B1 kat ei nõua tol juhul vanema isiku kõrvalolekut.
Kui Läti pooletonnise siin registrisse kannad, siis saad passi ilmselt ikka selle kaalu, mis tüübikinnitusele vastab. Seega, kardetavasti kõmistad tühja tünni
Ehitama hakates lõpevad titeload kindlasti enne ära kui valmis ja registris on.
Alternatiivid seega mopeedauto, jalgratas ja ühistransport.
PS juhendaja nõue on asja pärast. Neil on hakkajatele noormeestele mõndagi vajalikku rääkida. Iseasi muiduga, kas kuulajat on...
(30-08-2017, 21:34 PM)müttaja Kirjutas: [ -> ]B1 kat ei nõua tol juhul vanema isiku kõrvalolekut.
Kõrvalolija nõue on põhjusega. Kannata ära need kaks aastat. Pärast saad ise ka aru, milleks see hea on.
Teadmata mis on reaalne kaal ütlen, et 50 kg on sealt väga keeruline eemaldad.
Varuratas ei kaalu midagi (12" pitsanuga) ja tagumine iste on veel kergem (puhas porolon ja riie).
Midagi muud sealt kah võtta ei ole.
OK kui teed uksed ja luugid klaasplastist ja asendas klaasid pleksiga siis ehk midagi pigistaks.
(31-08-2017, 10:12 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Teadmata mis on reaalne kaal ütlen, et 50 kg on sealt väga keeruline eemaldad.
Varuratas ei kaalu midagi (12" pitsanuga) ja tagumine iste on veel kergem (puhas porolon ja riie).
Midagi muud sealt kah võtta ei ole.
OK kui teed uksed ja luugid klaasplastist ja asendas klaasid pleksiga siis ehk midagi pigistaks.
Mitte selle tüübikinnituse numbriga. Üksiktüübikinnitus maksab mitusada €. Variant oleks teha sportautoks, aga selle kasutamisel liikluses on piirangud.
Mopeedauto annab seekord parema hinna-kvaliteedi suhte
Veel parema normaalne auto koos vastavate õigustega saatjaga, aga sel variandil on jälle omad agad
Ma ei ole kindel, aga äkki mõni plastist komplektauto annaks B1 alla suruda? Mõni pseudoAustin7 näiteks.
teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
(01-09-2017, 08:24 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
Siiamaani on minu kõige kaugem nähtu "F". Võrus vist oli miskine tänav, kus oli see täitsa olemas.
(01-09-2017, 08:24 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
J (Pärnu mnt 160 territooriumil)
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=34968a6...5fe9b4ae1c
Kes pakub üle?
Vastas, endise piimakombinaadi alal on mindud seda teed, et lisaks tähtedele on kasutusel ka murrud. Nt on aadressid 139E/1 - 139E/12 Muidu jääks seal ilmselt tähestikust puudu...
Osadel tehaseterritooriumitel kasutatakse praegugi vanu tsehhi/hoone tähiseid, mis küll postiaadressitena ei tööta, aga selles võtmes mäletan kuskil suisa O-täheni ulatuvat tähestikku.
(01-09-2017, 08:24 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
Järvevana tee 9G on ka olemas
(30-08-2017, 22:20 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui Läti pooletonnise siin registrisse kannad, siis saad passi ilmselt ikka selle kaalu, mis tüübikinnitusele vastab. Seega, kardetavasti kõmistad tühja tünni
Ehitama hakates lõpevad titeload kindlasti enne ära kui valmis ja registris on.
Alternatiivid seega mopeedauto, jalgratas ja ühistransport.
PS juhendaja nõue on asja pärast. Neil on hakkajatele noormeestele mõndagi vajalikku rääkida. Iseasi muiduga, kas kuulajat on...
Aga kui "Läti lipu all" edasi sõita?
(01-09-2017, 11:26 AM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ] (30-08-2017, 22:20 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui Läti pooletonnise siin registrisse kannad, siis saad passi ilmselt ikka selle kaalu, mis tüübikinnitusele vastab. Seega, kardetavasti kõmistad tühja tünni
Aga kui "Läti lipu all" edasi sõita?
Parem siis juba Libeeria, Nigeeria vms lipu all. Seal pidi asjaajamine lihtsam olema. Viid nõutud arvu lambaid ära, et võimuesindaja ei solvuks ja saad paberid kasvõi lennukikandjale. Iseasi kas meil need papred kehtivad.
(01-09-2017, 08:24 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
Tallinnas Raudtee tn. olid majad numbritega 125 kuni 125/22 ning 127 kuni 127/22. Asetsesid mõlemal pool tänavat. Nüüdseks tänava selle osa nimeks Ränduri.
(01-09-2017, 11:57 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ] (01-09-2017, 11:26 AM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ] (30-08-2017, 22:20 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui Läti pooletonnise siin registrisse kannad, siis saad passi ilmselt ikka selle kaalu, mis tüübikinnitusele vastab. Seega, kardetavasti kõmistad tühja tünni
Aga kui "Läti lipu all" edasi sõita?
Parem siis juba Libeeria, Nigeeria vms lipu all. Seal pidi asjaajamine lihtsam olema. Viid nõutud arvu lambaid ära, et võimuesindaja ei solvuks ja saad paberid kasvõi lennukikandjale. Iseasi kas meil need papred kehtivad.
Nu aga Läti Vabariik on EU liige. Kas nüüd seal saksa täpsusest veel täpsemini seadusi järgitakse on iseasi aga päris aafrika ta ju ka pole. Vähemalt pabereid silmas pidades
Tegelane5
Kui Läti pooletonnise siin Nu aga Läti Vabariik on EU liige. Kas nüüd seal saksa täpsusest veel täpsemini seadusi järgitakse on iseasi aga päris aafrika ta ju ka pole. Vähemalt pabereid silmas pidades
-----------------------------------------------------------
Teatud paberite järgi on Läti küll rohkem Aafrika kui EU liige - näit. trahviprotokollid on raudpolt ainult lätikeelsed ning maksevõimalused ainult kohalikele mõeldud.
Kas keski ostlema/müüma ka läheb Ikšķile laadale?
(01-09-2017, 09:21 AM)Telc Kirjutas: [ -> ] (01-09-2017, 08:24 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]teadmiste ja tarkuse päeval õpiks hea meelega midagi ebavajalikku ära
küsiks siis nii, et kui ühel aadressil on mitu hoonet pannakse numbri taha ka täht (a,b,c,....)
mis on tähestikus kõige kaugem täht mis on Eestis ühele aadressile pandud
ise ma vastust ei tea s.t. tahaks õppida selle ebavajaliku fakti ise ära tänase päeva valguses
J (Pärnu mnt 160 territooriumil)
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=34968a6...5fe9b4ae1c
Kes pakub üle?
Vastas, endise piimakombinaadi alal on mindud seda teed, et lisaks tähtedele on kasutusel ka murrud. Nt on aadressid 139E/1 - 139E/12 Muidu jääks seal ilmselt tähestikust puudu...
Osadel tehaseterritooriumitel kasutatakse praegugi vanu tsehhi/hoone tähiseid, mis küll postiaadressitena ei tööta, aga selles võtmes mäletan kuskil suisa O-täheni ulatuvat tähestikku.
See on nüüd natuke nipiga küsimus tegelikult. Kui võtta arvesse inglise tähestiku järjekorda, siis on viimane täht Z. Sellise leiab näiteks Sillamäelt, kus on kirjas Kesk tn 2z.
Eestis loetakse viimaseks Y-tähte ja selliseid aadresse on hulgem, näiteks Tarva tn 7y Pärnu linnas.