Belarus traktorid.

(06-07-2015, 23:14 PM)hannest Kirjutas:  Sest nukkvõll on pärast andurit ega mõjuta näitu.

Siin kehtib ikkagi nn. "ühendatud anumate süsteem" kus pump tekitab rõhku kogu süsteemile ja olgu see manomeeter kus otsas tahes, rõhk on igal pool ühesugune. Ja täpselt nii suur kui kõige hõredam koht seda hoida jõuab. 

Olen näinud kus nükkvõll visatakse tunnelisse nagu kaevu kolksti sisse ja pärast vannutakse saalesid, et näed ika ei pea.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-07-2015, 09:08 AM)v6sa Kirjutas:  
(06-07-2015, 00:10 AM)jancs Kirjutas:  Aga ikkagi, kuidas käib saalede vahetus? Mootor maha vaja võtta jah?

Ühekaupa ja ettevaatlikult toimetades on hoolikal mehel võimalik liuad ää vahetada küll raamipukkades. Iseasi, et 1-bar rõhu korral pole veel kiiret. Kuniks manomeeter veel rõhku näitab ja sees olev leem on midagi paremat, kui kamsaõli, siis mina laseks kiire aja edasi, üks silm pidevalt õlimanomeetril.

Nagu mainiti: õlivahetus, seejärel tsentrifuug ja rõhuklapp üle vaadata ja alles selle järel tõsisemad remondid.

viimast raami ei saa mudu kätte kui pooleks või mootor maha! Seal on üks pool kaar ja selle poldid on hooratta poolt.
Vasta

Oskab keegi täpsemalt siis rääkida, kuskohapealt võiks tsentrifuugist see õli ära "kaduda" ?  Traktoril sellised sümptomid , sai õlivahetus tehtud, peale seda õlirõhk langes. Külmalt tühikäigul 1.5bar, pööretega 2bar. Soojalt napilt-täpselt 1bar. Sees Mannoli 10-W40 veokiõli. Eks ta suts vedel ole, aga samas võiks selle tsentrifuugi üle vaadata.
K.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

(08-07-2015, 13:42 PM)kris282 Kirjutas:  Oskab keegi täpsemalt siis rääkida, kuskohapealt võiks tsentrifuugist see õli ära "kaduda" ?  Traktoril sellised sümptomid , sai õlivahetus tehtud, peale seda õlirõhk langes. Külmalt tühikäigul 1.5bar, pööretega 2bar. Soojalt napilt-täpselt 1bar. Sees Mannoli 10-W40 veokiõli. Eks ta suts vedel ole, aga samas võiks selle tsentrifuugi üle vaadata.
K.

Peale tsentrifuugi puhastust ongi õli rõhk madalam, kuna puhastest düüsidest läheb rohkem õli läbi kui rokastest düüsidest.

Mannoil on muidugi "väga hea" valik. Aga see on puhtalt minu arvamus.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(08-07-2015, 17:34 PM)phyl Kirjutas:  
(08-07-2015, 13:42 PM)kris282 Kirjutas:  Oskab keegi täpsemalt siis rääkida, kuskohapealt võiks tsentrifuugist see õli ära "kaduda" ?  Traktoril sellised sümptomid , sai õlivahetus tehtud, peale seda õlirõhk langes. Külmalt tühikäigul 1.5bar, pööretega 2bar. Soojalt napilt-täpselt 1bar. Sees Mannoli 10-W40 veokiõli. Eks ta suts vedel ole, aga samas võiks selle tsentrifuugi üle vaadata.
K.

Peale tsentrifuugi puhastust ongi õli rõhk madalam, kuna puhastest düüsidest läheb rohkem õli läbi kui rokastest düüsidest.

Mannoil on muidugi "väga hea" valik. Aga see on puhtalt minu arvamus.

Panin ka Mannoli õli sisse hiljuti ja samuti 10W40. Õlirõhk suts langes tühikäigul, tööd tehes veidi tõuseb. Äkki ksf Phyl räägib lähemalt, miks Mannoli on "väga hea" valik.
Vasta

Pole see teema, kus õlidest rääkida.
Kes ise end harida ei viitsi õlide kohapealt, siis pole midagi teha. (tuleb õppida kogemusest)

Google on olemas, inglise/saksa/vene keeles leiab kirjandust kõvasti.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Audi foorumis oli, st. peaks ka praegu olema mingi õppejõu õpetlik sõnavõtt õlide teemal. Soovitaks lugeda. Hariv jutt.

Aquila captas non muscas.
Vasta

tsentrifuugis saavat mingise seibi valet pidi panna. Oli kunagi ka russiga jama, soojalt vaevu 1tühikäigul ja pööretega sai 1,5atm kätte. Papid võtsid tsentrifuugi lahti, panid uuesti kokku ja tühikäigul kohe 1,5atm ja pööretel pea 3atm surve. Siis papid ütlesid,, et seal saavat miskit tagurpidi kokku panna??? Pole ise täpselt kursis, kuna minul on peale puhastust alati õlisurve säilinud ja pole täpsemalt sellesse süvenenud. Lahti võttes jälginud midapidi mingi asi on ja samamoodi kokku tagasi...
Vasta

        Minul kulus ära pildil oleva võlli peal asuv alumiiniumist rõngas, mis kinnitus vist kolme kruviga rootori alumise kaane külge. Kui maha võtad, siis on tunda loks, uuel võllil seda pole. Uus võll on PM kaubamajas müügil 12,11 euri.
Pole veel jõudnud enda oma vaadata, rõhk on madalam ikkagi kui tavaliselt oli, aga tühikäigul alla 1 bari ei lange veel. Katsun heina tehtud saada ja siis aega uurida. Kahtlusi tekitab ka turbo. Esmaselt siiski katsun mehaanilise manomeetriga asja kallale asuda.
Vasta

Sattus kogemata kaks pilti. Õli kasutan siiani vene diisliõli ehk siis kamazi õli. Seda siis kõigis masinates, MTZ 1025, T 40, Jumz kopas ning E 302. Peale Mtz ei ole ühelgi rõhuga probleeme. 
Ärge nüüd maha tehke, et selline õlivalik. Foorumis on teemasid piisavalt, kus selle üle kakeldakse. Jätame selle teema tehniliste küsimuste lahendamiseks.
Samas minu ringkonnas kõik uuemad MTZ-id (alates 2000 aasta ja edasi) maadlevad õlirõhuprobleemidega. Või noh, ei maadle, aga rõhk on madal neil kõigil. Samas pole ka ükski neist selle pärast kokku jooksnud. 
Vasta

  Siit pole läbi käinud, kuid venelased kurdavad ( uued MTZ-id) veel kehva õlirõhu korral järgmiste asjade üle;
1. pumba survetorus mõra
2. pumba survetoru ühenduskohas plokis lekib rõngastihend
3. õlipump vilets
Vasta

Kui pikad on lühemad aisapikendused ja pikemad aisapikendused(pikkuste vahe).
Vasta

(24-07-2015, 06:02 AM)tungla Kirjutas:  Kui pikad on lühemad aisapikendused ja pikemad aisapikendused(pikkuste vahe).

35 vs 43 cm, (8 cm).

Krt, seda võiks osata ise vaadata!!!!
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?opti...20&lang=et
Vasta

Nägin ühte väikse kabiiniga 82, millel oli akukasti luuk hingega ja küljest ära ei käinud. Enamusel tõstetav ja eemaldatav. Mis aastast see muutus võis tulla?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Ehk oli mingi omalooming. Niipalju kui ma neid väikese kabiiniga russe näinud olen siis kõigil on see akukasti luuk küljest ära võetav ja tõstetav. 
Vasta

Minu väikesel kabiinil oli akukasti luuk hingedega, masin aastast 1983.
Vasta

Kas ära käimise all mõtlete seda ,et hinge keskosal on otsal väike vahe ja sealt saab tihvti otsast seda äratõsta. Mina olen seda vahet ise ka väiksemaks pressinud kuna kippus otsast kukkuma.
Vasta

Väidetavalt pidi 80ndadel toodetud mtz 80/82 originaal tehase värv olema (пф-115 голубая). 
Vasta

(05-08-2015, 22:14 PM)deeremees Kirjutas:  Väidetavalt pidi 80ndadel toodetud mtz 80/82 originaal tehase värv olema (пф-115 голубая). 

 On see alusvärv + lakk või ühekomponendiline Wink

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

loomulikult lakialune värv, nigu keik pentaftaalid. ja tera tuleb ka ise sisse segada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne