Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
01-09-2020, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2020, 10:21 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kusjuures toimib päris hästi kuskil liivase-kruusase künka peal. Kui niiskus pääseb puidust läbi mõlemat pidi, pole häda. Metsa ju jätkub, kust kütet lõigata. Jama tekib siis, kui puit vahepeal ära kuivada ei saa ja igatsugu tõprad seina sisse kolivad.
On meie hulgas keegi, kes rehkendaks säärase 27 cm paksu ühekordse palkseinaga hoone energiamärgise? Tuleb C ära või jääb D peale?
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Vannitoa seinas, kui plaat peal, pole suurt kumisemise muret. Keraamiline plaat on piisavalt raske materjal. Jäikuse mõttes on loomulikult 2x kips parem, ühekordne, aga kui rahakott hääletab vastu, siis läbimõeldud karkassiga saab ühekordsega ka hakkama. Plaaditud pinnal vast ei teki pragude probleemi nagunii.
OSB ja vannitoa kohta on mul üks näide, mille eelmine peremees on mulle ümber tegemiseks pärandanud. Nimelt kui hüdroisolatsioon on kesine ja vesi saab kipsi ligi, siis kips paisub sellise jõuga, et murrab plaate pooleks. OSB on seespool piisavalt jäik selleks. Seenetab, aga on jäik. Lahenduseks pole ilmselt paremat, kui kõige paremal juhul vähemalt karkassini maha lammutada, seenetav osb välja vahetada, uus kips ja uus korralik hüdro teha. Halvemal juhul saab seina kandvat osa ka parndama hakata. Ilma OSB-ta seisab keraamiline plaat nii kaua peal, kui kips on niiskusest nii pude, et võid ta paljaste kätega seinast ära tõsta (kah päriselt nähtud ühes korteris).
Postitused: 107
Teemad: 6
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Tänud info eest kõigile. HMK-st tõin vahetusfondina teise silla ja panin alla. Homme päevavalges ajan ta korra sirgema pinna peale, kuna hetkel tundub kundepoolne ratas ikkagi lääpas olema. Kolinad tagaosas kadunud.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Eskus taastatud sillal sellist jama pole,ja teistkordselt pole samal autol enam vaja uut silda panna,enne saab massin otsa.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ford Galaxy 2009 wa6, 2.0td 85kw
Ühel hetkel lihtsalt ei käivitu.
Seisma jäi viisakalt.
Võtit keerates läheb süüde sisse kuid starteri osa justkui ei ole või puudub see koht, kus võtme lahti lastes peaks lukk ise tagasi keerama.
Süüteluku põhi läks katki?
Kas keegi leiaks autodatast mulle juhendi, kuidas see roolisamba osa seestpoolt paistab ja kuidas käib lukupõhja vahetus.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
02-09-2020, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2020, 08:43 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Pigem kasutaks otsingut “vw sharan замена замка зажигания” või “фольксваген шаран замена замка зажигания”
Edit: Valeandmed. Selle aasta Sharan ei ole Galaxiga enam sõsarautod.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
(02-09-2020, 22:00 PM)tõnn Kirjutas: Ford Galaxy 2009 wa6, 2.0td 85kw
Ühel hetkel lihtsalt ei käivitu.
Seisma jäi viisakalt.
Võtit keerates läheb süüde sisse kuid starteri osa justkui ei ole või puudub see koht, kus võtme lahti lastes peaks lukk ise tagasi keerama.
Süüteluku põhi läks katki?
Kas keegi leiaks autodatast mulle juhendi, kuidas see roolisamba osa seestpoolt paistab ja kuidas käib lukupõhja vahetus.
Tundub värskem isend - juhe sappa.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Autodatas ei ole selliseid juhendeid, need võid leida ainult Fordi Repair manualist.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(02-09-2020, 23:29 PM)Wiki432 Kirjutas: Pigem kasutaks otsingut “vw sharan замена замка зажигания” või “фольксваген шаран замена замка зажигания”
2009 aasta galaxyl pole mingit seost sharaniga.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Jajah, vabandust, oli valesti meeles põlvkondade vahetumise aasta. Niisiis, "Sharan" ei sobi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ei hakanud eraldi teemat, aga oskab keegi soovitada normaalse hinna-kvaliteedi suhtega automaalrit Pärnus, Pärnumaal või ka miks mitte Viljandi-, Järva- või Raplamaal?
Mõningaid kohti ma tean, kuid mõtlesin, et küsin, äkki kellelgi on konkreetseid kogemusi. Miks ma nii mitmed maakonnad panin- kuna üks auto, mis tuleks üleni ära värvida, asub Vändras, ei ole väga vahet, mis suunas seda treilatada.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:normaalse hinna-kvaliteedi suhtega automaalrit Pärnus
Lille tn lõpus angaaris värviti ca 10 aastat tagasi. Siis küll rahule ei jäädud aga hindasid ei tea, polnud minu auto.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
03-09-2020, 20:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2020, 20:24 PM ja muutjaks oli
jupiter22.)
Mis hindadega üldse praegusel ajal autosid, detaile värvitakse?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
03-09-2020, 21:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2020, 21:10 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Ühes Pärnu firmas eile käisin, aga seal polnud asjapulka kohal, kuid töömees ütles kohe jutu algul, et detail on 150€j, aga kui ma ütlesin, et terve auto, siis ütles, et eks see tuleb asjapulga endaga kokku leppida.
Terve auto värvimise eest on küsitud 1000-6000€, kuid kui mõnda siinse foorumi teemat vaadata, siis on ka loomulikult veel kõrgemaid hindu.
Eks see tonn on ka enam-vähem kõige madalam hind ka, ma arvan.
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Järvakandis üks mees teeb hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Vaja, leian numbri ka...