automoto.ee foorumid

Täisversioon: 15-s Tchaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Olen kursis, seepärast kirjutasingi, et hetkel aidata ei saa. Teisest küljest, olen ühe! liitri värviga zaz968 täitsa punaseks suutnud võluda Big GrinBig Grin
Jäi Maanteeameti lehel silma veider rehvimõõt selle masina puhul: 245/78 R15. On see mingi veider teisendus või ongi selline mõõt kasutusel?
(18-01-2018, 18:22 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Jäi Maanteeameti lehel silma veider rehvimõõt selle masina puhul: 245/78 R15. On see mingi veider teisendus või ongi selline mõõt kasutusel?
 Jään vastuse võlgu, kuna auto on Tartus ja vaatama ka minna ei saa. Igatahes seda autot tuues, nagu ma eespool kusagil juba kirjutasin, tekkis vajadus Ukrainas kummid ära vahetada. Sellist mõõtu, mis seal all oli kusagilt võtta ei olnud ja lõpuks sain sellelt metallimagnaadilt Igorilt, kellel oli 2 komplekti tagavaraks. Jumal üksi teab, kui palju ma selle teene eest veel ette ja taha kummardama pean. Tänagi ta helistas, kui oli kuskilt kuulnud, et USA-s käisin ja teda ei informeerinud. Tal ka igasugu vidinaid vaja. Aga esmaspäeval käin Tartus, siis käin vaatamas, mis seal all siis ikka on.
https://www.olx.ua/i2/obyavlenie/245-78-...kccz8.html

Täitsa selline mõõt olemas. 245/78 R15 И-240.
Täna lendas pesast välja kauaaegne elukaaslane, minu poolt 2x algosadeks võetud ja uuesti kokku pandudud, palju aastaid minu postitusi ehtinud I seeria VOLGA, kere nr-ga 70++. Üks kange naine ostis oma mehe 50 a. juubeli kingituseks. Eks mul tuleb tutt peale panna ja õigeks momendiks hoovi kärutada. Mees muidugi ei tea midagi. Panen hüvastijätuks siia paar pilti üles, sest saadud vahendid lähevad just nimelt ZIL-li taastamiseks.
[attachment=67910]
[attachment=67911]
Kui siin foorumis mehi, kes varsti 50 saamas ja naine juba pikalt salakavala näoga ringi käib, siis nüüd põnev oodata. Big Grin
(24-01-2018, 23:42 PM)olli Kirjutas: [ -> ]Kui siin foorumis mehi, kes varsti 50 saamas ja naine juba pikalt salakavala näoga ringi käib, siis nüüd põnev oodata. Big Grin
[Pilt: wumo5a379ba73bb159.78834415.jpg]
Ma mäletan selle auto müügikuulutust SOOV-s, selle hinna eest saaks tänapäeval uue kobeda auto. Kurat, kust mõned mehed selliseid naisi saavad. Big Grin No muidugi, piltide järgi päris kobe isend, kuigi teema autor väidab, et mitte ideaalne. Kuigi jah, siin Eestis mõned kuud tagasi müüdi sama karva I seeria Volga maha, tõeliselt ideaalne. Hinda küsiti ka 35 tonni aga ära müüdi.
Lipulaeva rindel ka edasiminekuid.
[attachment=68148]
[attachment=68149]
Välja tulevad ka halvad üllatused. Rooste kratt on siit päris kõvasti matti võtnud.
[attachment=68150]
Muidu põhi paistab päris normaalne. Eks tõehetk saabub siis, kui kere maha tõstame.
[attachment=68151]
[attachment=68152]
[Pilt: attachment.php?thumbnail=68148]

Kas sellel olendil on kogu salongi õhku ringiajav/soojendav aparatuur pagasnikusse paigutatud? Ehk siis ees, armatuuri all polegi seda? Või kuidas?
(07-02-2018, 14:21 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Kas sellel olendil on kogu salongi õhku ringiajav/soojendav aparatuur pagasnikusse paigutatud? Ehk siis ees, armatuuri all polegi seda? Või kuidas?
 Tegelikult on tegemist konditsioneeriga, mis on üli võimas ja oli ainult tagaistujate käsutuses. Eks midagi jäi ka ees olijatele, kui isake suvatses vaheseina alla lasta.
(07-02-2018, 16:27 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2018, 14:21 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Kas sellel olendil on kogu salongi õhku ringiajav/soojendav aparatuur pagasnikusse paigutatud? Ehk siis ees, armatuuri all polegi seda? Või kuidas?
 Tegelikult on tegemist konditsioneeriga, mis on üli võimas ja oli ainult tagaistujate käsutuses. Eks midagi jäi ka ees olijatele, kui isake suvatses vaheseina alla lasta.

Tegelikult on sarnane asi ka GAZ 14 taga. Äkki on ka Formical seda pilti jagada.
(07-02-2018, 17:08 PM)sven1 Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2018, 16:27 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2018, 14:21 PM)Necro Kirjutas: [ -> ]Kas sellel olendil on kogu salongi õhku ringiajav/soojendav aparatuur pagasnikusse paigutatud? Ehk siis ees, armatuuri all polegi seda? Või kuidas?
 Tegelikult on tegemist konditsioneeriga, mis on üli võimas ja oli ainult tagaistujate käsutuses. Eks midagi jäi ka ees olijatele, kui isake suvatses vaheseina alla lasta.

Tegelikult on sarnane asi ka GAZ 14 taga. Äkki on ka Formical seda pilti jagada.

Ise leidsin üles Cool

[attachment=68155]
Kunagi sai ühes postituses juttu tehtud pärast minu Novosimbirski käiku, Sealsest restauraatorist, kes taastab ZIS 101-te, või õigemini kolme tükki korraga. Kuna tegemist on ikka minu ZILli kauge esiisaga, panen ka siia üles mõned killud sellest ettevõtmisest. Kunagi vist 7-8  kuud tagasi oli seis selline.
[attachment=68251]
Täna sain järgmise pildi, kus pill on juba raudrüü selga saanud.
[attachment=68252]
Muidugi ma ei tea mis seisul tal need teised kaks autot on, aga müüb ta neid juba täie hooga.
http://autobuy.ru/wpage/118740

Küsib 1 auto eest 1 000 000.-$, ehk umbes 800 000.-€. Kui keegi tahab sellist summat välja käia, siis soovitan asja ennem põhjalikult uurida, sest selle mehe tegemised väga professionaalsed ei paistnud. Väga paljudes asjades on mindud kergema vastupanu teed. Veetsin ta töökojas terve päeva ja just siis oli käsil nende ZIS-de raamide renoveerimine. Noh, mina nii ei teeks
Tere,ei ole minu kommenteerida kuid vaadates keevitus õmblusi on midagi väga valesti(voolu vähe-traati palju).Tegelt oleks õigem TIG.
Ei ole serdiga keevitaja,kuid arvan,et tegu on nn. külm keevitusega.Vabandan kui targutan.
Panen siia mõne teemaga seotud pildi. Vabandan kohutava kvaliteedi pärast (neljas päev Venes Smile ja surev Nokia telefon)  aga Formika võib need kohe kiirel käel ära kustutada.
Möödunud suvel Moskvas jäi pool päeva aega ja kasutasin seda enese harimiseks tehnika teemadel. Tegu ühega paljudest eramuuseumitest. Kollektsioon oli muljetavaldav, põhiliselt küll lääne päritolu tehnika, lisaks igasugust sõjakraami alates Napoleoni Moskus käigust. Aga keldris leidusid ka niisugused sõiduriistad.

[attachment=68265]
[attachment=68271]

Veel üks rariteetne ZiL, küll natuke noorem.
[attachment=68267]
[attachment=68268]
(12-02-2018, 23:43 PM)Simmerling Kirjutas: [ -> ]Panen siia mõne teemaga seotud pildi. Vabandan kohutava kvaliteedi pärast (neljas päev Venes Smile ja surev Nokia telefon)  aga Formika võib need kohe kiirel käel ära kustutada.
Möödunud suvel Moskvas jäi pool päeva aega ja kasutasin seda enese harimiseks tehnika teemadel. Tegu ühega paljudest eramuuseumitest. Kollektsioon oli muljetavaldav, põhiliselt küll lääne päritolu tehnika, lisaks igasugust sõjakraami alates Napoleoni Moskus käigust. Aga keldris leidusid ka niisugused sõiduriistad.



Seega on tuvastatud, kus asub kaks ZiL115, eks mõni neist ülejäänud 104 on ka veel kuskil alles.

Veel üks rariteetne ZiL, küll natuke noorem.
 Sellel ülemisel pildil ei saa küll kuidagi ZIL 115 olla. See mingi Lääne pill. Zille ei tehtud kunagi kahe ukselisi. Äkki läksid pildid vahetusse.
Kui guuglisse panna ZIL-117b, siis tuleb fotovasteid küll. Tundub, et mingeid 2-ukselise kabrioleti variante siiski oli. 

Selles viimase ZIL-i filmis oli ka üks autodest vist 2-ukseline kabriolett?
(13-02-2018, 01:05 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Kui guuglisse panna ZIL-117b, siis tuleb fotovasteid küll. Tundub, et mingeid 2-ukselise kabrioleti variante siiski oli. 

Selles viimase ZIL-i filmis oli ka üks autodest vist 2-ukseline kabriolett?
Jah, tegu ZIL 117B-ga, paraadvariant, mida toodeti 11 tk, musti ja sinakashalle. Tegu on ZIL 114 lühendatud variandiga. Kasutati paraadidel kuni 2008 a-ni. Tõenäoliselt läbisõidud olematud. Üks neist autodest 117BE, tehti ka ekraniseeritud süütesüsteemiga.
No jah. Tahtsin kuidas parem aga välja tuli nagu tavaliselt. Häbenen. Loomulikult on see 117, laiendiks pakutakse küll BE.
Ja pildil (kui kangem prill ette panna) on pehme katuski näha. Paraku 115 pilti ei olegi aga seal oli ta täiesti olemas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20