Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(24-11-2013, 10:28 AM)muska71 Kirjutas: (23-11-2013, 18:30 PM)phyl Kirjutas: Ei ole vahet, kas väljas on -20 või +30 kraadi, isegi ei ole vahet kas masinal on mootor soe või mitte - ikka on vaja küünalt, kuna eelpõlemis kamber diisel pillidel on maru algne saavutus.
.
Vat selle jutuga mina oma kogemuste põhjal nõus pole,mul neid lääne padasi milledel küünlad peal mitu ja tehasest kõigil pandud peale süüteküünalde aju.Minul selle asemel viies küünal,küünalt kasutan vaid külma mootori käivitamisel,töösoe ja korras mootor on ilma küünalaid kasutamatta paugupill
Kas kõrgsurvepump on ka elektroonilise juhtimisega? Kui jah, siis see ongi see miks ta käima läheb - paigalda sellele mootorile mehaaniliselt juhitav pump ja tutkit vasja ta sul ilma küünlata iialgi enam käima läheb.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Mis on põhimõtteline vahe elektroonilise ja mehaanilise jutimisega KSP vahel?Elektrilisel pumbal on "Electric Covernor" mis immiteerib gaasitrossi tööd.Süüde läheb ka magnetklapiga varasemaks, aga meh pumbal on selleks tooretross.Mehhaanilise pumbaga töösoe mootor läheb ilusti ilma küünaldeta käima, võin video teha.
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Vanades diislites oli asi lihtne. Külmaga õli paks, silindriseintelt lahkunud. Akud külmaga annavad ka vähem välja. Selle pärast oli külmaga kompressioon madalam (aeglase kolvi vahelt osa õhku läheb karterisse), vända pöörlemine aeglasem ja kokkusurutud õhk ei saavutanud süttimistemperatuuri väga külmadele mootoriosadele loovutatud soojuse tõttu. Jah, aeglane väntvõlli ringiajamine põhjustab kokkusurutava õhu märkimisväärse soojakaotuse. Kui sama mootorit tõmmata teise masina taga käima, saab mootor kohe hääled sisse.
Ikaruse puhul, heade akudega sai gaasipedaali vajutatud alles peale 5sekundilist käiamist, siis oli silindris juba kerge soe sees. Kohe käivitus. Kui kohe täislaksu kütet peale andsid, sai mõnikord aku enne tühjaks.
Muidugi, pean tunnistama ühte mõjurit veel, nimelt külma õhku mahub silindrisse rohkem kui sooja, selle tõttu on miinuskraadidel kokkusurutava õhu suhteline temperatuuritõus kindlast veidi suurem kui soojal õhul. Arvan, et see siiski ei kompenseeri soojakadusid mujal. Just viimase tõttu kasutatakse turbode järal jahuteid, et silindrisse läheks võimalikult suur kogus õhku ja saaks ka küttekogust suurendada.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
24-11-2013, 18:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2013, 18:48 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Ksf Vipla, oled näinud pihusti stendimist? Seal peab kangilöögi ajal tulema kütuseudu koonusena 15, 25 või rohkem kraadi. Igasugused joaga või tilka otsa jätvad praagitakse välja. Miks- juga süttib ainult pinnalt, põleb suhteliselt pikkamisi. Pihustit võid stendis krooksutada kaua, mingit härmaminekut ei toimu! Mul kunagi mees Kirovetsiga veeti remonti- kolvil auk sees. "Kuulsin küll, et mootor hakkas törisema, aga tahtsin põldu lõpetada(pihusti hakkas "kusele"), lasin edasi kuni päris põrgu hakkas pihta(auk kolbi)" Aavu seletas kõik väga hästi, punkte talle loogilise jutu eest!
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ei pane elektrooniline pumba juhtimine midagi käima kui ilm külm ja aku vilets,ikka vaja küünalt või sooja anda.Ja ei ole commonrail mingi teistmoodi ime kui tavaline pump.Seda vaja ainult tõusvate saastenormide täitmiseks.Eks siis seoses sellega on võimalik ka natuke jõudu juurde saada.Kuna pritsehetk on jagatud mitmeks osaks.Osadel ,põhimõtteliselt mehaanilisel ,on selle tulemuse saamiseks niinimet kahe vedruga pihustid.Mootor on metalli osas ikka mootor nagu muiste.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(24-11-2013, 12:11 PM)raulex Kirjutas: Mis on põhimõtteline vahe elektroonilise ja mehaanilise jutimisega KSP vahel?Elektrilisel pumbal on "Electric Covernor" mis immiteerib gaasitrossi tööd.Süüde läheb ka magnetklapiga varasemaks, aga meh pumbal on selleks tooretross.Mehhaanilise pumbaga töösoe mootor läheb ilusti ilma küünaldeta käima, võin video teha.
Vahe on selles, et ühte juhitakse ikkagi ajuga, jah "gaasi" pedaali asendit immiteerib elekrooniline magnet riba, aga kogu mootori juhtimine toimub ikkagi läbi aju.
Vastavalt ajus seadistatud süüte mappide ja pihustus momentide ja temperatuuride järgi, suudabki masin süüdet ise timmida ja kütte kogust käivitusel timmida (kui palju täpselt, ei tea) (ma EI VÄIDA, ET SEE ON MAAILMA PARIM LEIUTIS - EI OLE, AGA ISE KÜSISID MIS ON VAHET)
Mehaaniliselt juhitud pillil saad jah, tunde järgi oma hoovakest kakkuda ja loota, et nüüd see 5 kraadi süüdet varajasemaks on ideaalne - tihtipeale ei ole.
Ise kasutan sama moodi igal pool, mehaanilisi kõrgsurve pumpi - kuna minu jaoks on ka see elektroonika saast - küll aga tava kasutajal on see elektrooniline juhtimine igapäeva sõiduks mugavam.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 430
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Jutt on traktorist juba väga kaugele läinud, äkki saaks teema poolitada?
Kui võtta täpselt sama mootor (no näiteks Nissani 2,7) , samade pihustitega ja sama temperatuuri juures, siis pole elektroonilise ja mehaanilise juhtimisega kõrgsurvepumpadel käivitumisele mingit vahet.Külmalt ei käivitu ilma küünaldeta (ka suvel) või käivitub pika piinamisega.Töösooja mootoriga käivitub küünaldeta ilusti.Küünaldega käivitub iga ilmaga kohe. Minu jaoks pole see miinus, vaid mootori omapära.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(06-03-2014, 19:40 PM)T-40 AM Kirjutas: Tervist !
Seisan silmitsi uue probleemiga
Nimelt starter vahest haakub, aga vahest ainult kõriseb käima ei lähe.
Kas probleem võib olla hooratta hammastes?
Kuidas seda probleemi lahendada oleks mõtekas, kas uus hooratas?
Tänud!
Esimesena kahtlustaks ikka starteri tõmbe releed.
Kuidas seda välistada? Keera starter maha ja vaata hoorattal olevad hambad üle. Kui on tõesti puudulikud, siis on probleemiks see - aga see kõristamine on ikka tavaliselt põhjustatud sellest, et tõmberelee ei tõmba ilusti peale ja siis starter ketrab tühja vastu hammasvöö hambaid.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Olen suhteliselt kindel et viga hooratas, sest vana starteriga sai hooratas viga. Mõni hammas kahjustada saanud.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Võib ka olla vabajooksu sidur starteril läbi kui vahest hakkab vedama aga vahel käib ringi aga kõriseb.