Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Andke vahelduseks nõu keraamiliste seinaplaatide lõikamisel.

Lõikan märglõikuriga, plaat fikseeritud, ketas sõidab mööda siini ilma lõtkuta, aga lõikeserva pealt lööb ikkagi kilde välja. Ketas on sileda servaga teemantketas. Mida võiks proovida, et puhas lõikeserv saada? Tahaks paar puhast ilma liistudeta välisnurka teha.

kleeps äkki abiks?

Plaadilõikur vist kilde ei loopinud? See serv on niikuinii vaja üle lihvida.
Lõigatud plaadiga võiks muidugi lõpetada sisenurgas, kui selline võimalus on.

EDIT: kleepsuga proovisin. Ei ole kasu.

Kui on seina "ots", siis kõiki lõigatud servi sisenurka panna ei saa (3x välisnurk järjest). Eelnev sein on plaadi laius + natukene, st selleks et mitte panna serva kitsast riba, peab mõlemat plaati lõikama. "Ots" ise kitsam kui plaat jälle. Kui mosaiikplaati paneks, siis poleks hullu Smile

Saab panna alu või plastliistu, aga siis on nurgakesed, mida pole naisel hea puhastada.

Kas plaadilõikuri ketas on uus ja kvaliteetse firma toodang? Tavaliselt rendi omad on pekki keeratud kuna eelmine mees on lõikurit kasutanud rohkem lihvpingina ja ketas enam normaalset ei lõika. Puhast serva lõikavad märglõikurid millel tera asub üleval kelgu peal. Platsesae moodi ehkt alt teraga kipuvad nurga ikkagi ära killustama. Aga noh ega ilmaasjata pole eelmine mees lõikurit ka servalihvijana kasutanud  Big Grin

Masin mis on enamvähem hinnaga ja teeb selle raha eest normaalset tööd on Rubi DU-200 EVO

On ülemise kelgu peal lõikur.

Soovita ketast palun. Hetkel on seal miski tsentrstroiinstrument nimeline ketas.

(25-08-2020, 16:32 PM)muska71 Kirjutas:  kuna bussi org numbrituled hõõgniit ja aastatki ei kesta,vahetamiseks kisu polster maha siis paneks haagise led tuled,aga kurjam vilgub.pole vahet mis pidi +- mõlemat moodi on nigu suunatuli,ideid mis teha?haagisel põlevad normaalselt.
 Kui LED põleb mõlemat pidi ilusti siis on seal juba dioodid sees (diood sild). Ise sokutaks peale dioode ühe 16V 100...1000uF konde(täpset suurust ei oska öelda), see peaks virvenduse ära kaotama. Dioodsillal on + ja - peal, kondeka + ja - siis vastavalt nendega kokku.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(26-08-2020, 14:31 PM)Mahno Kirjutas:  Andke vahelduseks nõu keraamiliste seinaplaatide lõikamisel.

Lõikan märglõikuriga, plaat fikseeritud, ketas sõidab mööda siini ilma lõtkuta, aga lõikeserva pealt lööb ikkagi kilde välja. Ketas on sileda servaga teemantketas. Mida võiks proovida, et puhas lõikeserv saada? Tahaks paar puhast ilma liistudeta välisnurka teha.
Ju ta ketta viga on, kõver, fekaal jne.  Äkki lükkad liiga kiiresti, vähe usutav.  Rellakaga saab ka nurka lõigata, pärast liivapaberiga üle ja ilus.   
Ketast soovitada ei oska, pole kunagi vaadanud neid kirjasid, ostan odavaid.  Pigem hambaga kui siledaid.

Minu käsi pole rellakaga lõikamiseks sirgelt piisavalt kindel - ei tule nii sirge, et ise rahul oleks. Kunagi, kui üksikut plaati oli vaja, siis lihvisin sirgel pinnal liivapaberi peal kõveruse välja, aga plaat on ebamugavalt kõva materjal.

Mis parata, majandusharidus, elukutselt itimees - ju on käed emased Smile

(26-08-2020, 23:04 PM)Mahno Kirjutas:  Minu käsi pole rellakaga lõikamiseks sirgelt piisavalt kindel - ei tule nii sirge, et ise rahul oleks. Kunagi, kui üksikut plaati oli vaja, siis lihvisin sirgel pinnal liivapaberi peal kõveruse välja, aga plaat on ebamugavalt kõva materjal.

Mis parata, majandusharidus, elukutselt itimees - ju on käed emased Smile
Kackli lõikaja nn.ketas suur .Eriti ,kui tegu reljeefse plaadiga ,lõika joon ette klaasinoaga ,teinekord aitab.Seilasime t.....

Ei ole plaatija kuid kunagi olin sama mure ees, lõpuks leidsin sobiliku ketta k rautast nime ei mäleta, kuid oli ainuke enamvähem ketas mis ei maksnud sae hinda. 
Ketta valisin teemantiosakeste suuruse ja esinemistiheduse järgi. Tumesinist värvi oli.

mahno

Soovitan sirvida kanalit 9plitok, seal on väga palju nõuandeid ja kasulikku kogunenud. Endal oli ka hiljuti üks päris keeruline töö käsil ja selle venna jagatud kogemusteta oleks asjalugu küllaltki keeruliseks kujunenud.

Nende vahade ja poleerimise hinna eest oleks saanud sumedal suveöhtul mitu korda auto üle tuisata sobiva värviga...  Vanu autosid meeldib endal üldisel poleerimise asemel värvida, kasvõi pihustiga ja lageda taeva all aga tulemus tuleb kindlasti mitu korda parem...   Kui ikka värvi all ei ole siis ei päästa ükski imevahend.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Viide naljanurga teemas auto mootorile juurdepoogitavate tehniliselt ebavajalike rohejamade kohta: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=62580&pid=505232#pid505232

Ise sattusin täiesti juhuslikult mõned päevad tagasi mõtlema, et kas keegi on üldse kuskil teinud mingit uurimustööd, et kas kogu see lisatav roheagregaatide hulk reaalselt ära ka tasub? Kogu arendus, tootmine, hooldamine, remont, vahetus ja lõpuks utiliseerimine on ilmselt niivõrd kallis ja keskkonda reostav tegevus, et kas see väike (või üldse olematu) võit on reaalselt veeranditki sellest kogukulust ja reostusest?

Või on poliitikud, meedia ja rohelised loonud ilusa muinasjutulise fassaadi ja seal fassaadi taga on tegelikult asi veel hullem kui enne? Ehk olukord on sama nagu kõige muuga tänapäeval - sotsialistil või rohelisel lillelapsel tekib uitmõte, see teostatakse ja kehtestatakse, kuid reaalset sisulist ja ausat analüüsi ja uurimust ei teostata, sest see on igav, kulukas ja ei müü ei poliitilist nägu ega ajalehe esikaant.

Paremat teemat ei leidnud, kuhu see post teha. Vastata ilmselt ka keegi ei oska. Lihtsalt kirjutan.

Lühike vastus: suurlinnades tasub. Mäletan Saab 9000 turuletulekuaega ja Londonis tehtud mõõtmisi, kus sõidusoojal mootoril väljus summutist puhtam õhk, kui mootorisse sisenes. 90. algus, UK, Euroopa. Nüüd mõelge, milline on õhk tõelistes suurlinnades...

Maakera üldbilansis pole paraku vahet.

On esitatud kontrollimata väide (mida ma uskuma kipun), et katalüsaatori tootmine ja kaasasvedamine toodab kaks korda rohkem saastet, kui sellega neutraliseeritakse. Nüüdisaegsel SCR olla see lausa neli korda (võttes arvesse kogu kusiainetsirkust).

Aga õhk ON puhtam. Linnades...

Eks 90. aastate alguses oli karburaatormootorite osa ikka veel suur. Kütuse (mitte otse-) sissepritsega korras ottomootor täidab minu kogemuse järgi ülevaatuse heitgaasinorme vabalt ka siis, kui katalüsaatorist ainult kolisev mälestus on jäänud. Tahma ja lämmastikuoksiide ka praktiliselt ei tooda.
Diiselmootoriga vist nii lihtne ei ole...

Tossav Jawa täidab ka kõiki saastenorme kuni sumpast õli ei tilgu.

(27-08-2020, 18:20 PM)tõnn Kirjutas:  Tossav Jawa täidab ka kõiki saastenorme kuni sumpast õli ei tilgu.

Vale vastus.

Mootorsõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste, suitsususe ja mürataseme piirväärtused:

Tsitaat:§ 14. Sädesüütega mootoriga sõiduki heitgaasis sisalduvate saasteainete heitkoguste piirväärtused

(1) Sädesüütega mootoriga sõiduki heitgaasitorustikust ei tohi ühelgi mootori töörežiimil väljuda nähtavat suitsu, välja arvatud veeaur.

Näide diiselmootorite baasil autojuhi silmade läbi. 

Jah, lokaalses mõttes on kasu küll nendest ökomökö seadmetest. Näiteks võtame mõne suurte parkla. Kui aastat 10 tagasi kõik se mees lõi tahma torru hommikul kell kuus siis oli õu nagu väike gaasikamber. Pea käis ringi ja riided haisesid mitu päeva vingu järgi. Kui nüüd samal ajal õue lähed siis 100 autot ei anna mingit põhjust nina kirtsutada. Väga külmaga viskab mõni auto pisut valget auru ainult.

Kuid on uued mured mida vanade masinatega ei tuntud. Rikked ja remont. Kui midagi lendab siis võtab pisara silma. Poole just haruldane kui lõpetab töö seesama katalüsaator mis tahmast lillelõhna teeb. Maksab see vigur aga  10 000 euri.   No ja siis on veel igasugu mudru mis samuti regulaarselt katki lähevad nagu näiteks NOX-i andur. Odav lõbu, ainult 800 eurikut.
 Kogu selle rohelise pahna tootmine aga väidetavalt jätab tunduvalt suurema jalajälje kui auto üldse suudab jätta.

Aquila captas non muscas.

Misuksel autul katalüsaator 10000 € maksab?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne