automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz M1 EMKA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Удобная книга-руководство для авто ГАЗ М1, в которой подробно рассмотрены все технические характеристики и возможности этой машины. В книге присутствует подробное описание всех деталей двигателя, салона, подвески, цветная схема электро-оборудования, и много чего ещё, что понадобится каждому автолюбителю.

Siit saab ülal presenteeritud manuali alla laadida

Leti alt ja leti pealt, saab selliseid võimalik, et "salajasi" uustrükke:

[attachment=95478] [attachment=95479]
Lõpuks saime mootori käima. Viga tühine aga jama palju. Nimelt kondekas läbi. Jagaja ka sellel V8 mootoril nii imeliku koha peal. 
Mitte ei saa aru miks ta sellise koha peale on pandud ja on kahe rootoriga. Kätte saamiseks tuli auto esiosa ja radikas maha võtta. 
Üks veekraan oli ka lepingu üles ütelnud, kinni keeramisel lihtsalt murdus maha. Jälle palju jama, enne kui murdund osa plokist kätte sai ja uue 
kraani asemele, mis õnneks olemas oli. Süüte järjekord ka tiba teine kui idanaabri autodel. 
FORDIL siis   15486372
vene autodel 15426378
[attachment=95609]
[attachment=95610]
Kas Emkal oli kasutusel selline klemmliist juhtmetele?
(18-12-2022, 11:18 AM)jurka Kirjutas: [ -> ]Kas Emkal oli kasutusel selline klemmliist juhtmetele?
Tõenäoliselt ei olnud.
Ma väga vabandan, aga see silt mootori küljes, kas see on mingi peenem uumor?
(18-12-2022, 18:20 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]Ma väga vabandan, aga see silt mootori küljes, kas see on mingi peenem uumor?
GAZ M1V8 komplekteeritigi Ford mootoritega. Kuna Fordi mootorid olidki varustatud selliste siltidega ja mootori nr. asus ainult sildil, siis panin ta tagasi. 
Kahjuks pole mingitki võimalust teada saada, kas seltsimehed eemaldasid need sildid või asendasid või jätsid alles. Venekeelse Wikipedia andmetel eemaldati
1941 a-l enamuselt M1-lt need mootorid ja paigaldati kergetankidele T-60. Alles jäid need ainult Stalini saateautodele.
Neid Fordi V8 mootoreid tehti igavesti paljude teiste asjade peale ka alates veoautost ja lõpetades generaatori ja veepumbaga.
Muuhulgas mässasid ka sõjaväelased nendega.
Peaks liikvel olema veel piisavalt ja remonditakse neid seniajani ilmselt ning sildil olev asutus on ilmselt ploki puurinud remontmõõtu.
Silt muidugi ajastutruu pole, kuna siis ei pruukinud ollagi sellist asutust olemas.
Justui mäletan nagu oleks Brasiilias neid 1990 aastani tehtud.
Kui juba sildijutuks läks, ma küsin siis ka - kas CoMoCo on ikka õige kirjaviis? Põgus otsing ei anna midagi, silm on ka harjunud ikka FoMoCo kombinatsiooniga.
Eee... ma nagu seda õigekirjavärki pean silmas...
Muidu aetakse taga juhet ja polti ja mutrit ja paenet ja riiet ja mustrit riide peal ja mida kõike veel.

Õigekiri, see on nagu kung-fu, seda kasutavad ainult tõelised meistrid...

Veelkord palun vabandust.

P.S.

Peale Co.Mo.Co. on valesti kirjutatud ka Autorized.
Võiks olla nii
Authorized FOMOCO või FoMoCo
Vaatasin seda pilti kus silt ja midagi jäi kripeldama.
Nimelt kas see on ajastutruu mootor?
Teatavasti mingi aastani olid veepumbad plokikaane otsas ja kolisid uuematel versioonidel ploki esiotsale.
Algul olid veepumbad selliselt ja kaanel neid keskelt üles minevaid torusid polnud.
Mis aastal nad alla kolisid ei hakka otsima.
[Pilt: 70808010.jpg?resize=1600:*]
Vaatasin minagi seda silti mõned tunnid tagasi ja hämmeldusin puuduste üle. Sildi laius ei andnud vististi ,,H,, tähele piisavalt ruumi. ,,Co,, tundub täielik fopaa.
(18-12-2022, 20:32 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Kui juba sildijutuks läks, ma küsin siis ka - kas CoMoCo on ikka õige kirjaviis? Põgus otsing ei anna midagi, silm on ka harjunud ikka FoMoCo kombinatsiooniga.

CoMoCo on Cote Motor Co, 

[attachment=95636]
(18-12-2022, 21:02 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Nimelt kas see on ajastutruu mootor?

- 1936.a. 
Water pumps mounted in the heads.
1937.a.-   Water pumps mounted in the block.

Mida venelastele müüdi, on omaette küsimus. 65HP viitab surveastmele 5,5
M1V8 tehti aastatel 1938 - 1940. Lugege postitust nr 1 siis seal on kõik kirjas.
(18-12-2022, 20:41 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]Eee... ma nagu seda õigekirjavärki pean silmas...
Muidu aetakse taga juhet ja polti ja mutrit ja paenet ja riiet ja mustrit riide peal ja mida kõike veel.

Õigekiri, see on nagu kung-fu, seda kasutavad ainult tõelised meistrid...

Veelkord palun vabandust.

P.S.

Peale Co.Mo.Co. on valesti kirjutatud ka Autorized.
Võiks olla nii
Authorized FOMOCO või FoMoCo
 Silt saadeti mulle USA-st. Vist mehhiklaste tehtud kusagil põranda aluses töökojas.
Kui ma nüüd õieti mäletan, see juba aastaid tagasi, sai USA-s Fordi fännidega juttu aetud ja uurisin mootori numbri kohta. Räägiti et plokil numbrit ei olnud, oli silt mootori edeosas. Ise pole seda kunagi kuskil näinud. Muidugi kui mootor peal, siis polegi teist õieti näha. Lubati saata ja selline ta tuli. Ümbrikus, Jõulukaardi vahel. Mootori piltidel pole ka neid silte näinud. Võibolla tuleb küljest ära võtta. Pole silti, pole probleemi. Kunagi üks suur juht ütles nii oma inimeste kohta.
Pealiskaudne ilmavõrgu kammimine andis, et COTE Motor Company oli justkui Ferndale aadressil, sildil on Boston kirjas.

Mulle isiklikult tundub see silt olema võõrkeha selle mootori küljes, vaatamata isegi kirjavigadele.
On see kleeps või tükk alumiiniumplekki? Kui plekk siis kas tekst on pressitud või kaasaegne fotoresist, laser vms?

P.S.
Vabandust, Detroit-i asemel on siiski Boston.
Cote Motor Co tegeles Fordi mootorite kapremondiga ja müüs taastatud mootoreid.
(19-12-2022, 13:35 PM)stennadi Kirjutas: [ -> ]Cote Motor Co tegeles Fordi mootorite kapremondiga ja müüs taastatud mootoreid.
Ei saa aru, miks jänkid mulle selle sildi saatsid. Muidugi on rumal loota, et ostad nüüd 85 aastat hiljem mootori ja kohe originaal, ilma remondita.
Võrreldes 5 aastat varasema ajaga on Ford V8 mootorile ilmunud õhu filter. (Ford/Gaz A-l õhufiltrit ei olnud) aga puudus ikkagi õlifilter. Mootori läbisõit kap. remondini
sõltus autoomaniku valmidusest tihedamini õli vahetada. Kindlasti on ka sellele mootorile kap. remonti tehtud, võibolla isegi selles samas Cote Motor Co-s ja tõenäoliselt paigaldati seal ka selliseid silte. Aga üks on kindel, mis kindel - Venemaale eksporditud mootorid USA-s kap. remondis ei käinud. Järelikult silt tuleb eemaldada. 
Nüüd küsimus, kas kellelgi on kuskil internetist jäänud silma, kas Fordi mootorile oli tehasest paigaldatud mingigi silt numbriga?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37