automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz M1 EMKA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(17-01-2022, 09:59 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Taga näitab skeem mõlemasse laternasse 2 juhet, ehk siis ilmselt on kaks eraldi pirni (kas sel ajal kahe niidiga pirni olemaski oli?).

Eeldamine on ...
Raamat ütleb, et kahe niidiga pirn.

1936.a kasutajajuhend ei õpeta "semaforide" kasutamist, kuigi nad elektriskeemil on olemas. Sellel elektriskeemil on iseärasusi veel: 1 pasun, 1 tagatuli, puudub pasuna relee. Ilmselgelt vanem variant.
(17-01-2022, 15:04 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Ksf. Raivo väidab, et 39/40 a elektriskeemidel neid semafore enam pole. Samas pole aimugi kust selliseid saada.

   Vajadusel saan semaforidega aidata, on olemas
GAZ M1 rindel ka midagi juhtunud. Üritan kolme postitusega hakkama saada ja viimase kuu tegemistest ülevaate anda. Samas ka rikkalikult pildimaterjali, kuna teen ju seda autot tellimise peale ja potentsiaalne klient Venemaalt jälgib toimuvat just piltide vahendusel siit foorumist. Jumal teab, kas ta ostab selle auto või mitte. Olude sunnil olen sunnitud talle hinda tõstma, sest kulud on palju suuremad kui arvata oskasin. Kui see auto kätte jääb, siis paneb põntsu originaalse M1 taastamisele, mis olude sunnil ootab oma järge. Aga nüüd viimase kuu tegemiste juurde. Kuna igasugu vidinaid on puudu ja saada pole midagi, siis tuleb neid käsitööna teha. Samas pole ka kuskilt eeskuju võtta, sest Venes taastatud autod on pehmelt öeldes suht üle p...e tehtud ja mindud kergema vastupanu teed. Rõhk on pandud auto välimusele ja interjöörile. Tehnilise poole pealt pole raatsitud originaalsust järgida. Ja mul tegemist ju GAZ-Ford hübriidiga, siis asi veel keerulisem. Võtame näiteks radiaatori. USA-st sain näruse radika, mis tuleb kapitaalselt remontida. Kuna M1 radiaatori kork on iluvõre raami peal ja kinni olekus peab kork jääma ka täpselt ühte asendisse, siis sellega kuidagi eksida ei tohi. Radika täitmise ava peab olema täpselt õige koha peal (sellega võib veel väheke eksida, sest radikat annab natuke paremale-vasakule või edasi tagasi sättida) aga korgi asend peab ikka väga täpne olema. 5 kraadi kõrvale rikub juba kogu välimuse. Klaasid tuli kõik uued teha. Sellega ei peaks mingit probleemi olema, sest mitte ühelgi autol pole mingeid templeid klaasidel leidnud. Vanad klaasid lihtsalt olid niivõrd kriimulised ja kõik ka mitte kindlasti originaalsed. Tulemüür sai isoleeritud, jälle üks detail, millega idanaabrid pole suvatsenud oma pead vaevata. Polsterdusega ka asi tasapisi liigub. Külge said kaitserauad ja tagavara ratta kohver. Puuduvate detailide nimekiri õnneks pole pikenenud aga eks midagi ikka veel tuleb. Aga eks piltidelt paremini näha. Jagan need kolme postituse vahel ära.
[attachment=91817]
[attachment=91818]
[attachment=91819]
[attachment=91820]
[attachment=91821]
[attachment=91822]
[attachment=91823]
[attachment=91824]
[attachment=91825]
[attachment=91826]
[attachment=91827]
[attachment=91828]
[attachment=91829]
[attachment=91830]
[attachment=91831]
[attachment=91832]
[attachment=91833]
Ja lõpetuseks mõned pildid ka kõhu alt, mis peaks enam vähem nüüd komplekteeritud olema. Jäänud on veel elektri juhtmestiku paigaldust, mis nii vanal autol keeruline ei tohiks olla. Küsimus momendil piduri konna asukohas.
[attachment=91867]
[attachment=91868]
[attachment=91869]
[attachment=91870]
[attachment=91871]
[attachment=91872]
[attachment=91873]
[attachment=91874]
M1 kallal pole mingeid arenguid toimunud. Ainult radikas  sai valmis, kuid vajab veel värvimist. Ausalt öeldes on Mot momendil küllaltki maas. Selge see, et tellija seda autot momendi seisuga ostma küll ei hakka kui üldse. Samas mure ka Ukrainasse jäänud kahe auto osas. Eilse seisuga olid veel mõlemad alles. Kuna seal midagi toimuma hakkab seda vist ei tea keegi. 4x4 Volga omanikule helistasin, sealt peale lolli möla midagi ei tulnud (zajobbennõje banderavtsõ nachinali voinu, poshli oni na h..)
Nii et kui see auto sõja üle elab, siis võin ise sellega sõita. Pooleli ei taha ka seda jätta.
(10-03-2022, 11:26 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]...
Samas mure ka Ukrainasse jäänud kahe auto osas. Eilse seisuga olid veel mõlemad alles. Kuna seal midagi toimuma hakkab seda vist ei tea keegi. 4x4 Volga omanikule helistasin, sealt peale lolli möla midagi ei tulnud (zajobbennõje banderavtsõ nachinali voinu, poshli oni na h..)
Nii et kui see auto sõja üle elab, siis võin ise sellega sõita. Pooleli ei taha ka seda jätta.

Hoolimata administraatori rangest keelust poolehoidu avalikult mitte näidata ma siiski patsutan virtuaalselt õlale ja julgen arvata, et venelaste meel muutub. Esialgu on eufooria ja "bandeeralased", küll ajapikku meel mõtlevatel inimestel muutuma hakkab. Peab hakkama!

Vahepealsed ajad tuleb kuidagi üle elada...

Loodetavasti on autod Lääne-Ukrainas.

Ja õnne peab ka olemaSmile
(10-03-2022, 12:29 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2022, 11:26 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]...
Samas mure ka Ukrainasse jäänud kahe auto osas. Eilse seisuga olid veel mõlemad alles. Kuna seal midagi toimuma hakkab seda vist ei tea keegi. 4x4 Volga omanikule helistasin, sealt peale lolli möla midagi ei tulnud (zajobbennõje banderavtsõ nachinali voinu, poshli oni na h..)
Nii et kui see auto sõja üle elab, siis võin ise sellega sõita. Pooleli ei taha ka seda jätta.

Hoolimata administraatori rangest keelust poolehoidu avalikult mitte näidata ma siiski patsutan virtuaalselt õlale ja julgen arvata, et venelaste meel muutub. Esialgu on eufooria ja "bandeeralased", küll ajapikku meel mõtlevatel inimestel muutuma hakkab. Peab hakkama!

Vahepealsed ajad tuleb kuidagi üle elada...

Loodetavasti on autod Lääne-Ukrainas.

Ja õnne peab ka olemaSmile
Ei ole, Kiievis on ja kõige hullemas kohas, nimelt põhjapoolses eeslinnas, sealt kus venelased peale pressivad.
Ilmselt need autod on üheks põhjuseks miks nii visalt Kiievi peale trügitakse  Cool.
Kaks kuud pole auto juures lillegi liigutatud aga nii see jääda ei saa ja aeg edasi liikuda. Paika said radikas ja esiosa (pildid sellest hiljem). Peale sai tõmmatud punane joon, mis neil autodel oli (va. taksod)
[attachment=92800]
[attachment=92801]
[attachment=92802]
[attachment=92803]
[attachment=92804]
Vabakäega või pinstripe-i rullikuga?
(30-04-2022, 19:00 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Vabakäega või pinstripe-i rullikuga?
Tehti neid vabakäega, nii ka nüüd.
(30-04-2022, 20:41 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2022, 19:00 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Vabakäega või pinstripe-i rullikuga?
Tehti neid vabakäega, nii ka nüüd.
Vahva.
(30-04-2022, 20:41 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2022, 19:00 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Vabakäega või pinstripe-i rullikuga?
Tehti neid vabakäega, nii ka nüüd.


Kui lisainfoga veel peenemaks minna, siis pintsliks kasutasin selle projekti puhul 00 suurus Mack Series 10 ja värviks läks 1Shot'i valikust Bright Red koos paari tilga kõvendiga.
Võimaliku viktoriinitriviana saab veel lisada, et sama värviga tegin ka Riia Automuuseumis Ulmanise Cadillaci triibud.
Viimasest postitusest 1,5 kuud möödas. Tasapisi ka M1 kallal nokitsetud. Allpool piltidelt näha, mis tehtud. Tegelikult üks kõva kuu ja auto oleks valmis aga vaevalt. Mis siis jäänud: panna present katus, lagi ja uste polstrid, esituled, kõrvad ratta kilpide jaoks, radika kork kroomida, elektrivärk üle käia. Siis saaks sellele projektile joone alla tõmmata.
[attachment=93740]
[attachment=93741]
[attachment=93742]
[attachment=93743]
[attachment=93744]
[attachment=93745]
[attachment=93746]
Võibolla kaasfoorumlased mäletavad, et kusagil garaazi nurgas istub mul ka teine, originaalne M1V8. Praegune töös olev isend oli tellimustöö idanaabri poolt ja ainult Jumal teab, kuna ja kas üldse saab kunagi tellijale üle antud. Enda tarbeks tehtud M1V8 ootab oma tundi. Kere vajab seal veel paar kuud keevitust, siis värvimine, komplekteerimine - nii et pikk tee veel minna. Momendil näeb ta välja selline:
[attachment=93747]
Homsest paistab müüki tulemas üks suurem komplekt Emka varuosi 
https://www.osta.ee/gaz-m1-emka-varosade...18648.html
[attachment=94711]
(09-10-2022, 18:52 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Homsest paistab müüki tulemas üks suurem komplekt Emka varuosi 
https://www.osta.ee/gaz-m1-emka-varosade...18648.html
 Kere seisukord üllatavalt hea, muidugi kõva väljakutse, esisilda tean kust saab. Originaal mootor ja käigukast ka mul olemas. 
Nii, et kui keegi soovib, siis võtku ühendust.
M1-le said ilukilbid külge. Ees ootab nahkkatuse panek ja elektrisüsteemi ühendamised. Siis veel laepolster. Enne kevadet pole suurt mõtet pingutada, sest kuiva ilma ja tee olemasolul saab hakata testima. Mehhaanilised pidurid tahavad erilist reguleerimist. Kindlasti ronib sealt veel igasugu probleeme välja.
[attachment=94972]
Tõin Auto Võrru. Novembri lõpuks peab nahkkatus peal olema ja elektrivärk korras. Siis jääb veel lae polster ja tibake polstrit ka tagaseinale.
[attachment=95182]
[attachment=95183]
[attachment=95184]
[attachment=95185]
[attachment=95186]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37