VANASÕIDUKITE REGISTER
Car 

14.01.2025 väljastati akt nr 1472 sõidukile AWO 425, 1951, registreerimismärk 33EP
   
Vasta
Car 

14.01.2025 väljastati akt nr 1471 sõidukile ČZ 175/450.02, 1962, registreerimismärk CA30
   
Vasta
Car 

16.01.2025 väljastati akt nr 1473 sõidukile BMW R 35, 1948, registreerimismärk 57YB
   
Vasta
Car 

11.02.2025 väljastati akt nr 1481 sõidukile Mercedes-Benz 230 CE, 1990, registreerimismärk A782
   
Vasta
Car 

13.02.2025 väljastati akt nr 1482 sõidukile Mercedes-Benz 420 SEL, 1986, registreerimismärk S420
   
Vasta
Car 

17.02.2025 väljastati akt nr 1483 sõidukile BMW 316i, 1990, registreerimismärk A850
   
Vasta
Car 

27.01.2025 väljastati akt nr 1478 sõidukile Chevrolet Corvette, 1975, registreerimismärk A084
   
Vasta
Car 

03.02.2025 väljastati akt nr 1479 sõidukile Mercedes-Benz Unimog-S 404.1, 1962, registreerimismärk 29ZJU
   
Vasta
Car 

03.02.2025 väljastati akt nr 1480 sõidukile RMZ 1.413-0, 1990
   
Vasta

(16-02-2025, 08:22 AM)Andres_T Kirjutas:  16.01.2025 väljastati akt nr 1473 sõidukile BMW R 35, 1948, registreerimismärk 57YB

Tervist!
 
Sooviks kommenteerida mõnda rida hindamisaktist:

1. Puntk 5.1.2 - "... esihark vanemalt mudelilt (-2)“ - Tegelikult pärineb see esihark hoopis uuemalt mudelilt R35/2 ehk selline esihark ilmus alates raaminumbrist 223310 ehk 1951. aasta teisel poolel.
2. Punkt 5.1.5 – visuaalselt selline süütepool koos kinnitusega pärineb ka uuemalt R35/2 mudelilt või on lihtsalt mõni muu süütepool sobitatud kinnitusega.
3. Punkt 5.1.6 – lisaks sellele, et heeblid on kroomitud, pärinevad need ka hoopis M-72, K-750 või C-J 750-lt. Saksa päritolu heeblid on oluliselt sirgemad. Tõenäoliselt pärinevad ka kinnitused mõnelt eelnimetatud mootorrattalt.
4. Punkt 5.1.6 – signaali paigutus ja kronstein mittekorrektsed. Signaal kolis raami alla samuti R35/2-ga, aga asetus oli risti sõidusuunaga (90-kraadi pööratud võrreldes praegusega). Kroomitud kaas on ka vaieldav. Pildid on väikesed ja neid on vähe, aga mulle tundub, et käigukasti korpusel puudub ka signaali kronsteini kinnitus (sh tikkpoldid ja/või nende keermestatud pesad), et signaali aastakäigukohaselt kinnitada. See on jällegi üks R35/2 tunnus.
5. Esitulega on küsitavus kolme asjaga - hästi ei saa aru esitule klaasi mustrist, aga meenutab ka R35/2-l ja hilisematel kasutatut. Süütevõti on hilisem ning tulelüliti trossi läbiviik on pole originaalile sarnane.
 
Pisidetaile on veelgi, mida võiks kommenteerida, aga see suurt pilti ei mõjuta. Kõike seda kirja pannes tekkis mul endal küsimus, et mis aastakäigu R35-ga siiski tegu on. Mõistan, et NL aegadel oli võimalik tellida kõikvõimalikke uusi varuosi ja neid oma vanema aastakäiguga R35-le paigaldada, kuid siin on juba uuemale mudelile kuuluvate osade hulk märkimisväärne - esihark koos porilauaga, käigukast, tagumine sadul, süütepool, bensiinikraan, esitule detailid. Naljaga ja meeldevaldne võrdlus automeestele VAZ-ide näitel – 2101, millele on paigaldatud 2103 iluvõre koos tuledega. Muidugi mul puudub info, kuidas omanik seda hindajatele põhjendas, aga hindamisakti oleks märkuse lisamine olnud asjakohane. Paluks minu märkusi mitte võtta isiklikult, soovin lihtsalt vältida võltsoriginaalsuse teket ja R35 vallas taset hoida. Julgen väita, et pärastsõjaaegne R35 on üks keerulisemaid mudeleid, mida hinnata. Lõpetuseks ka üks raamatusoovitus R35 huvililistele -  Andy Schwietzer'i Eisernes aus Eisenach: Die BMW- und EMW-R35 Geschichte.
Vasta
Car 

13.03.2025 väljastati akt nr 1488 sõidukile Porsche-Diesel Super Export 329, 1961, registreerimismärk A652
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne