10-03-2020, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2021, 14:40 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kuna mul on nädalajagu olnud õuel säärane traktorilaadne toode minevikust, siis teen nurgakese valmis. Kõik need, kelle jaoks rögisev vanatehnika, millel on liiga palju rattaid, võiksid jätta selle teema elegandiselt tähelepanuta, kuna midagi ilusat ja kiiskavat siit ei tule.
Kõnealune ülesöönud murutraktor on pärit ühest angaarist, kus selle saatuseks oli vanarauda minek. Mul hakkas sellest kahju ja eks mul oli ka pisike tagamõte Kvernelandi adra ette õige veduri leidmisest. Sai koju ära toodud ja elule putitatud. Seerianumber on 1350, väljalaskeaastat veel ei tea. Tõenäoliselt on traktor umbes pool sajandit vana. Seda kinnitab ka alloelval lingil olev tootmisarvude tabel, mille järgi 1350 on kusagil 1967. aasta alguses tehasest välja veeretatud.
http://www.tractordata.com/farm-tractors...r-434.html
Varuosakataloog netis:
https://www.mycnhistore.com/us/en/caseih...5056875BD6
Tegemist on palju, enamus funktsioone ei tööta. Kõige tülikam saab olema rippsüsteemi elustamine, kuna seal on kas kõrgusregulaatori tihendrõngas kutu või ülerõhuklapi pesa mäda. Veolatid surutakse lõpuni üles ja sinna need jäävad. Õnnetuseks tuleb selle lahkamiseks võtta kogu ajam maha. Minu (ja mitmete kaaskannatajate) õnneks on Youtubes kasutaja Canadian Redneck teinud portsu videosid selle seeria traktorite siseorganitest. Videod on nutikad, kuna antud kodanik teenib leiba vanatehnika elustamisega: mitmeid remondiks olulised detailid jäetakse ütlemata, aga põhiasju näeb ja muus osas tuleb loovalt läheneda. Hüdraulikat lahatakse näiteks siin:
https://www.youtube.com/watch?v=IwRkEaqUOGI
Kõige rohkem puudust tunnen hetkel remondijuhistest, mida küll saab netist täitsa tellida. Varuosi brexitlandist saab, lihtsalt tuleb mõne koostööaltima tarnijaga suhteid looma asuda. Eileõhtuse seisuga on kindlasti vaja tellida väljalaskekollektor, kuna mehiste häälte põhjuseks on malmkollektori läbipõlemine altpoolt. Selleks on tuli teinud koostööd hea partneri korrosiooniga, mida avatud korstnast sissesadanud vesi on aastakümnete jooksul harrastada suutnud.
Kui keegi on säärase asja Eestis ära taastanud või lihtsalt igapäevaselt seda pruugib, siis palun mulle märku anda.
Kui sootsiumi arvates on tegu auto-moto foorumisse sobimatult raske teemaga, siis palun suhelda administraatoritega ja nad teavad ise, mida teha.
Üks pisike video hetkest, kui pealejooksnud pidur lõpetas kalli kaasa proovisõidu:
Kõnealune ülesöönud murutraktor on pärit ühest angaarist, kus selle saatuseks oli vanarauda minek. Mul hakkas sellest kahju ja eks mul oli ka pisike tagamõte Kvernelandi adra ette õige veduri leidmisest. Sai koju ära toodud ja elule putitatud. Seerianumber on 1350, väljalaskeaastat veel ei tea. Tõenäoliselt on traktor umbes pool sajandit vana. Seda kinnitab ka alloelval lingil olev tootmisarvude tabel, mille järgi 1350 on kusagil 1967. aasta alguses tehasest välja veeretatud.
http://www.tractordata.com/farm-tractors...r-434.html
Varuosakataloog netis:
https://www.mycnhistore.com/us/en/caseih...5056875BD6
Tegemist on palju, enamus funktsioone ei tööta. Kõige tülikam saab olema rippsüsteemi elustamine, kuna seal on kas kõrgusregulaatori tihendrõngas kutu või ülerõhuklapi pesa mäda. Veolatid surutakse lõpuni üles ja sinna need jäävad. Õnnetuseks tuleb selle lahkamiseks võtta kogu ajam maha. Minu (ja mitmete kaaskannatajate) õnneks on Youtubes kasutaja Canadian Redneck teinud portsu videosid selle seeria traktorite siseorganitest. Videod on nutikad, kuna antud kodanik teenib leiba vanatehnika elustamisega: mitmeid remondiks olulised detailid jäetakse ütlemata, aga põhiasju näeb ja muus osas tuleb loovalt läheneda. Hüdraulikat lahatakse näiteks siin:
https://www.youtube.com/watch?v=IwRkEaqUOGI
Kõige rohkem puudust tunnen hetkel remondijuhistest, mida küll saab netist täitsa tellida. Varuosi brexitlandist saab, lihtsalt tuleb mõne koostööaltima tarnijaga suhteid looma asuda. Eileõhtuse seisuga on kindlasti vaja tellida väljalaskekollektor, kuna mehiste häälte põhjuseks on malmkollektori läbipõlemine altpoolt. Selleks on tuli teinud koostööd hea partneri korrosiooniga, mida avatud korstnast sissesadanud vesi on aastakümnete jooksul harrastada suutnud.
Kui keegi on säärase asja Eestis ära taastanud või lihtsalt igapäevaselt seda pruugib, siis palun mulle märku anda.
Kui sootsiumi arvates on tegu auto-moto foorumisse sobimatult raske teemaga, siis palun suhelda administraatoritega ja nad teavad ise, mida teha.
Üks pisike video hetkest, kui pealejooksnud pidur lõpetas kalli kaasa proovisõidu: