnevalt arkiga läbi rääkida ei ole keerulist midagi...Avaldus ark,et mida teha tahad,saad ümberehitusloa,ehitad valmis,ekpertiis ja arkis paberite vahetus...
Vasta
#46

(17-06-2022, 18:59 PM)2715 Kirjutas:  ...
Ma lihtsalt ei saa aru sinu poolehoiust Gazooni bensiinimootorile ja veel kui omanik on väljendanud soovi sellest loobuda veoauto liigutajana!
Oled sa mõnda neist proovinud korralikult käima saada?...
Heaküll, teed selle mootori läbi ussi suguorgani ära ja majandad sellega pikemate pausidega ning peale IGAT käivitust avastad, et nüüd on kas nõelakumm ikaldunud, kiirenduspump kinni jäänud või mingid küünlad ei tööta.
Oleks siis ka soovi sellega majandada?...
toetan ülalöeldut kahe käega, meil muusejunnis olen jõudnud järeldusele, et 53 mootoriga isendeid ei tasu hakata käima panema, ei õnnestu ja nõuab pikemat putitamist. Aga zil mootoirga isendid ja isegi 51 mootoriga apastraadid käivituvad pärast pooleaastast seismist probleemideta ... rääkimata 43. aastal toodetud M.A.N. diiselmootoriga agregaadist, see võib mitu aastat seista ja käivitub ikka.
Vasta
#47

(18-06-2022, 00:14 AM)honkomees Kirjutas:  
(17-06-2022, 18:59 PM)2715 Kirjutas:  ...
Ma lihtsalt ei saa aru sinu poolehoiust Gazooni bensiinimootorile ja veel kui omanik on väljendanud soovi sellest loobuda veoauto liigutajana!
Oled sa mõnda neist proovinud korralikult käima saada?...
Heaküll, teed selle mootori läbi ussi suguorgani ära ja majandad sellega pikemate pausidega ning peale IGAT käivitust avastad, et nüüd on kas nõelakumm ikaldunud, kiirenduspump kinni jäänud või mingid küünlad ei tööta.
Oleks siis ka soovi sellega majandada?...
toetan ülalöeldut kahe käega, meil muusejunnis olen jõudnud järeldusele, et 53 mootoriga isendeid ei tasu hakata käima panema, ei õnnestu ja nõuab pikemat putitamist. Aga zil mootoirga isendid ja isegi 51 mootoriga apastraadid käivituvad pärast pooleaastast seismist probleemideta ... rääkimata 43. aastal toodetud M.A.N. diiselmootoriga agregaadist, see võib mitu aastat seista ja käivitub ikka.
Map oska muud öelda, et kas on varuosad zitad, bensiin vale ,remontija doskamatud või kõik kokku aga mul kadunud äia 53 käis ALATI igast matsust ja iga ilmaga ideaalselt! Kõik Kaardiväelase 53'd töötasid üldiselt nii. Aga ei, ma isegi ei ole tahtnud püüda mingi vana raske nõukogude rögiseja või ka nurrujaga koos elada, Mossedest piisas! Ja nendestki sai 35.eluaastaks siiber Wink Vanatehnikana veel kuidagi aga mingi töövahendi või igapäevasõidukina??? Ja hakata neid veel "kaasajastama" samasuguse vana lääne kräpiga??? OK, tihtipeale on "53" ka kallaja ja see on argument. Täiesti nõus. Aga ka siis ei ole mingit mõtet seda ümbe e hitada vaid ikkagi kasutada originaalina VÕI osta päris asi! Kui mul oleks VAJA (ja võiks krusaga legaalselt sõita), siis leiaks ka raha ja ostaks tuhat korda ennem sellise riistapuu kui kulutaks mistahes eurod 53 peale! Oleks teema, et tahan restaureerida 53'e siis leiaks keldrist äkki mingeid juppegi. Midagi äiast on ju alles ka. Aga et keegi tahab aastal 2022 tõsimeeli gazoonist mingit töövahendit teha...

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#48

Kuna Laurenil on korralik töökoda kus mootorivahetust teha, oskused ja kogemused mootorivahetuseks olemas siis sõidab ta ammu sellega ringi enne kui siin järeldusele jõutakse kui mõttetu see ikkagi on. Kui endal võimalused olemas on diiseldamiseks saab ju väga soodsalt aeg-ajalt kasutamiseks masina. Ega igapäevaseks leiva teenimiseks masinat ei vajata.
Vasta
#49

Tehke mis tahate aga minuarust on see ikkagi veider et ostetakse masin mis endale ei meeldi ja siis hakatakse seda põhjalikult ümber ehitama. Originaalina säiliks tal ikka mingi väärtus aga kui juba Kuliibinid ümberehitusi on teinud siis on ainult üks pudru ja kapsad millest pärast keegi enam midagi aru ei saa.
Vasta
#50

Minu arust on veider, et inimesed ei suvatse end teemaga kurssi viia ja ajavad oma kägu Sad

Teema algab sõnadega "Sattus siis mulle kätte 81a gazoon mis tuli peretuttava hoovipealt, kuidagi kobapeale sattusin talt küsima, et mis veokaga plaanis on kuna seisab juba päris pikalt võsaääres, vastuseks tuli, et tahab vanarauaks viia ..." : https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid532250

Kus on siin majanduslik tasuvus või veoauto otsimine? Igati kiiduväärne ju anda kasutamiskõlblikule asjale lisategevust, selmet saata otse sulatusse.

Ma ootan küll huviga, mida sinna surnult sündinud vinkli asemel paigaldatakseSmile
Vasta
#51

Praktikas ju täitsa toimiv kerge veoauto, kahjuks jõuetu ja januse mootoriga. Miks mitte edasi arendada, kui huvi on?

Retro-Style




Vasta
#52

Kas praeguse gazoonide pakkumise juures on üldse mõtet jääkväärtuse pärast muretseda? Liiga palju metalli ei maksa maha lõigata, et emexi garantii ei väheneks vast vaid.
Vasta
#53

Väga äge teema ja projekt. Soovin jõudu läbiviijale.

Selle foorumi kasutajaid võib piltlikult öeldes jagada kaheks. Praktikud ja teoreetikud. Praktikud on need, kes teevad ja kajastavad. Teoreetikud on need, kes nõu annavad aga vahest kukuvaid hoopistükkis jaurama ja mingit oma agendat ajama. Meil on siin mitu näidet kus ägedatel praktikutel on lihtsalt tuju ära aetud ning nad on oma teemad kinni pannud ning minema läinud. Viimane näide trollibuss.

Seega võiks nii öelda, et ühest praktikust on sellele foorumi lugejale kordades rohkem väärtust kui ühest teoreetikust. Põneva diskussiooni tekkimiseks on aga mõlemat vaja. Tehke sellest omad järeldused. Smile

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#54

(20-06-2022, 17:26 PM)ratsoup Kirjutas:  Väga äge teema ja projekt. Soovin jõudu läbiviijale.

Selle foorumi kasutajaid võib piltlikult öeldes jagada kaheks. Praktikud ja teoreetikud. Praktikud on need, kes teevad ja kajastavad. Teoreetikud on need, kes nõu annavad aga vahest kukuvaid hoopistükkis jaurama ja mingit oma agendat ajama. Meil on siin mitu näidet kus ägedatel praktikutel on lihtsalt tuju ära aetud ning nad on oma teemad kinni pannud ning minema läinud. Viimane näide trollibuss.

Seega võiks nii öelda, et ühest praktikust on sellele foorumi lugejale kordades rohkem väärtust kui ühest teoreetikust. Põneva diskussiooni tekkimiseks on aga mõlemat vaja. Tehke sellest omad järeldused. Smile

Kogu küsimus ka elektritrollist oli ju HOBIKS mitte et sellega TÖÖD elik ühistransporditeenust pakkuda! Kui on eesmärk juba Gazooniga metsast (välistatud tegevus üldiselt) puid kaugele linna vedada (ka suhteliselt loll mõte aga tesotatav kui aega valida) ja lisaks "Hoovinarrina"(roolivõimuta asjaga???) püüda tarbida, siis ongi teatud hulk tegelasi, kes MAAPEALE TAGASI kutsuvad! Ma saan aru, et tolle lõõtstrolliga läks ka käest selle legaalse teeliikluse kohalt! Et kuidas ikkagi saab söörkegeisse selelga sõita?  Sama ka Gaz 53 mistahes ÜMBERehitamisega! Kulu, keeruline ja MILLEKS? Karpa asendamine sissepurskega vast veel jääb õhufiltri varju ja heitgaasid lähevad PAREMAKS, mis on ju hea. Aga ükstaspuha mis sa Gazooni juures ümber ehitad et sellega oleks ka 21.sajandile kohane sõita, on tegu luba vajava tegevusega. Mis veel: kõik vana rasketehnika on projekteeritud kiirusele KUNI 70 km/h, mis oli ju lagi. See, et nad jooksid ka üle 100 välja tähendabki täna maanteel püüdes "mitte jalgu jääda", et kulu on 35 toopi ja auto on "jõuetu"! 6 tonni märga haljasmassi seljas vedas VABALT põllult siloauku ära napi 50 km/h ja oht oli kallates taevavaadet saada... Kasutage vanatehnikat nii, nagu see on ette nähtud ja ei ole probleeme. Ei ole mõtet sinna üle 4,2tonni peale laduda ja püüda sellega 90 km/h sõita! Sama käib ka vanade "rögisejate" jms kohta: korras ja kenana on tore natuke nalja ka teha ja hobikorras töötegemist immiteerida aga elu ja äri neile "üles ehitada" aastal 2022 on rumal et mitte öelda vaimuvaene... Miks te siis hobustega neid töid ei tee?

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Vasta
#55

(20-06-2022, 17:26 PM)ratsoup Kirjutas:  Väga äge teema ja projekt. Soovin jõudu läbiviijale.

Selle foorumi kasutajaid võib piltlikult öeldes jagada kaheks. Praktikud ja teoreetikud. Praktikud on need, kes teevad ja kajastavad. Teoreetikud on need, kes nõu annavad aga vahest kukuvaid hoopistükkis jaurama ja mingit oma agendat ajama. Meil on siin mitu näidet kus ägedatel praktikutel on lihtsalt tuju ära aetud ning nad on oma teemad kinni pannud ning minema läinud. Viimane näide trollibuss.

Seega võiks nii öelda, et ühest praktikust on sellele foorumi lugejale kordades rohkem väärtust kui ühest teoreetikust. Põneva diskussiooni tekkimiseks on aga mõlemat vaja. Tehke sellest omad järeldused. Smile
Õigust räägib kaasfoorumlane. Enamus neid õpetajaid plätuplätukringleid on oma taguotsa laiaks istuvad ametnikud, kes töö ajal ja töö arvutist endale rahuldust otsivad. Tegijal inimesel ei ole seda aega terve päeva arvutist, seadusega kooskõlastatult ja näpuvibutusega õpetusi jagada. (vaadake super kommijate profiilist kellaaegasi, millal on õpetusi jagatud)
Lõpetuseks vanasõna:" Kes oskab see teeb, kes ei oska, see õpetab"
  Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#56

Mulle meeldib, arvamusi seinast seina mõni saag läks vähemalt käima ka. Lõpuks toimetad ikka enda nägemuse järgi, sest pill on ju minuoma ja ega need otsa pole veel lõppenud. Nagu mu arvamus on, et auto on kasutamiseks mitte võsaääres mädandamiseks ja täitsa meeldib selle vene rauaga mängida ja vähekene paremaks kasvõi muuta, mossega olen suviti sõitnud 8 aastat vahepeal kuuled ei tea mis imelugusi kus teepeal kapremonti pead tegema, et nendega sõita saaks. Üldiselt on tegemist mingite sent surmale võlgu pillidega ja nagu elu on näidanud on tehnikal hing sees ja tahab saada armastust kuldsete käte näol siis pole mitte mingeid probleeme teepeal. Mõni nädal tagasi sai töökojas ehitatud kallur renoo masterit, ma veaks koormat ennem igakell gazooniga kui selle 1.5mm plekkraamiga mis on vedel kui sült, tõsi mootor on tal päris särtsakas ja sõidumugavust ei võrdle.
Seniks aga nautige jaane ja väike video ka 2 päeva seisnud V8st hääled on ikka muusika kõrvale.
Vasta
#57

Video pealkirja pead ära muutma, see on eksitav- mitte gold, vaid cold starting Smile
Vasta
#58

Pole sel pealkirjal häda miskit. Gruza hääl ongi puhas kuld!
Vasta
#59

Aa, no kui see nii mõeldud oli, siis las oleb Smile
Vasta
#60

(23-06-2022, 22:22 PM)Aare R. Kirjutas:  Aa, no kui see nii mõeldud oli, siis las oleb Smile
Tegelt ei olnud, tuli väike näpukas sisse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne