4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Krt eile öösel kribasin mõned read,aga vist postitamiseni ei jõudnud. Piirdusin eelvaatega  Big Grin
Igaljuhul on Frontera "one" töös ja mingid edusammud said tänaseks varahommikuks ka saavutatud. Kast on maas ja uuesti installeerimiseks on vaja ära oodata üks pisike nõellaager mis hooratta sees käigukasti võlli hoiab. Äkki täna saab õhtuks kätte. Purunenud amort asendatud ja pidurid käima saadud ning uued klotsid paigaldatud. Tagasilla peal olevad piduritorud said ka uued tehtud. Jätkasin omast arust sealt kus juba tundus,et vana toru kannab. Alul oligi kõik hea. Suurtes piirides sain pidurid õhutatud,kui korraga jälle pedaal põhjas  Sad . Noh siis avastasin,et vedru ja kere vahelt minev toru paistab alt vaadates kena,aga ülevalt mäda. Sellel hetkel sai motivatsioon öös otsa ja läksin koju magama lootuses,et alanud hommik on edukam  Big Grin

Kuna suvi läheneb,siis on ka päevased näpuharjutused jõudnud sinna maani,et edasi neid enam lükata ei saa. Muidu saavad kliendid päris kurjaks. Hetkel veel tolereeritud seda,et nende autodele on natuke eelistatud UA-sse minevaid sõidukeid ja kaupasid. Aga eks muutub see asi natuke keeruliseks juba  Sad

Hetkel järjekorras veel üks frontera ja üks nissani kastikas (mõlemad vaja Soomest ära tuua ka veel) Siis sai MTÜ Toeta Ukrainat soovil leitud üks Ranger. Ka see on vaja Soomest ära tuua ning puidust pealisehitis asendada koormaks olevaga.  
Igav ei hakka. Ja kuniks kaubandusvõrgust ei lõpe RedBull ja Hustler energi,pole hullu  Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kui sel on vedrudeta siduriketas (see tähendab et autol peab olema leevendiga (vedrudega) hooratas) ning kui sinna pannakse vedrudega siduriketas siis tulemuseks on väga lödi ja ebamäärane sidur. Kas õiget siduriketast ei pakutud?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(09-02-2023, 15:26 PM)Walter Kirjutas:  Kui sel on vedrudeta siduriketas (see tähendab et autol peab olema leevendiga (vedrudega) hooratas) ning kui sinna pannakse vedrudega siduriketas siis tulemuseks on väga lödi ja ebamäärane sidur. Kas õiget siduriketast ei pakutud?

On jah leevendiga hooratas. Ja ei pakuta teistsugust ketast kahjuks. Ei saa ka katteid vahetada,sest nuudi ümbrusest jookseb pragu.
Räägiti jah,et sidurdab pärast imelikumalt. Aga mis mõttes ta lödi on? Ei lahuta või ei haagi korralikult?

Ja kahjuks ei ole kusagilt leiutada juurde lisaks pea 400.- tugrikut sobiliku hooratta soetamiseks. Tundub nagu natuke priiskamisena. Selle eest saaks palju juppe järgmistele autodele.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Haakimise ulatus (eriti raskemal veol/sügavamal mudas) on ebamäärane ja seda on keeruline tunnetada. Oma autol harjub ära, võõra masinaga kipub hüppama hakkama.

EDIT: nagu all kirjas. toimib, aga "teistmoodi".

Pluss võimalus lasta jalaga rapsima hakates ketas puruks. Rahulik mees ei märka midagi, jääraja Art ilmselt lõhub ära.

Ma panustaks ka pigem äraõppimisele.
Vasta

(09-02-2023, 16:05 PM)v6sa Kirjutas:  Haakimise ulatus (eriti raskemal veol/sügavamal mudas) on ebamäärane ja seda on keeruline tunnetada. Oma autol harjub ära, võõra masinaga kipub hüppama hakkama.

Ehk reaalselt toimib,lihtsalt peab selgeks saama selle maa kus libiseb ja kus juba haagib?

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ehk kannatab kinni keevitada vedrude juurest? Ma olen ühel sarnasel juhul need ketta sisud ümber neetinud. Tookord oli aga probleem selles, et vedrudega ketas ei mahtunud leevendiga hooratta vahele füüsiliselt ära lihtsalt, kuna oli palju paksem. Aga ma saan aru et see pole hetkel variant nagunii, kuna vana sisu ei ole kõlbulik.
Vasta

Rehvid kohal ja G-Vitara juba saadetud ka papude vahetusse. Homme lähevad teised autod ka rehve vahetama. Ksf. Wagoneer sai lisaks kaasa paar tulekustutit fronteradele ja sellega sai tulekustutite saldo taas nulli- kõigile olemasolevatele masinatele on olemas aga tuleviku tarbeks võib alati juurde tuua.

Sorento käis diagnostikas, kuna avaldus järgmine probleem - mootor sureb välja, kui peab suure koormuse all töötama veidi pikemalt. Simuleerida sai seda haakes oleva ja koormatud autotreileriga sõites, kiirendades pedaal põhjas iga käiguga 4-tuhande pöördeni. Suri välja 90-100 vahel. Mõni hetk hiljem käivitub auto vabalt.
Diagnostika tulemus oligi ettearvatud kütuserõhulangus ning öeldi, et pihustid lekivad liialt.
Paar pihustit meil varus nagu on aga kuidas lihtsalt kindlaks teha, milline neist vajab vahetust?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(09-02-2023, 17:24 PM)isandpauk Kirjutas:  ... öeldi, et pihustid lekivad liialt.
Paar pihustit meil varus nagu on aga kuidas lihtsalt kindlaks teha, milline neist vajab vahetust?

Koduste vahenditega ainult tagasivoolude mõõtmisega. Paned igale pihustile tagasivoolulohvi asemele jupi kummivollat, mille otsas on 10 ml kolvita süstal ja paned katla käima. Ideaalis ei tohiks minutiga sinna midagi skaalaväärilist tulla ja kui hakkab üle ajama, on hõre. Kui võrdlete, siis vähem on parem.

Muud mõõtmised küsivad juba stendi.

Õnnetuseks annab umbes sama tulemuse (ei jätku rõhku põhjagaasil) ka suremahakkav KSP. Seda tasub kahtlustada siis, kui kõik pealolevad pihustid jäävad alla 5 ml minutis.
Vasta

Nö lekib iga pihusti tagasi, ka uus. See on ouline osa tööpõhimõttest. Lekketesti puhul pigem vaadata erinevusi. Kogusele ärge ka liiga suurt tähelepanu pöörake, sest olenevalt tootjast erineb see päris palju. Mul see kit koopas olemas, kui huvi peaks pakkuma. Kindel saab olla stendi peale.
Vasta

(09-02-2023, 21:17 PM)ivoalaska Kirjutas:  Nö lekib iga pihusti tagasi, ka uus. ... Lekketesti puhul pigem vaadata erinevusi. Kogusele ärge ka liiga suurt tähelepanu pöörake, sest olenevalt tootjast erineb see päris palju. ...

Üldiselt nõus, aga ega Sa ometi ei taha väita, et ligikaudu võrdselt  50 sekundiga 10 ml süstla täis lahistavad pihustid on OK?

Palju tootja üldse annab teemaksolevale Sorentole suurimaks lubatuks?
Vasta

Mõne süsteemi puhul võib see olla täitsa ok tulemus. Nagu öeldud, peab teadma konkreetse süsteemi parameetreid, muidu võib hinnang vale olla. Selles suhtes koguse erinevust lihtsam hinnata. Samas kui nelja pütasel on kaks potsikut ühe täituvusega ja teised kaks teistsuguse täituvusega, siis millised on vigased, või millised kohe minemas? Muidugi selliseid andmeid Autodatad jms andmebaasid ei avalda. Jällegi tuleb mängu stend või vähe keerulisemad võtted.
Vasta

Ega siin ~20a vanade pillidega võistlustele ei minda niikuinii.
Tegin Doktor V6sa näpunäidete järgi ja tulemuseks ülevoolud:
1. silinder 0,5ml/sek
2. silinder 0,2ml/sek
3. ja 4. silinder 0,12ml/sek
Ehk siis vahetab selle 1. pihusti ära, mõõdab samamoodi üle ja läheb.

Täna sai Sorentol ka pidrunitoru tagasilla küljes ära vahetatud, mille puhul oli tunne, et lekib.
Terranosaurusel sai suruõhuga puhastatud klaasipesurite pihustid ja voolikud ning masin muutus töötavate klaasipesuritega proovisõidukõlbulikuks.
Peale kümmet kilomeetrit ei oskagi midagi väga kurta. Kui üles soenes, siis töötas täitsa normaalselt. Summuti vahelt kuskilt natuke laseb läbi aga ehk leiab sellele ka rohtu.

Üks äpardus on Sorentol siiski veel - armatuuris läheb vähegi tugevamal pidurdamisel põlema sama tuli, mis põleb käsipiduri pealejätmisel/unustamisel.
Käsipiduri lülitis asi ei ole - häda on ka siis kui kässari küljest elektrivoolik lahti. Piduriõli on nagu piisavalt.

Ja siis ka natuke nalja kah - tutikaid Malatesta protirehve Kia pagasiruumi venitades tundusid rehvid kuidagi liiga rasked v.a. üks.
Kus häda kõige suurem, seal kaal kõige lähemal. rehvide kaalud olid vastavalt 25.5 , 26.7 , 15.4 ja 27.4 kg.
Homme on rehvivahetus, eks siis paistab, kas tasakaalu ka saavad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(09-02-2023, 22:37 PM)isandpauk Kirjutas:  ...
Üks äpardus on Sorentol siiski veel - armatuuris läheb vähegi tugevamal pidurdamisel põlema sama tuli, mis põleb käsipiduri pealejätmisel/unustamisel.
...

Klotside kulumise anduri juhe ketta vastas? Sorentol näikse olema ühepoolsete kolbidega sadul ja see tugevamal vajutamisel oskab üsna ilusti liikuda-painduda. 

Tagasivool 0,5 ml/sek annab 30 ml minutis. Päris karm. Huvitav, et külmkäivitust ei mõjuta.
Vasta

(09-02-2023, 22:37 PM)isandpauk Kirjutas:  .. olid vastavalt 25.5 , 26.7 , 15.4 ja 27.4 kg.
Homme on rehvivahetus, eks siis paistab, kas tasakaalu ka saavad.
Kirjaviga või ongi 10 kg vahe? Kui on 10 kg, siis kas tasub üldse alla panna seda?
Vasta

Ei ole kirjaviga. Kaaluvahe sama VÄLISmõõduga rehvidel 10+ kilo.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(09-02-2023, 23:32 PM)ivo86 Kirjutas:  
(09-02-2023, 22:37 PM)isandpauk Kirjutas:  .. olid vastavalt 25.5 , 26.7 , 15.4 ja 27.4 kg.
Homme on rehvivahetus, eks siis paistab, kas tasakaalu ka saavad.
Kirjaviga või ongi 10 kg vahe? Kui on 10 kg, siis kas tasub üldse alla panna seda?

Mul on olnud all sarnase kaaluvahega rehvid X5-l. Sai käidud 2x sillastendis ja jookse regullitud, ei leitud viga.  Halb oli sõita, otsis teed ebaühtlasel asfaldil. Viga tuli välja alles rehvide utiliseerimisel, kus tundsin ära rehvide kaaluvahe ja siis sai juba "luubiga" uuritud, et miks nii. Tegemist oli Continentali rehvidega ja tuli välja, et 3tk olid "runflatid" ja üks ei olnud. Muster-kirjad rehvil identsed, vahe tegemine kui ei tea mida otsid, lootusetu. Võimalik, et suuremat rolli juhitavuse ebamugavuses mängis rohkem rehvi seina jäikuse erinevus kui selle kaal.

Aga kuna antud juhul on tegu proti rehviga, siis millestki see kaalu erinevus ju tuleb.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(09-02-2023, 23:32 PM)ivo86 Kirjutas:  
(09-02-2023, 22:37 PM)isandpauk Kirjutas:  .. olid vastavalt 25.5 , 26.7 , 15.4 ja 27.4 kg.
Homme on rehvivahetus, eks siis paistab, kas tasakaalu ka saavad.
Kirjaviga või ongi 10 kg vahe? Kui on 10 kg, siis kas tasub üldse alla panna seda?
Vabalt võib olla, et see 10kg kergem rehv on toodetud hoopis kvaliteetsema hi-tec karkassi peale?
Proti tehas sorteerib "toorikud" põhimõtteliselt ainult mõõdu järgi.
(teoreetiliselt peaksid nad jälgima ka koormus/kiirus indekseid, aga kas nad seda teevad, on ise küsimus. Väga eesrindlikke numbreid nad vist peale ei löö)
Erinevate tootjate uued rehvid on ikka väga erinevate kaaludega (meenuvad mingid Bridgestoned, mis olid ikka siga rasked ja ei omanud isegi "run flat" ega "XL" märget)
Vasta

Ma ei hakka oma transiti alla samasuguseid rehve meelerahu huvides kaaluma Smile Aga 5300km sõitsid ära küll. Ok jah,ühe lõhkusin ära. 
Aga täna sai Frontera "one" le kast jälle alla ja vähemalt käega kasti väljundist keerates hoiab/lahutab küll. Kütusepaagi kronsa sai ka keevitatud ja nüüd ei pea enam koormarihmaga kinni olema. Piduritorud ka lapitud ja enam puruks ei suutnud suruda.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(09-02-2023, 15:52 PM)wagoneer Kirjutas:  
(09-02-2023, 15:26 PM)Walter Kirjutas:  Kui sel on vedrudeta siduriketas (see tähendab et autol peab olema leevendiga (vedrudega) hooratas) ning kui sinna pannakse vedrudega siduriketas siis tulemuseks on väga lödi ja ebamäärane sidur. Kas õiget siduriketast ei pakutud?

On jah leevendiga hooratas. Ja ei pakuta teistsugust ketast kahjuks. Ei saa ka katteid vahetada,sest nuudi ümbrusest jookseb pragu.
Räägiti jah,et sidurdab pärast imelikumalt. Aga mis mõttes ta lödi on? Ei lahuta või ei haagi korralikult?

Ja kahjuks ei ole kusagilt leiutada juurde lisaks pea 400.- tugrikut sobiliku hooratta soetamiseks. Tundub nagu natuke priiskamisena. Selle eest saaks palju juppe järgmistele autodele.
Kodune lahendus oli et 2-massi hooratas keevitati lihtsalt kinni kui läks vedrudega ketas sisse - toimis ilusti ja balansist välja ka ei läinud kui keevitaja ikka mõttega asja juures oli.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(10-02-2023, 09:55 AM)Walter Kirjutas:  Kodune lahendus oli et 2-massi hooratas keevitati lihtsalt kinni kui läks vedrudega ketas sisse - toimis ilusti ja balansist välja ka ei läinud kui keevitaja ikka mõttega asja juures oli.
Oli ka see kaalumisel. Aga kuna ma ise seda kunagi teinud ei ole,siis ei julgenud hakata ka katsetama. Eks ma raporteerin kuidas toimima hakkab  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 25 külali(st)ne