automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aadress: Vana-Narva maantee 7A, Maardu, 74114 Harju maakond



Telefon:637 9099

Proovi sealt.Ehk näkkab
Kus müüakse selliseid ventilaatoreid, nagu pildil? Vaja suht pisikest, hea kui töötaks 230 pealt.
Paar kodulehte isegi leiab, aga hindu muidugi pole....
[Pilt: ventilaator_JK-D.jpg]
Kui pisikest vaja saad japsi auto soojendus ventika ja 12v arvutitoiteplokist.
Mul keevitusgaaside äratõmme sellisega. 500-600W 3f mootor. Aga maksis 300 euro kanti. Sad
Tsitaat:us müüakse selliseid ventilaatoreid, nagu pildil? Vaja suht pisikest, hea kui töötaks 230 pealt.

Paar kodulehte isegi leiab, aga hindu muidugi pole....
Kas vaja on lihtsalt tsetrifugaal ventilaatorit õhule (keevitus, vingugaas)
Või transport ventilaatorit (saepuru, hake jne) ?
Õhule vaja. 
Kätekuivatist, või vaheta perenaisele uus õhupuhasti kööki ja vana omale osadeks. Siis bauhofist ventilatsioonile vahelekäivad (ainult need ümara väljatulekuga ja üsna lärmakad). Võimalusi palju.
Muidu piisaks neist köögi kubudest ja peldiku ventikatest ka, aga neil käib õhk üle mootori. Mul kuum õhk, seega vaja just seda tüüpi, mis pildi panin.
mis on väike ?
mis on kuum õhk ?

mõõtmed mis piiravad ?
min/max õhukogus ?

mis on sisend ja/või väljund takistus (ehk kirjelda õhuvõtu ja puhke poole ehitust)
takistus tapab nii mõnegi ventilaatori näilise õhukoguse päris pisikeseks.
(22-02-2016, 20:42 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]http://www.osta.ee/mingi-ventilaator-739...rc=similar

Sinna on pakkumine tehtud, tuleb lõppu oodata.


Mul oleks vist vaja kuni 200w võimsust. Õhk on nii kuum, et need köögi kubu mootorid surevad ära kuumuse tõttu. Muidu nende õhu liigutamise kogusest isegi piisab. Tuleb vist auto ventikat proovida, nagu siin keegi soovitas, puhuvad piisavalt.
Kusagil läänemaal on ka hea hinnaga tsiviilkaitse ventikas müügil, aga see tõmbab mu ca15 ruuduse ruumi õhust tühjaks Big Grin
(22-02-2016, 21:15 PM)ronny25 Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2016, 20:42 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]http://www.osta.ee/mingi-ventilaator-739...rc=similar

Sinna on pakkumine tehtud, tuleb lõppu oodata.

Siis meil läheb rebimiseks Big Grin ..
Oskab keegi sellist anomaaliat kommenteerida?:
Nimelt sõites autoga, mootor soojeneb temperatuuri näidiku järgi normaalselt, aga sooja ei puhu mitte üks gramm. Kui temperatuur tõuseb sinna punase lähedale, ja on näha ära hetk, mil termostaat avaneb, peale seda puhub sooja ja kõik on hästi. Kõik voolikud on ühendatud nagu originaalis. Sügisel töötas normaalselt, juba veerandi näidu peal puhus normaalselt sooja. Vahetatud termostaat ja salongiradiaator läbi puhutud.
Autoks Opel Frontera 2.3 diisel.
Puusalt tulistades pakuks kas: Süsteem ei pea survet või plokikaane tihend vigane.
Plokikaanetihendi puhul peaks tugevama tallamise peale soojendussüsteemist mulinat või muid helisid kostma.
Lisaks vesi kaob särgist ja õli hall emulsjoon.
Mul oli paras ka paras anomaalia sooja puhumisega. Autoks Skoda Praktik/Roomster.

Sümptomid: ventilaator puhub korralikult aga kuuma õhku ei tule , koguaeg siuke soe. Erilist vahet polnud kas sõitnud 10km või 50kmi. Temperatuuri näidikut pole sellel autol.
Kui õues oli juba alla -5C kraadi siis autos hakkas külm.

Ennem kui hakkasin lammutama siis vahetasin salongi filtri ära ning siis hakkas kenasti sooja tulema.  Silmaga vaatad , et veidikene on filtri paber koltunud aga tegelikult süsteem ei tööta enam.

Eks siis kui filter umbes hakkab ventilaator mujalt õhku imema.

Võib olla on kellegile abiks.
(23-02-2016, 08:21 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Lisaks vesi kaob särgist ja õli hall emulsjoon.

Seda küll ainult suurema lekke korral. Väike põlemisgaaside pihkumine läbi põlemiskambri mikropragude ei tekita muud, kui kergelt heitgaase jahutussärki. Gaas aga ronib kõike ülemisse punkti, milleks pahatihti on soojenduse radikas.

See ei selgita aga süsteemi töölehakkamist termostaadi avanemisel...

Lõhnab valestimüüdud termostaadi või paigaldamisel millegi sassiajamise järele... Rolleyes
(23-02-2016, 10:53 AM)Gravity Kirjutas: [ -> ]...
Ennem kui hakkasin lammutama siis vahetasin salongi filtri ära ning siis hakkas kenasti sooja tulema.  Silmaga vaatad , et veidikene on filtri paber koltunud aga tegelikult süsteem ei tööta enam.

Eks siis kui filter umbes hakkab ventilaator mujalt õhku imema.

Võib olla on kellegile abiks.

Vaba õhuvahetus on VÄGA oluline. Praeguse aja autode ventilaatorid on nii võimekad, et tekitavad mingi õhuvoolu isegi täiesti umbes filtri/soojusvaheti kärjega. Aga mitte piisava.

Samuti tasub kahtluse korral kontrollida õhu väljapääsu. Praeguste ilmadega võivad lamellid kinni jäätuda ja kui õhul kuhugi minna pole, siis ega peatselt juurde ka ei tule. Sellest hädast räägib tuntav sooja juurdetulek tagaakna praotamisel. Big Grin