23-07-2013, 09:01 AM
Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)
23-07-2013, 09:20 AM
(14-07-2013, 22:03 PM)Buzzet Kirjutas: Pildil ei tundu olevad võlli, mis esirattad ka vedama paneks vajadusel, huvitab just, kuidas käigukastist väljavõtte osa lahendatud on, või on lihtsam asi hüdro pealt vedavaks teha ?
vahetusfond: http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
23-07-2013, 21:16 PM
Mõni meistrimees ehk vahekasti valmis meisterdanud? Mul Belarussil gaz 66 sild ees ja vahekast lastud teha.Ehk Jumzil sama võimalus
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
24-07-2013, 10:54 AM
Kui puhurit aretasin siis sai hulgem netis neid pilte vaadatud.Läänes väg paljudel tagaveolistel esisild vahetatud vedava vastu,aga teostust ei tea.Näha ilusti,et sild võetud mõne veoka alt,keskele keevitatud kinnitus traktori külge kinnitamiseks.
25-07-2013, 08:17 AM
(23-07-2013, 21:16 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Mul Belarussil gaz 66 sild ees ja vahekast lastud teha.Ehk Jumzil sama võimalusKuidas pöörderaadiusega lood on?Originaal 66 sild läheb juba väga väikese pöördenurga juures piirajasse, see on minu arvates suurim miinus traktori sillaga võrreldes.Kliirens on juba väiksem probleem, eriti suure rehviga.
25-07-2013, 20:10 PM
Noo mul kardaani veoga käru ka taga ja ei tohigi väga risti keerata muidu juppe lendab...Aga keerab isegi päris eduliselt.
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
02-08-2013, 15:08 PM
Ma ka rüüstan korra teemat. Nimelt saadaval sihuke massin. Mis targad kostavad, kas sellisega ka miskit teha on? Tegelikult isegi 2 saadaval a teisel ülepea kopp küljes ja sutsu uuem. Ekskavaatril poel roolivöimu a teisel on jms..
Team saarlased - https://www.facebook.com/teamsaarlased
02-08-2013, 15:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2013, 15:59 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tundub suht sirge masin olevat, st et masinist pole päris pohhuist olnud ning piisava pealehakkamise korral saab siit kindlasti hea masina. Eks hind paneb lõplikult asjad paika.
... ning see vana ümara kapotega jumz.... puhas klassik!
... ning see vana ümara kapotega jumz.... puhas klassik!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
03-08-2013, 12:23 PM
Üle pika aja sai täna jumzi kallal nokitsetud, paigaldasin õhupuhasti ja siis kohe soopeale kraave puhastama. Algselt oli idee paigaldada 0 takistusega õhupuhasti aga kongreetne mudel oli meeletult suurt atlas copco filter, mida ei olnud kuhugi panna. Seega läks vana hea Deutze fahri filtrikopsik, sees on pappelement. Kerge puhastada ja vahetada.
Metsas käru vedades liigub masin tunduvalt kergemini edasi, kaevates suuremat kopatäit võttes ei tõmba sammuti enam "hinge kinni".
Eks nüüd aeg näitab kuidas ja mismoodi see üllitis toimima hakkab. Hetkel igati rahul. Eks vahepeal tuleb huumorit ka teha
Turboga jumzid võib sõrmedel üles lugeda. Kõige lähemal asuv isend peaks poolas olema, poola saksa piiri ääres. Eestis on vist hetkel ainuke, kuid arvata on et mitte kauaks...
Metsas käru vedades liigub masin tunduvalt kergemini edasi, kaevates suuremat kopatäit võttes ei tõmba sammuti enam "hinge kinni".
Eks nüüd aeg näitab kuidas ja mismoodi see üllitis toimima hakkab. Hetkel igati rahul. Eks vahepeal tuleb huumorit ka teha
Turboga jumzid võib sõrmedel üles lugeda. Kõige lähemal asuv isend peaks poolas olema, poola saksa piiri ääres. Eestis on vist hetkel ainuke, kuid arvata on et mitte kauaks...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
03-08-2013, 16:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2013, 16:17 PM ja muutjaks oli deeremees.)
http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M. Kas mõtled seda jumzi.
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.
03-08-2013, 16:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2013, 17:15 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(03-08-2013, 16:17 PM)deeremees Kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M. Kas mõtled seda jumzi.
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.
See leedu isend läks täitsa meelest Viimati oli masin laiali, tegeles esisillale veo saamisega...
Summuti tuleb ikka pikalt üles, unustasin eile linnast sobivat õhukese seinaga roostevaba toru tuua... Eriti ei kiirusta, esmaspäeval lähen nagunii teiselepoole lahte ja vaatan seal oma varud üle, kuskil peab sellele turbole orginaal väljalaske torustik vedelema. Ehk saab sealt põlve võtta.
Hetkel selline ajutine variant.
Hääl pole veel kõige parem, eks toru teeb vast seda vähe mahedamaks.
II silindri pihusti on ka lahjaks jäänud, hommikul stendis vaatasin et üle 120 ei hoidnud survet. Seda on ka häälest kuulda. Tuleb lähiajal kõik pihustid üle käia, sammuti pump tahab kontrolli. Kerge kahtlus on et üks pihusti saab lahjemalt peale kui teised. Plunser ehk...
Aga turbo vilistab kenasti Telefoni kaamera ei suuda seda vilet kahjuks edasi anda..
Üks väike pilt veel kus on järgmine jumz näha mis hooldust tahab saada. Tegu siis alla 1000h töötand masinaga, seismisega oli mootor kinni roostetanud. Mootor sai uus, võetud elektrigeneraatori pealt. Töötunde praktiliselt ei olnud. 1989a isend.
Tööde nimekiri on lihtne, uued hüdrovoolikud, suurem pesu ja uus värv, uus elektrijuhtmestik jne... Tehnilise poolepealt on tegu väga korraliku isendiga.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
10-08-2013, 18:38 PM
10-08-2013, 19:20 PM
(10-08-2013, 18:38 PM)mtz50 Kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=ChSxX-ccQQkMida kõike venelased ikka välja ei mõtle
18-08-2013, 23:12 PM
Kaks lemmikut jälle pildile jäänud...
Jumz elus ja terve, vahepeal on katel mitmeid kordi soojaks aetud ning metsas käidud, igati rahul asjaga. Jumzile paigaldasin vahepeal kaalu, mis töötab hüdroõli surve pealt. Masti peasilindrile läheb andur külge ning näitab kopa kaalu. Kõigepealt nullid tühja kopaga arvuti ära ning edaspidi näed juba reaalset kaalu -+ 20kg. Võimalus ka kopatäied liita. Vahepeal ütles kaalul kivi üles, nüüd elektrit otsib uut asenduseks. Pull asi igatahes. Kogu krempel on pärit mingi vana laaduri pealt.
Jumz elus ja terve, vahepeal on katel mitmeid kordi soojaks aetud ning metsas käidud, igati rahul asjaga. Jumzile paigaldasin vahepeal kaalu, mis töötab hüdroõli surve pealt. Masti peasilindrile läheb andur külge ning näitab kopa kaalu. Kõigepealt nullid tühja kopaga arvuti ära ning edaspidi näed juba reaalset kaalu -+ 20kg. Võimalus ka kopatäied liita. Vahepeal ütles kaalul kivi üles, nüüd elektrit otsib uut asenduseks. Pull asi igatahes. Kogu krempel on pärit mingi vana laaduri pealt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
19-08-2013, 09:03 AM
Kui nüüd täpne olla, siis säärane kaudne kaalumise tulemus on õige ainult teatud varre (või on kopa ja masti vahele jäävat tükki õigem poomiks nimetada?) asendis, kuna jõuõlad hakkavad liiga palju mõjutama. Aga kuna kaal on nullitav, siis on täpsuse saavutamine vaid töökultuuri küsimus ja kinni vaid juhi tahtmises.
Võtke õppust: saab vana tehnikaga täpset tööd teha küll, kui sellest enne korralikult üle käia.
Võtke õppust: saab vana tehnikaga täpset tööd teha küll, kui sellest enne korralikult üle käia.
20-08-2013, 02:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2013, 02:57 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
20-08-2013, 07:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2013, 07:25 AM ja muutjaks oli deeremees.)
Sulle samuti ksf Mlsluik ja teistele automoto kaasfoorumlastele head taasiseseisvuspäeva.
25-08-2013, 21:43 PM
Pühapäev pidi olema eesti rahva tööpüha, sai isegi kõvasti diislit läbi torude surutud ja mulda kühveldatud...
Pikad tõusud lähevad nüüd justkui lenneldes...
Pikad tõusud lähevad nüüd justkui lenneldes...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
25-08-2013, 23:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2013, 23:28 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Kui keegi juhtus ära murdma ja kaotama, siis Osta.ee pakub praegu 16 euro eest kolme Jumz kopa kihva.
28-08-2013, 11:47 AM
Paistab,et mingi osa rahvast seda foorumit ikka loeb. Jumzi koppa nii odavalt nagu mlsluik sai enam ei saa.
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz_2496917.htm?ca=1&w=3
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz__ekskav...m?ca=1&w=3
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz_2496917.htm?ca=1&w=3
http://www.soov.ee/tartumaa/Jumz__ekskav...m?ca=1&w=3
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne