07-04-2017, 22:44 PM
Kui rahvas juba üles köetud siis: loodan,et rootsi meister teab ikka,millised on õiged Ford V8 värvid 1934-1936! Kui mootorid tulid ameerikast siis kahtlen,et neid teistmoodi värviskeemidega värviti venemaa jaoks.
(07-04-2017, 22:44 PM)kopraonu Kirjutas: Kui rahvas juba üles köetud siis: loodan,et rootsi meister teab ikka,millised on õiged Ford V8 värvid 1934-1936! Kui mootorid tulid ameerikast siis kahtlen,et neid teistmoodi värviskeemidega värviti venemaa jaoks.
(07-04-2017, 22:42 PM)Formika Kirjutas:(07-04-2017, 22:36 PM)Qunts Kirjutas:Kui keegi suudaks sellise asja originaali ajada, siis oleks väga, väga kõva sõna. Vähemalt 1 000 000 lugu. Aga eks see kerge ole. Ukrainas restaureeriti üks ZIS 110 hiljaaegu. Kliendil, üks sakslane, läks see maksma 300 000, + auto hind.(07-04-2017, 22:32 PM)Formika Kirjutas:(07-04-2017, 22:26 PM)Qunts Kirjutas: Kas ka see on Gaz ?
Antud auto on ZIS 101. Üliharuldane isend tänapäeval. Toodeti 1936 - 1941 Nende autode turvamiseks hakatigi valmistama V8 Emkasid
Selline isend oli vähemalt 5 aastat tagasi Eestis.
(07-04-2017, 22:12 PM)Raivo Kirjutas:Need 2 erinevat varianti on 2 erinevat mudelit(07-04-2017, 21:19 PM)Formika Kirjutas: Kust kuradist sa nii ilusa EMKA pildi said. Hädasti oleks vaja pilte altpoolt. Pole leidnud veel kusagilt, kuidas see alaosa originaalis täpselt välja nägi.
Firefoxi jaoks on olemas lisajubin, mis lisab hiire parema klahvi alla korralduse "google this image".
Jõuame sinna: https://blamper.ru/steady/52/31/b3/origi...zis101.jpg
(läbi selle lehe: https://blamper.ru/auto/wiki/istoriya-av...godov-3706)
Samalt lehelt leidsin ka kaks erineva ninaga varianti:
https://blamper.ru/steady/52/31/b3/origi...gaz-m1.jpg
https://blamper.ru/steady/52/31/b5/origi..._gazm1.jpg
(07-04-2017, 22:50 PM)Formika Kirjutas: Üks sell müüb MOBILES oma zis 110 zis 101 pähe ja küsib 1o milli
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...&fnai=next
(07-04-2017, 23:21 PM)Formika Kirjutas: Kui juba vanade autode peale jutt siin foorumis läks, siis küsimus suurele ringile- Eestis pidavat ka üks GAZ 11 olema, ega kellelgi pole aimu, kus see pill resideerib või mis tast saanud on?eag.vanatehnika.ee lehel olev esimene auto on Tallinnas - tehnikamuuseum.com Teine auto viidi eelmine aasta Võrust Lätti.
(08-04-2017, 21:56 PM)indreksirk Kirjutas:(07-04-2017, 23:21 PM)Formika Kirjutas: Kui juba vanade autode peale jutt siin foorumis läks, siis küsimus suurele ringile- Eestis pidavat ka üks GAZ 11 olema, ega kellelgi pole aimu, kus see pill resideerib või mis tast saanud on?eag.vanatehnika.ee lehel olev esimene auto on Tallinnas - tehnikamuuseum.com Teine auto viidi eelmine aasta Võrust Lätti.
(07-04-2017, 22:26 PM)Qunts Kirjutas: Kas ka see on Gaz ?
(21-04-2017, 18:30 PM)kopraonu Kirjutas: Näib,et Novosibirski autol on päris hulga tänapäeva polte kasutatud. Odavam on vist Würthi polt võtta ja selle eest pappi küsida
Salongis on näha,et gaasipedaal ja rool on konkreetselt mitte originaalsed. Samuti tundub mulle,et külge on aretatud GAZ 69? käigukast.
(21-04-2017, 18:30 PM)kopraonu Kirjutas: Näib,et Novosibirski autol on päris hulga tänapäeva polte kasutatud. Odavam on vist Würthi polt võtta ja selle eest pappi küsida
Salongis on näha,et gaasipedaal ja rool on konkreetselt mitte originaalsed. Samuti tundub mulle,et külge on aretatud GAZ 69? käigukast.