automoto.ee foorumid

Täisversioon: Punane Raamat
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Sillu - kõik arusaadav. Tahtsin huvi pärast näha, kas JJ on mõni tankur või ei. Puudu ja olemasolevatest masinatest JJ-s rääkides - veebi rippmenüü ei näita ühtegi tsisternmasinat. Kas pritsupaakautosid ka siis pole?
Aga see tankur oleks kaunis lahe aparaat, mis seal salata, enda huvi on kõigest paak ja muust pealisehitusest oleks lihtsalt midagi ehitanud omale. Võib ka täiega JJ-sse pakkuda. Aga hind, see on valupunkt. See mis mulle on üle mõistuse kallis, on mõnele odav ja mis mulle taskukohane, on mõnele ulme kallis.

Teemakohane Post skriptum: Punases raamatus oleva, kuid mujal avalikult näha masina võiks ikkagi ära viidata, ma arvan?

Ligilähedane Post Skriptum: kaasfoorumalse Dzeiaarile saab varsti lunastatud võlgnevus sisseskännitud vene tehnika 60-ndate varuosakataloogide osas. Ma miskipärast arvan, et teised tahaks ka näha. AMF vist pole viisakas risustada ja kirjanduse koha pealt on siin vaid vestlusteemad, aga mitte kokku koondatud kirjanduse failid.
Kas sillu kolhoos või varjupaiga koduleht kannatb üsnagi massiivse failimahu välja? Saaksite trobikonna liiklust omale peale (tasuta promo laiemale avalikkusele?)
muuseumipapa Kirjutas:Minu oodatavad pakkumised Gaz 51 baasil eri mudelite näituserivi pikendamiseks : rallikas

Eno1 - ma nüüd natuke salakavalalt ja selja tagant, samas täiesti avalikult (s.t. enne omavahel telehvoonis rjääkimata) - kas me tõesti ei leia põlisest veokaralli kantsist raplamaalt ühtegi torudega isendit varjupaika??
[/u]Puudu on ka MAZ 500 baasil prügiauto. Need liikusid 80ndatel Tallinnas igal pool. Mõtlen neid variante , mis kallasid prügi konteinerist otse oma nn kasti (ei tea täpst väljendit) ja pressisid ta siis kokku.
http://denisovets.narod.ru/maz/mazprotot...5norba.jpg
peeterpaul Kirjutas:Aga kui masin pakuks huvi varjupaigale, siis peaks ta ometi olema hakatuseks punases raamatus?
Kas pilti on sellest tankurist? Kas mingi ligikaudne hind on ka teada? Ei ole mõtet ju nii haruldast masinat laiali lammutada kui muid tsisterniga isendeid leidub veel.
andres22 Kirjutas:Kas mingi ligikaudne hind on ka teada?

Esimene viiekohaline number.
Pilti ei ole? Kas tegu on Põltsamaa kandis asuva isendiga?
andres22 Kirjutas:Pilti ei ole? Kas tegu on Põltsamaa kandis asuva isendiga?

pilte pole ja kaugel põltsamaast.
peeterpaul Kirjutas:Kas varjupaiga koduleht kannatb üsnagi massiivse failimahu välja? Saaksite trobikonna liiklust omale peale (tasuta promo laiemale avalikkusele?)

Varjupaiga serveris on hetkel ligi 3GB vaba pinda, arvan et sinna võiks skännitud varuosakataloogid üles panna küll.
peeterpaul Kirjutas:Puudu ja olemasolevatest masinatest JJ-s rääkides - veebi rippmenüü ei näita ühtegi tsisternmasinat. Kas pritsupaakautosid ka siis pole?
Tsisternautodega on just see valupunkt, et neid annab hea eduga kasutada koduses majapidamises või kus iganes mingi mahutina ja seetõttu on neid üsna raske mõistlikel tingimustel Varjupaiga kogusse saada. Mis puutub aga tuletõrje-paakautodesse, siis need on ilmselt kataloogis tuletõrjeautodena.
Kes tahtis pakkautot? http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1906894

hind on muidugi mõtlema panev...
hqs Kirjutas:Kes tahtis pakkautot? http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1906894
hind on muidugi mõtlema panev...

Minu arust on hind erakordselt mõistlik. Kas sa aastaarvu vaatasid? 1969. Seega üks esimesi 53-sid. Elus eksemplar, millel sees vanatüübi kellad ja kronomeetergi kõrvalistuja ees. Vägagi kobe eksemplar. Vaata, et ostan ise selle...

[attachment=26607]
sry, aastaarvu tõesti ei uurinud, samuti ei vaadanud pilte eriti tähelepanelikult... nii palju, kui nende sisemini. oksjonitega olen osta.ee's kokku puutunud on enamus lihtsalt emexi-kaup olnud...
Uitmõttena pakuks välja, et (vaatamata esialgu eksponaatide vähesusele juba ilmet võtma hakkavasse!) Varjupaiga traktorite ja põllutehnika sektorisse sobiks aukohale mõni nõukogude perioodist pärit (mittesõitev) raudratastega traktor, nagu näiteks veel 50.-tel aastatel meie põldudel ülitavaline "Universal" U-2.
Tean, et mõte on üsna ambitsioonikas, samas aga on tänaseks Varjupaigas teoks saanud mõnigi samavõrd ambitsioonikas asi!

PS. Pilt on illustreeriva tähendusega, s.t. ei tähista konkreetset isendit!
peeterpaul Kirjutas:
hqs Kirjutas:Kes tahtis pakkautot? http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1906894
hind on muidugi mõtlema panev...

Minu arust on hind erakordselt mõistlik. Kas sa aastaarvu vaatasid? 1969. Seega üks esimesi 53-sid. Elus eksemplar, millel sees vanatüübi kellad ja kronomeetergi kõrvalistuja ees. Vägagi kobe eksemplar. Vaata, et ostan ise selle...
Midagi on selle auto juures mäda,juhul kui saab otsustada selle pildi järgi.V-8 mootoriga 53-i juba ikka tuli ka veidi varem kui 69.Eestis oli neid jah siis väga vähe,siia võis neid jah jõuda aastal 69.Minugi taat sai endale siis esimese 53A.
Aga mis siis mäda on?
Jah on teisel küll kollased näidikud,aga va kellgi on sel juhul kollase sihverplaadiga.Ja veel kuidagi on midagi mäda üldse selle auto interjööri värvides.Sellest ajast justkui helesiniseid ei mäleta.Ja miks pidi siis keegi auto seest üle värvima?

Aga need vaid minu tagasihoidlikud mõtted.
Tervitades;flanagan
Aga see vaid minu
Kellad võivad ju tõesti pärineda 69 aasta mudelilt,kabiin ise aga kindlaste uuem.Tollel ajal käisid asjad teistmoodi kui praegu.Ehitati kättesaadawatest vahenditest uus auto aga esialgne tootmisaasta jäi dokumentidesse alles.Nii oli ju ka Koeru ja teiste ART kapitaalis käinud masinatega ka.
mul vedeleb see 53e ajanäitaja ,musta taustaga.
To Flanagan - see on ära pleekinud väljast. Seest selline pastell-roheline.

To Petss - See putka seal peal on vile uus ja kindlalt originaal - kabiini esimesed kinnitused on täiesti roosteta ning milline kapitaali putka nüüd kabiinisi oleva kronomeetriga oli? Ma käisin seda vaatamas ja ma natuke ikka 53-sid jagan...
Maz 200 kraana varjant,hetkel mast maha võetud,masin ise hästi käivituv ja sõidetav.(sain isegi väikse tiiru tehtud)omaniku jutu järgi algselt olnud porte siis otepääl?paigaldatud kraana.Vanarauaks masin kindlasti ei lähe!
Väga huvitav leid. Kas pilte on sellest veel?
Samasugune MAZ 200 kraana on olemas Lätis:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_6832
Timm Kirjutas:tähelepanu pööraks 4. pildile: http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_3927

no vähemalt kraana järgi otsustada?

Ei! Prügiautol oli kraana keskel, andres22 pildil aga kabiini taga. Ka platvorm oli prükkaril.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15