Gaz M1 EMKA

Kui rahvas juba üles köetud siis: loodan,et rootsi meister teab ikka,millised on õiged Ford V8 värvid 1934-1936! Kui mootorid tulid ameerikast siis kahtlen,et neid teistmoodi värviskeemidega värviti venemaa jaoks.
[Pilt: maxresdefault.jpg]


Vasta

Üks sell müüb MOBILES oma zis 110 zis 101 pähe ja küsib 1o milli
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...&fnai=next
Vasta

(07-04-2017, 22:44 PM)kopraonu Kirjutas:  Kui rahvas juba üles köetud siis: loodan,et rootsi meister teab ikka,millised on õiged Ford V8 värvid 1934-1936! Kui mootorid tulid ameerikast siis kahtlen,et neid teistmoodi värviskeemidega värviti venemaa jaoks.
[Pilt: maxresdefault.jpg]

Teab väga hästi, ta ise ütles mulle, mina ei teadnud, pildil õige värv.
Vasta

(07-04-2017, 22:42 PM)Formika Kirjutas:  
(07-04-2017, 22:36 PM)Qunts Kirjutas:  
(07-04-2017, 22:32 PM)Formika Kirjutas:  
(07-04-2017, 22:26 PM)Qunts Kirjutas:  Kas ka see on Gaz ?

Antud auto on ZIS 101. Üliharuldane isend tänapäeval. Toodeti 1936 - 1941 Nende autode turvamiseks hakatigi valmistama V8 Emkasid

Selline isend oli vähemalt 5 aastat tagasi Eestis.
  Kui keegi suudaks sellise asja originaali ajada, siis oleks väga, väga kõva sõna. Vähemalt 1 000 000 lugu. Aga eks see kerge ole. Ukrainas restaureeriti üks ZIS 110 hiljaaegu. Kliendil, üks sakslane, läks see maksma 300 000, + auto hind.

Nende autode asjatundja ei ole aga vaadates sellest ZIS 101 värvilist pilti siis tundus üsna originaalne ja mälujärgi oli ka kuidagi väga korralik kui sai kiiruga üks pilt tehtud.
Vasta

Kui juba vanade autode peale jutt siin foorumis läks, siis küsimus suurele ringile- Eestis pidavat ka üks GAZ 11 olema, ega kellelgi pole aimu, kus see pill resideerib või mis tast saanud on?
Vasta

(07-04-2017, 22:12 PM)Raivo Kirjutas:  
(07-04-2017, 21:19 PM)Formika Kirjutas:  Kust kuradist sa nii ilusa EMKA pildi said. Hädasti oleks vaja pilte altpoolt. Pole leidnud veel kusagilt, kuidas see alaosa originaalis täpselt välja nägi.

Firefoxi jaoks on olemas lisajubin, mis lisab hiire parema klahvi alla korralduse "google this image".
Jõuame sinna: https://blamper.ru/steady/52/31/b3/origi...zis101.jpg
(läbi selle lehe: https://blamper.ru/auto/wiki/istoriya-av...godov-3706)

Samalt lehelt leidsin ka kaks erineva ninaga varianti:
https://blamper.ru/steady/52/31/b3/origi...gaz-m1.jpg
https://blamper.ru/steady/52/31/b5/origi..._gazm1.jpg
  Need 2 erinevat varianti on 2 erinevat mudelit
ülemisel pildil on gaz 11 või ka Gaz 11-73. See oli juba 6 silindrisse mootoriga variant, millest hiljem arendati gaz 12 zim ja gaz 51 mootorid. Samuti oli einevuseks pikemad lehtvedrud, kahepoolsed hoobamortisaatorid, mis hilisemalt läksid kasutusse pobeda tagasillal, kuid ikka veel mehhaaniliste piduritega. Õli pidurid läksid esmakordselt kasutusse Venemaal Pobedal. Kusjuures ka ZIS 101 oli mehhaaniliste piduritega, kuid kasutati mingit piduri võimendit, millist ja kuidas see töötas, pole mul aimugi

Teisel pildil on 4 sil. mootoriga tava Gaz M1
Vasta

(07-04-2017, 22:50 PM)Formika Kirjutas:  Üks sell müüb MOBILES oma zis 110 zis 101 pähe ja küsib 1o milli
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...&fnai=next

Kusjuures esisild on mingi muu auto oma, lehtvedrudega. Zis 110-l teadagi ees sõltumatu vedrustus. Autol, mida ma praegu taastan, oli samuti paigaldatud Zis-101 sillad.
Vasta

(07-04-2017, 23:21 PM)Formika Kirjutas:  Kui juba vanade autode peale jutt siin foorumis läks, siis küsimus suurele ringile- Eestis pidavat ka üks GAZ 11 olema, ega kellelgi pole aimu, kus see pill resideerib või mis tast saanud on?
eag.vanatehnika.ee lehel olev esimene auto on Tallinnas - tehnikamuuseum.com Teine auto viidi eelmine aasta Võrust Lätti.
Vasta

(08-04-2017, 21:56 PM)indreksirk Kirjutas:  
(07-04-2017, 23:21 PM)Formika Kirjutas:  Kui juba vanade autode peale jutt siin foorumis läks, siis küsimus suurele ringile- Eestis pidavat ka üks GAZ 11 olema, ega kellelgi pole aimu, kus see pill resideerib või mis tast saanud on?
eag.vanatehnika.ee lehel olev esimene auto on Tallinnas - tehnikamuuseum.com Teine auto viidi eelmine aasta Võrust Lätti.
 
 Tallinnas olevat Gaz 11 ei saa arvestada, tal puuduvad dokumendid ja paigaldatud Pobeda mootor. Käisin seda Tallinnas vaatamas. Raske öelda, mis ta enne on olnud, praegu küll GAZ M1 nina ja lühike esiraam. Kaldun arvama, et ikkagi M1. Võru autol olid dokumendid olemas, kahjuks ei näinud seda auto müügi kuulutust, osteti praktiliselt koduõuelt ära.  Tähendab Eestis enam Gaz 11 ametlikult ei eksisteeri. Kahju.
Vasta

Kui kellelgi huvi on mul üks Gaz 11 mootori detail üle, pildil siis mootori otsa käiv nina. Mootor ise müüdud paar aastat tagasi venemaale.

[Pilt: P8210419.jpg]
Vasta

(08-04-2017, 23:00 PM)nemps Kirjutas:  Kui kellelgi huvi on mul üks Gaz 11 mootori detail üle, pildil siis mootori otsa käiv nina. Mootor ise müüdud paar aastat tagasi venemaale.

[Pilt: P8210419.jpg]
Suur unistus saada kunagi maha ühe Gaz 11-ga. Kui saaks kuskilt originaal mootori, siis võiks edasi tegutseda.
Vasta

Kas keegi oskab seletada, mis vahe on gaz 11 ja gaz 12 mootoril ja nende käigukastidel. Kindlasti on vahe võimsuses. Lihtsalt huvitab, kas nad on ka visuaalselt erinevad?
Vasta

(07-04-2017, 22:26 PM)Qunts Kirjutas:  Kas ka see on Gaz ?

See ei ole Gaz ega Zis, vaid '37 Cadillac 65.

[Pilt: 0c8807688ec1b5ff93a03da49791bd55.jpg]

http://usaraud.ee/?id=5_5_20_1154
Vasta

Nii, sai siis käidud Novosibirskis GAZ M1- le spetsialiseerunud renoveerimis töökojas, nende jutu järgi ainuke Venemaal. Siiani on nad taastanud 6 M1-te ja igasuguseid nende baasil ehitatud modifikatsioone. (nende seas ka ühe M1 baasil ehitatud soomusauto, mille mudel oli vist BA 61, kui mälu ei peta). Millegipärast polnud nad teinud ühtegi täisoriginaalset autot. Ütlesid, et kliendid ei soovi. Mehhaaniliste piduritega oli neil tehtud ainult üks auto, aga 12V elektrisüsteemiga ja plekk katusega. Ühte isendit õnnestus mul ka pildistada. Välimuselt päris originaalne, present katus, kohustuslik punane triip küljel, mis oli kõigil M1 baasmudelitel. Aga paigaldatud kõik GAZ 24 agregaadid.
Milleks sellist teha ja sellist raha kulutada???

   
   
Auto armatuur paneel on vale värvi. Kuni 40 aastani värviti kõik autod seest puitimitatsiooni tooni, mitte sellised nagu pildil.
   

Eks käimisest oli ka kasu. Sain roolihoovastiku, esi ja tagavedrud, tagumised ühepoolsed hoobamortisaatorid, pedaalide sõlme ja veel igasuguseid pisividinaid. Tasapisi aga veermik hakkab juba ilmet võtma. Kui asjad kohale jõuavad teen pilti ka.

Kahjuks lõpetasid nad M1 renoveerimise ära ja on nüüd keskendunud ZIS 101 tegemisele. Oli 2 ZIS 101 tegemisel, küll algfaasis, aga rahad pidid selles äris kordades suuremad olema. Ei tea kas slaavilik praalimine või mis aga nende renoveeritud masinate hinnad pidid Venemaal algama 75 000 000 rbl, ehk 1,25 milli €
Vasta

Näib,et Novosibirski autol on päris hulga tänapäeva polte kasutatud. Odavam on vist Würthi polt võtta ja selle eest pappi küsida Big Grin
Salongis on näha,et gaasipedaal ja rool on konkreetselt mitte originaalsed. Samuti tundub mulle,et külge on aretatud GAZ 69? käigukast.


Vasta

(21-04-2017, 18:30 PM)kopraonu Kirjutas:  Näib,et Novosibirski autol on päris hulga tänapäeva polte kasutatud. Odavam on vist Würthi polt võtta ja selle eest pappi küsida Big Grin
Salongis on näha,et gaasipedaal ja rool on konkreetselt mitte originaalsed. Samuti tundub mulle,et külge on aretatud GAZ 69? käigukast.

Gaz 24 mootorile sobib vist 69 käigukast ilma suuremateta probleemideta. Aga mis seal oli, ei vaadanud, kuna selline porno ei huvitanud.
Vasta

Kas mulle tundub või mul silmanägemine eksitab aga esituled on isegi nagu õiged?


Vasta

   
Lisan siia pildi ka M1 presentkatusest. Esimene, mida ma oma elus olen näinud. Kas ta ka õigesti on ehitatud, ei tea. Kui on teadjamehi, siis igasugu kommentaarid on teretulnud. Need heledad laigud kahel pool on pildistaja viga ja on laelampide peegeldused.
Vasta

(21-04-2017, 18:30 PM)kopraonu Kirjutas:  Näib,et Novosibirski autol on päris hulga tänapäeva polte kasutatud. Odavam on vist Würthi polt võtta ja selle eest pappi küsida Big Grin
Salongis on näha,et gaasipedaal ja rool on konkreetselt mitte originaalsed. Samuti tundub mulle,et külge on aretatud GAZ 69? käigukast.

Üldiselt peab mainima, et Venemaa restaureerijad on klass madalamal, kui Ukraina omad, sellest ka valed poldid ja muud möödapanekud. Ka värvitööde kvaliteet pole sama.
Vasta

Tere.
Naad ei restaureeri neid, vaid remondivad, nii lihtne see ongi. Big Grin
Tervitustega.
A

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne