4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Muidugi peaks liikuma. Seni on neid kardaane meie koopas igati risti-rästi vahetatud ja ainukesed hädad on olnud siis, kui osadel on ühes otsas olnud püsikiirusliigend tavalise risti asemel. Siis on püsika vastas olev fants ka teine.
Ehk siis pikkused peaks samad olema.
Püsika rem. Komplekt on üsna soodsalt saadaval.
Samas kardaaniristidega on pidevalt mingi kolhoos. Ühel kitsam, teisel laiem. Diameetrid erinevad jne. Tõenäoliselt aftermarket kardaanid erinevad ja originaalrist enam ei sobi. Üks hetk käisin ühes sullegi tuttavas kallis kohas risti otsimas, sain hinnaga u. 45eur tükk aga sain.
Mõni rist sobib jälle ainult siis, kui kahvel pool mm laiemaks lihvitud ja ka stopperseibid õhemaks tehtud.
Võid ju tulla meie koopasse varuosi otsima, laual hetkel kolm esikardaani ja riste on ka erinevaid aga aeromootoris on see esikardaan ainult 145eur.
https://aeromotors.ee/kataloog/article/1...ka-001-nty

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ok. Hea teada,et atm ja manuaal kastil sama pikkusega Sorontidel. Fronteral on atm kasti oma 20+ cm pikem kui manuaalil.
Uurisin ka risti hindasid ning vin-i järgi pakuti ka hinnaks 40+.  Selles valguses see 145.- rutsi kardaan ei tundugi palju.
Homme teen haigest huvist paksemast materjalist kinni hoidmiseks kronsa ja annan natuke kuuma ka. Tõmbejõudu peaks olema saadaval 80T kui aparaadile eluvaimu sisse saame  Big Grin Cool

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Võibolla oleks kuumutamisest abi?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Eile oli üldse üks kuramuse produktiivne päev. 

Kõigepealt eellugu - võtsin üleeile "Nublu" juhipoolse tagapiduri käsile. Parempoolne läks ludinal, lootsin vasakuga ka kähku hakkama saada. Si....kkugi!
Igal sammul tekkis tõrge.
Ketast rummuga ühendava polti ristpeasse murdus sisse löökkruvikeeraja otsik. Poldiga lahutamatult üheks saades. Avamiseks sai seejärel kasutatud puuri, meislit, vägivalda ja vandesõnu.
Kokkuladumine läks alguses libedalt - uued kässari klotsid kokku, uus trummel peale. Siis suport. Liugur kinni. Kruustangid, vägivald, libesti ja hakkas viisakalt käima.
Sadul. Kolb sisse tagasi ei lähe. Mitme vägivaldse lähenemise järel proovisin, kas välja tuleb. Tuli ja osutus roostekäkiks.
Kaevasin varuosade laost uusvana eksemplari, millel kolb käis. Traavisin rõõmsalt auto juurde tagasi avastamaks, et vale poole sadul. Lõin käega, keerasin ratta alla tagasi ja jätsin roolirattale hoiatussildi, et pidurdada ainult käsitsi.

Eile laekus õnneks garaaži tõeline remonditerminaator - ksf! Linnuke. Paari tunni jooksul, mil ma tööl olin, jõudis ta ära vahetada õli ja filtrid ja kontrollida esipidurid. Järgmiseks võttis ta käsile erinevate tulede mittepõlemise probleemi, millega oli ka valmis saanud selleks ajaks kui ma kustutikoorma ja poeuue pidurisadulaga garaaži jõudsin.
Linnuke asus sadulat seadma, mina roomasin auto alla ja õmblesin plekiriba ja keevituse abil äärmiselt robustselt kokku juhipoolse aukliku küljekarbi. 
Tagasi said ka logarid ja katusekruvidega kinnitatud töllerdavad kereplastikud.
Üsna täpselt siis kui Rene tahtis hakata teist masinat värvima ja oli ka aeg Izuzu järele minna, lödistasin oma kahtlase keevitustöö spreibituumeniga üle ja roomasim auto alt välja.
Kogu selle taevanikisendava ebaefektiivsuse tulemusena läbis "Nublu" täna tehnoülevaatuse. Ja mina olen natuke parem autoremontija kui kuu aega tagasi.
Ebatäpse arvutuse kohaselt läks remondile 7-9 õhtupoolikut. Sealhulgas eilne päevane tegutsemine.

Vaikselt peab hakkama vist uut soo- ronti otsima.

P.S. Punase pikapiga käisin täna sillastendis ära.
Vasta

(21-06-2024, 21:37 PM)wagoneer Kirjutas:  Ok. Hea teada,et atm ja manuaal kastil sama pikkusega Sorontidel. Fronteral on atm kasti oma 20+ cm pikem kui manuaalil.
Uurisin ka risti hindasid ning vin-i järgi pakuti ka hinnaks 40+.  Selles valguses see 145.- rutsi kardaan ei tundugi palju.
Homme teen haigest huvist paksemast materjalist kinni hoidmiseks kronsa ja annan natuke kuuma ka. Tõmbejõudu peaks olema saadaval 80T kui aparaadile eluvaimu sisse saame  Big Grin Cool
2004a. Manuaalil ja automaadil esikardaani pikkus 68cm.
2005a. Automaadil 69cm. kardaani polnud all, mõõtsin flantside vahe.
2006a. Manuaalil esiotsas püsikas, pikkus 65cm.
   

Rohkem õuelt isendeid hetkel ei leidnud, mille põhjal statistikat teha aga laual 3 tõenäoliselt aftermarket kardaani, samuti pikkustega vahemikus 65-68cm. Ma ütleks, et kõik on sama asi v.a. püsikaga variant.
   
Kõigil peal selline  silt
   

Vin koodi järgi risti ostes peadki kindel olema, et all on originaalkardaan. Mõõtude järgi on kindlam osta.
Mul neid 40- euroseid riste 2tk reservis- kui vaja anna teada.
Welte WD21915 karbil olevate mõõtudega 28,00x48,4/51,8 IN EDS, 
Risti pealt mõõtes peaks kahvli augu diameeter olema 28mm ja kahvli vahe 52,5 , et stopperseibid ilusti ära mahuksid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tänud info eest. Ma hetkel läksin uue kardaani teed. Suurt aparaati ei saanud käima kuna oleks pidanud vast tunnile+ juhtmestikuga tegelema ja siis leidma 60L hüdraulikaõli mis masinast kadunud oli(seda pole reaalselt 6+a kasutatud ja läheb varsti kuusakoskisse).  Big Grin Ehk seekord sai majanduslik mõtlemine hasardist jagu õnneks   Saabki tegeleda järgmiste probleemide lahendamisega.

Head saabuvat Jaani ka kõigile!!

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tere,

natuke offtopic, kuna pole 4x4, aga kas seal oleks huvi ka esiveolise diisel universaal auto vastu.

Mul on üks täiesti sõidukorras juba tumeroheline 1.9tdi 1z mootoriga Audi 80  Tartus, konks ka taga.
hetkel veel kehtiv ülevaatus ka, aga järgmine võiks olla täiesti läbitav. Välimus on elu näinud ja salong ka.



Kui tundub, et asjal on jumet, suhtleks mõne asjamehega edasi ( teil kindlasti on siitkandi kontakte), kes sellega tegelevad.
Vasta

(22-06-2024, 22:24 PM)ivo86 Kirjutas:  Tere,

natuke offtopic, kuna pole 4x4, aga kas seal oleks huvi ka esiveolise diisel universaal auto vastu.

Mul on üks täiesti sõidukorras juba tumeroheline 1.9tdi 1z mootoriga Audi 80  Tartus, konks ka taga.
hetkel veel kehtiv ülevaatus ka, aga järgmine võiks olla täiesti läbitav. Välimus on elu näinud ja salong ka.



Kui tundub, et asjal on jumet, suhtleks mõne asjamehega edasi ( teil kindlasti on siitkandi kontakte), kes sellega tegelevad.

Asjal on jumet.
Nagu ksf! Nastik eespool kirjutas universaalpassati kohta, on see toa kubatuurilt täiesti võrreldav berlingoga.
Samuti tean, et päris mitmes kohas tarvitatakse tsiviilvärvides sõidukaid luureks või muudeks valgustkartvateks tegevusteks.

Kirjutan erasõnumi.
Vasta

Huvitav-huvitav, ma korra pakkusin Escorti universaalkerega, sellele oli konkreetne ei vastuseks, läks vanarauaks. Kas on olud muutunud, või on ukri sullerid leidnud võimaluse sihitud abi kõrvale toimetada? 
Ma pole pahane, et annetus ei sobinud, lihtsalt torkas silma, et sisuliselt sama asi nüüd sobilik võib olla.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(22-06-2024, 23:44 PM)Marko Kirjutas:  Huvitav-huvitav, ma korra pakkusin Escorti universaalkerega, sellele oli konkreetne ei vastuseks, läks vanarauaks. Kas on olud muutunud, või on ukri sullerid leidnud võimaluse sihitud abi kõrvale toimetada? 
Ma pole pahane, et annetus ei sobinud, lihtsalt torkas silma, et sisuliselt sama asi nüüd sobilik võib olla.
Ma ei tea, kellele ja millal sa seda pakkusid. Seega ei oska isegi kõikide meie koopa meeste kaalutlusi selgitada, aga olud on kindlasti muutunud:
1) Enne saime sõitvaid maastureid ka annetustena või rauahinnaga. Töös ja järjekorras oli neliveolisi ja busse sellises mahus, et Escort oleks jäänud aiapäkapikuks.
2) alguses oli meil kindlasti vähem oskusteavet ja varuosi, autode remont võttis rohkem aega ja Aiapäkapikk Escort oodanuks oma järjekorda kaua-kaua.
3) Kohapealsed kontaktid. Ka 2023 alguses poleks ma osanud seda Escorti kellelegi pakkuda. Täna leian ma sõidukale kasutajad kelle puhul võib kindel olla, et sõidukast ei saa "tslenovoz" või sularahatehingu objekt.
Vasta

Rahu, ainult rahu!
Ma kirjutasin, et ma ei ole pahane, sain vastuse.
Siinset seltskonda kahtlustada või süüdistada ei tule mõttessegi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma ostsin just universaalse diisel B5.5 passati. Tavaline hallmetallikdiisel. Plussiks halbade teede pakett vedrustusel. Läheb meedikule kes veab ravimeid laiali. Ehk võtab pealaost komplektid peale ja toimetab need kuhu vaja. Alul pidi minema atm Sorento aga siis selgus,et tal reaalselt ei ole vaja 4x4 maasturit ja sobib ka esiveoline kuna talle tulevad rindemeedikud vastu.  Ainsad tingimused,et atm kast ja toimiv konditsioneer kuna auto ei tohi palavaks minna seest. Ka värv jääb samaks mis on.
Tava autosid ikka küsitakse. Lihtsalt kõike ei jõua osta alati. Kui need (2 maasturit ja passat) viidud saavad,peab veel ühe samalaadseks otstarbeks soetama.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kahjuks tuli ka ebameeldivaid uudiseid UA-st.
Meie seast on lahkunud järjekordne UA ridades võidelnud vapper Eesti sõdalane Martin  Jääger. R.I.P

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Väga kahju!

Mis univesaalkerega autodesse puutub siis Escortist loobumisega ma küll seotud ei ole aga selge on see, et meie tööaeg on piiratud ja tuleb valida, millele seda kulutada. Ksf Stihl kunagi tõdes, et ta võib panna palju aega ja raha Mosse taastamisse ja saada täiesti korras Moskvitši. Aga ta võib sama aja ja raha panna ka Jaguari taastamisse ja saada täiesti korras Jaguari. Valikute küsimus. Samuti on meie valikud vahel erinevad ja ei tasu imestada kui küsid erinevate toetajate käest, et saad ka erinevad vastused.

Passat annetati ja hr A küsis, et kas viib selle rauda ja annetab saadud raha või teeb korda ja tuleb viib meiega koos ära? See teine variant tundus abi seisukohalt tõhusam. Meie ajaline panus sinna on minimaalne. Tagumistest pidurisadulatest keerasin kolvid välja, et ta sinna rem komplektid saaks sisse panna ja sumpsi lubasin ära keevitada.

Põhiliselt küsitakse praegu kastikaid ja neid mõistlikus korras on mõistliku raha eest Eestist üpris raske leida.
Vasta

Kas on ka huvi selliste sharannide/ galaxyte vastu?
https://www.auto24.ee/soidukid/4068134

See ju parem kui berlingo või passat.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(Eile, 22:43 PM)tõnn Kirjutas:  Kas on ka huvi selliste sharannide/ galaxyte vastu?
https://www.auto24.ee/soidukid/4068134

See ju parem kui berlingo või passat.
Eks huvi ole seal suures plaanis kõige vastu, mis liigub. Eriti kui liigub diiselmootori jõul.

Paraku ei ole meil võimalik kõiki masinaid osta-remontida-viia. Ma ei ole ka väga täpsustanud, millistel kaalutlustel ja mis olukorras üks või teine masin eelistatud on.

Tasuta ja sõidukõlbuliku mahtuniversaali viiks ikka ära 

Isiklikut Sharalaxambra kasutuskogemus puudub. Berlinxist ja Partnerist tean, et kannatavad kuritarvitamist suhteliselt hästi ja ka lumes ja kergemal maastikul ei jää veel hätta seal, kus sõiduauto juba loobub.

Lisan ka "märgatud Ukrainas" pildikese, tehtud mais 2023.
Auto ei ole meie viidud, jäi lihtsalt Lvivi ja Kiievi vahel silma.

   
Vasta

Ma arvan ka, et kui keegi tasuta annetab ja/või korda teeb siis võiks täitsa võtta. Samas ostma hetkel pigem ei hakkaks. 
Pigem võiks siis juba selle kastika ära tuua Mazda B2600 Omaniku sõnul on raam terve ja auto võimeline rongi peale sõitma.
Ja seda Navarat käisin ka möödaminnes vaatamas. Raamis tagaotsas paar mõra. Natuke keevitamist aga ei midagi väga hullu. Ja aeglusti on sisse jäänud. Kui raha oleks siis alla 2 tonni võiks isegi ära osta aga hetkel ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne