automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kasutatud autode ostmise mõtekusest.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
(19-12-2014, 20:39 PM)autojuht Kirjutas: [ -> ]
(19-12-2014, 13:31 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]See kindlustusfirma mahakandmine ei tähenda alati et autoga midagi ülemäära hullu juhtunud oleks. Lihtsalt kindlustusfirma leiab ,et odavam oleks auto välja maksta kui avariieelsesse olukorda taastada. Omal on olnud liikluskindlustusjuhtum, kus autole sõideti tagant sisse. Reaalselt oli tagastange pisut rikutud, seda kusjuures nii, et väljast vaadates oli üldse raske aru saada, et õnnetus on toimunud. Kuna auto turuväärtus oli väike ja kindlustusfirma remontida ei soovinud ning tegi mulle väga sobiva pakkumise jäigi auto neile. Mina sain hiljem koju kirja, et auto reg nr xxx xxx on liiklusõnnetuses täielikult hävinud.
Vot täpselt nii ongi, kui kindlustusel taastamine ei tasu ära siis see tähendab seda, et auto kostruktsioon on taastamatult kannatada saanud aga ikka keegi idioot kes klopsib selle auto kuidagi kokku ja lükkab turgu.
Turvavarustuse saab ju takistitega ära petta ja kõvera raami ka kuidagi paigatud ning tuledki kipsikruviga külge, jne..

Kindlustus kannab maha ka siis, kui piisavalt odaval auto (või kalliste juppidega) autol on vaid pindmised kahjustused piisavalt ulatuslikud. Kui näiteks omanik ei nõustu "üles löödud" plekkidega ja nõuab uusi, mis on kallid. Sellisel juhul makstakse masin välja, plekid lüüakse ikkagi sirgeks ja auto müüki. Mitte midagi eluohtlikku, lihtsalt natuke rohkem pahtlit.
Huvitav kas ka minevikus olnud  "väike põks mis pahtliga parandatud" või lihtsalt "sisalikusündroom" et "saba" maha jättis. http://tallinncity.postimees.ee/3033673/...is-pooleks
(22-12-2014, 11:05 AM)Rokikas Kirjutas: [ -> ]Huvitav kas ka minevikus olnud  "väike põks mis pahtliga parandatud" ...
Sõiduk (MERCEDES-BENZ 200 D, 219BCY) on osalenud kindlustusjuhtumis.
allikas
(ülevalt teine post, ava "spoiler")
Seda nn. Mahakandmist soodustavad ka kindlustus firmade partner ettevõtted keretööde vallas. Kui sulle laiatatakse detaili hinnaks ca 200-300 euri, siis ei ole tõesti mõtet enamus autosid taastama hakata. 
Täpselt nii.
Tänapäeva autotööstuses on vaid väike osa autosid mis on mõeldud elama kaua ja need maksavad lihtsalt nii palju et peavad elama väga kaua.
Kõik ülejäänud on lihtsalt üks osa jäätmekäitlus protsessist.
Punktist A punkti B autod.
Kliendi eesmärk võimalikult odav liising ja võimalikult säästlik mootor.
Tootmise prioriteet number üks võimalikult väheste ressursidega toota võimalikult palju, kvaliteet pole oluline.
EU turule müües peab vastama kindlatele nõuetele ja sealt saab napilt läbi, kolmandates riikides pole ka seda probleemi.
250-300 tuhande km juures on tavaliselt ressurss otsas.
Säästuka tegemisel on oma hind ja seda hinda maksab töökindlus ja vastupidavus.
Olen neid mõne aasta vanuseid raipeid väga mitmeid näinud.
Jätaks kõik need rõvedused minevikku.
Iga töö ja ka lõbu jaoks tehakse masinaid mis elavad nii kaua et on pärandatavad.
Maksab küll 10 aasta vanuselt ikka rohkem kui mõni uus aga vähemalt on hea rahulik sõita, ei pea kogu aeg kartma et midagi kusagilt ära kukub või kinni jookseb.
(29-01-2015, 23:39 PM)Habu Kirjutas: [ -> ]...
Tänapäeva autotööstuses on vaid väike osa autosid mis on mõeldud elama kaua ja need maksavad lihtsalt nii palju et peavad elama väga kaua.
....

Palun mõnda näidet.
Ma paluks ka mönda näidet
Tegelikult tundub mulle ntx, et ka kallid autod ei pea eriti kaua vastu pidama, sest rikas inime ei söida ju ühe mudeliga kaua, aasta-paar ja siis leiab miskit huvitavamat. Niiet see esmane garantiiaeg on pöhiline, edasi on savi
Ega see "premium" pasavabrikute toodang mingi kvaliteediga küll ei hiilga. Lihtsalt vahetataksegi garantiikorras juppe nii, et võta või sissekirjutus esindusse. Pole siin mingeid kestma loodud asju, isegi joboota ländkruiserid ei ole ammu enam need asjad, millena nad kunagi oma reputatsiooni väljateenisid. Igasugustest mersudest ja pemmidest ja muudest saastadest rääkimata.
(30-01-2015, 15:02 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Ega see "premium" pasavabrikute toodang mingi kvaliteediga küll ei hiilga. Lihtsalt vahetataksegi garantiikorras juppe nii, et võta või sissekirjutus esindusse. Pole siin mingeid kestma loodud asju, isegi joboota ländkruiserid ei ole ammu enam need asjad, millena nad kunagi oma reputatsiooni väljateenisid. Igasugustest mersudest ja pemmidest ja muudest saastadest rääkimata.

Üks õige Eesti mees. Laseb laias kaares ülevalt alla kõikidele noobelmarkidele. Nii peabki.
Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!
Küsiks nüüd, mida on ühist foršeeritud rallikal ja üldkasutataval tänavasõidukil? Mina ütleks, et nagu siga ja kägu.
Tegelikult tahtsin öelda, et kui tehas näitab rallidel töökindlust, siis miks tehakse järeleandmist laiatarbeautodel? Näidaku ka tänavasõidukitel siis töökindlust või kadugu rallidelt minema!
(05-02-2015, 21:27 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!

Vale, tegemist on tavalise reklaamiga, mille kaudu auto marki/mudelit vaatajate ajudesse kinnistatakse.
Kas mitte Märtini rallitamiste aegu fordide hinnad ei tõusnud? Või on mul vale mulje?
Tea, kuidas 300€ masinatega hakkama saaks? TÜV ja kindlustusega masin, sõidad kuni ära kooleb, vanarauda ja järgmine selline asemele.
(06-02-2015, 01:17 AM)Sten Kirjutas: [ -> ]Tea, kuidas 300€ masinatega hakkama saaks? TÜV ja kindlustusega masin, sõidad kuni ära kooleb, vanarauda ja järgmine selline asemele.

Puhas matemaatika. Soodne ülalpidamiskulu on <=0,1€/kilomeeter.
Kui ostad 300-ga ja ARKvormistad 50-ga ja vanarauda läheb 150-ga, peab otstarbekalt ära kasutama 200€. 200/0,1=2000km peab kulgeda saama. Iga täiendavalt sissepandud 10€ eest peab saama sõita 10/0,1=100km lisaks.
Kui leppida sellega, et ka 0,2€/km on päris hea ülalpidamiskulu võrreldes taksoga, siis seda paremini tasub ära.

Praktika ja loogika on näidanud, et mida lühemat aega masinat tarbida, seda kasulikum. Sest ostu- ja müügihinna vahe ei jõua niipalju käriseda ja lisakulud ei jõua tekkida (kui just päris tüngasidruni otsa ei sattu).
(05-02-2015, 21:27 PM)Edel Kirjutas: [ -> ]Mind on vaevanud küsimus autorallidel esindatud n.n. tehasetiimi kohta. Mida tehas autorallidel näidata tahab? Õige, töökindlust!
Küsiks nüüd, mida on ühist foršeeritud rallikal ja üldkasutataval tänavasõidukil? Mina ütleks, et nagu siga ja kägu.
Tegelikult tahtsin öelda, et kui tehas näitab rallidel töökindlust, siis miks tehakse järeleandmist laiatarbeautodel? Näidaku ka tänavasõidukitel siis töökindlust või kadugu rallidelt minema!

Näidata tahetakse kiirust ja teistest üleolekut ehk võita. Töökindlust on nii ralllis kui vormelis vaja täpselt nii palju kui reeglitega nõutakse- kui tihti mootorit, käigukasti vms. tohib vahetada jne. Neid autosid kahtemümmet aastat ju ei peeta- vähemalt sihtotstarbeliselt mitte. Pigem kulub töökindlus ära teeolude ja sõidustiili kompenseerimiseks Smile
 Tõesti tahaksid endale autot, mille mootor kestab heal juhul mõne kuu ja mille hooldus maksab tuhandeid ?
Autosporti kasutatakse tõepoolest oma toodangu reklaamimiseks- nagu tsiteeritavast postist näha, samastatakse lihtsurelike seas end vahel näiteks Wilsoni tiimiga ja seda kasutavad tehased sageli ära.
Vormel 1-l on reaalse eluga veel vähem pistmist ja keegi ei huilga, et tema vana Honda Accord Buttoni praeguse testiautoga samaväärset töökindlust ei ilmuta Smile
tean mõnda inimest, kes odavautosid peavad. üks noormees näituseks ostab pidevalt pirukaid. jämedalt viiesaja ja tuhande vahelt hinnaga. valib seukse, kus ülevaatus ja kindlustus olemas ja veel pikalt kehtivad. vahel saab täis paagigi kauba pääle. sõidab kuni miskit jämedamat lagunema hakkab või kindlustused-ülevaatused läbi saavad. siis ostab uue ja eelmise paneb müüki. tavaliselt saab enam-vähem ostuhinnaga ka müüdud. seega põhjusmõtteliselt on kilomeetri kuluks ainult kütuse hind.
(06-02-2015, 11:20 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]tean mõnda inimest, kes odavautosid peavad. üks noormees näituseks ostab pidevalt pirukaid. jämedalt viiesaja ja tuhande vahelt hinnaga. valib seukse, kus ülevaatus ja kindlustus olemas ja veel pikalt kehtivad. vahel saab täis paagigi kauba pääle. sõidab kuni miskit jämedamat lagunema hakkab või kindlustused-ülevaatused läbi saavad. siis ostab uue ja eelmise paneb müüki. tavaliselt saab enam-vähem ostuhinnaga ka müüdud. seega põhjusmõtteliselt on kilomeetri kuluks ainult kütuse hind.

Õige suhtumine. Las teised näevad vaeva ülevaatuselt läbisaamisega jne. Big Grin
(06-02-2015, 01:17 AM)Sten Kirjutas: [ -> ]Tea, kuidas 300€ masinatega hakkama saaks? TÜV ja kindlustusega masin, sõidad kuni ära kooleb, vanarauda ja järgmine selline asemele.
Võib päris toimivaid asju saada, samas summa on selline. et kui korralik taoline üle jääb siis ei kibele müüma ju ka. Kui just raha hädasti vaja pole. Maakohas ntks on ju alati hea kui üks toimiv roimes rohkem on, rääkimata sellest kui tollel TÜV ja kindlustus olemas on. 
seleta nüüd mulle lollile ära, et miks maa inimene sellised roimi koguma peaks, ma saan aru et pealinlane peab ronte koguma et aukudes laamendada, aga maal ei tundu nagu erilist vajadust, pigem võiks korralik liikur olla
maal ei ole: poodi, postkontorit, ühistransporti ehk ei saa süüa, kooli, tööle. Big Grin 
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14