Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Eks sellised oleks toredad aga praegu on seal täiesti tavalised uksehinged. ja sinna asemele neid paraku ei pane. Ma algselt lootsin et sinna saab panna diivanite küljes käivad "hinged" panna aga seal all veel üks tähtis luuk kuhu ei saa midagi külge kruvida.

vene hüdropress 40t survejõud,et kui võimas mootor seda pumpa ringi veab? https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=147514272

(06-12-2020, 20:01 PM)muska71 Kirjutas:  vene hüdropress 40t survejõud,et kui võimas mootor seda pumpa ringi veab? https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=147514272
Mootor 4kw ja 900 pööret.

Mootor on 1,7, 2,2 või 3 kw, sõltuvalt valmistajatehasest, kasutatavast pumbast ja valmistusaastast.
1500 p/min peaks olema. Homme võin vaadata passidest täpsemalt järgi kui vaja on.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim

Mure järgmine- pereautoks hiljuti ostetud transitil kadus ära viies käik. Alul andis hetkelist vibratsiooni suvalisel ajal ja ei osanud arvata, mis värk aga kui nüüd 5 käiguga rattad mootoriga ei ühendu, tundub asi selge.
 Kuidas remontida? Lammarist uus kast või see läheb sama targalt järgmise sõiduga katki? Püüda ise keevitada aga kas ise tehes saab piisavalt hää? Püüda ebayst leida terve võll aga jupinumbrit ei oska kuskilt leida..
 Jama see ka, et naine sõidab masinaga põhiliselt ja ise olen kuskil pärapees objektil, nii et tahaks enamvähem kindla peale minekut. Samas tehase remanufactured kast on 1320euri, mis esimese hooga tõmbab hinge kinni.
Masin 2.2 tdi 74 kw esiveoline.

(06-12-2020, 23:36 PM)kaarelsi Kirjutas:  Mure järgmine- pereautoks hiljuti ostetud transitil kadus ära viies käik. Alul andis hetkelist vibratsiooni suvalisel ajal ja ei osanud arvata, mis värk aga kui nüüd 5 käiguga rattad mootoriga ei ühendu, tundub inet asi selge.
 Kuidas remontida? Lammarist uus kast või see läheb sama targalt järgmise sõiduga katki? Püüda ise keevitada aga kas ise tehes saab piisavalt hää? Püüda ebayst leida terve võll aga jupinumbrit ei oska kuskilt leida..
 Jama see ka, et naine sõidab masinaga põhiliselt ja ise olen kuskil pärapees objektil, nii et tahaks enamvähem kindla peale minekut. Samas tehase remanufactured kast on 1320euri, mis esimese hooga tõmbab hinge kinni.
Masin 2.2 tdi 74 kw esiveoline.
Ei saagi aru mida sa seal keevitada tahad,kui lihtsalt 5-es puudu siis kast maha ja remonti.Kasti remont 150-200 eur pluss varuosa ja lisaks maha-peale.Lammutusest ka kaste saada küll.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(06-12-2020, 21:50 PM)M.R. Kirjutas:  Mootor on 1,7, 2,2 või 3 kw, sõltuvalt valmistajatehasest, kasutatavast pumbast ja valmistusaastast.
1500 p/min peaks olema. Homme võin vaadata passidest täpsemalt järgi kui vaja on.
kuna pressimisel kiirust vaja pole,pigem rahulikult  kolb liigub siis eeldan,et 10 pump on.40t on korralik mass ja kahtlen kas 1,7,  2,2 suudab sellist jõudu arandada.

(07-12-2020, 09:14 AM)muska71 Kirjutas:  
(06-12-2020, 21:50 PM)M.R. Kirjutas:  Mootor on 1,7, 2,2 või 3 kw, sõltuvalt valmistajatehasest, kasutatavast pumbast ja valmistusaastast.
1500 p/min peaks olema. Homme võin vaadata passidest täpsemalt järgi kui vaja on.
kuna pressimisel kiirust vaja pole,pigem rahulikult  kolb liigub siis eeldan,et 10 pump on.40t on korralik mass ja kahtlen kas 1,7,  2,2 suudab sellist jõudu arandada.

Kui silinder on vähemalt D=240 mm, siis piisaks 90 bar rõhust, et jõud 40 T kätte saada. Ja 90 bar vajab 10 ccm/r pumbaga (1450 rpm) just umbes 2,2 kW võimsust. Liikumiskiirus oleks umbes 100 mm 20 sekundiga.
Nii et võimatu ei ole siin midagi. Ma pole kahjuks sellist pressi nii lähedalt näinud, et oskaks silindri mõõtu (ja sealt tulenevat vajaminevat survet) hinnata.

Minule teadaolevalt on kasutusel 2 põhilist silindrimõõtu 160 ja 140 mm ja 3 sorti pumpasi.
Ühe plunseriga 260 kgf/2,3l/min ja 2 sorti kolme plunseriga 200kgf/5l/min.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim

Ma oma andmed vaatasin 3 plunsriga pumba ja 160mm silindriga pressi mootori pealt ja kui seal mootor vahetatud siis seda ei tea.
Pumba ja jagaja peaks seal ära vahetama sest pump klõbiseb üsna kõvasti ning jagaja tihedaks saamine pikemaks ajaks ei taha kuidagi õnnestuda kuna asjad kulunud.
Pumbaks juba olemas Caltechi 1 seeria pump 4cc pöördele.

(06-12-2020, 20:01 PM)muska71 Kirjutas:  vene hüdropress 40t survejõud,et kui võimas mootor seda pumpa ringi veab? https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=147514272
Uskumatu, et selle retsitud rondi eest maksti ~1300eur!

Aga mida sa teed. Ostsin samasuguse 40T pressi 90 euroga.  Puudu silinder. kronsteini järgi mahub kuni 200 mm diameetriga. Olen Cronimeti kamminud- oli kunagi, rohkem pole tulnud presse neile. Tööriistamarketis on 50T tungraud, võimalik sellest ehitada. Aga poleks päris õige riist ikkagi. Aasta juba seisab. Pane nüüd tuhat juurde- tehtaks Karksi -Nuiaski vast selline silinder joonise järgi ära. Esialgu ootan hiinlase moodi- vast ujub mööda...

(07-12-2020, 11:08 AM)M.R. Kirjutas:  Ühe plunseriga 260 kgf/2,3l/min ja 2 sorti kolme plunseriga 200kgf/5l/min.
nüüdd küll tõlget vaja?plunser minu teadmistes kasutusel kütuse kõrgsurve pumbas,neil pressidel siis mingid x pumbad peal?

Ei ole jah hammasrataspump vaid teistsugune. Tuleb siis öelda ekstsentrik- või plungerpump? Ekstsentrik paneb kolvi liikuma

Vanemat tüüpi pumba ristlõige
   

(07-12-2020, 17:02 PM)pen.skar Kirjutas:  Aga mida sa teed. Ostsin samasuguse 40T pressi 90 euroga.  Puudu silinder. kronsteini järgi mahub kuni 200 mm diameetriga. Olen Cronimeti kamminud- oli kunagi, rohkem pole tulnud presse neile. Tööriistamarketis on 50T tungraud, võimalik sellest ehitada. Aga poleks päris õige riist ikkagi. Aasta juba seisab. Pane nüüd tuhat juurde- tehtaks Karksi -Nuiaski vast selline silinder joonise järgi ära. Esialgu ootan hiinlase moodi- vast ujub mööda...

Ma sain enda oma ka komplektina. Silindri kolb oli kahjustatud, lasin selle TTK spetsil taastada. Too treis pealt maha, kattis pulbermetalliga, treis-lihvis pärast uuesti mõõtu. Töö eest võttis 400eur. Tõttöelda täna ma pigem ostaks jupi 120mm kroomvart, treiks sellele 160mm astmega võru otsa, keevitaks otsast kinni ja olekski kolb olemas. Kvaliteet saaks ilmselt parem, sest originaalkolb on defektiga malmvalu. Seal on üks uure tinaga (!) täis valatud. Ja olgem ausad, see pulbermetalli kate on kohati poorne, mis ei mõju tihenditele hästi.

Vahest aga on elus õnne. Näiteks oli juhus, kus sain sümboolse hinnaga 15cm pikkuse tüki u160mm siseläbimõõduga uuest silindritorust kuna keegi aff oli firmas sellele kogemata teisest otsast tõstuki käpa sisse ajanud. Terve 6m hoonitud toru utiili, kuna ~1,5m otsast oli kahjustatud. 

Ostmine läheks vist kalliks, aga kui sedamoodi kuskilt kroomvarre ja silindritoru saaks, siis võiks soovitada isetegemist proovida. Silindritorul siis lasta kuskil faasid ja korgi keere sisse lõigata, põhi ja tutsid külge keevitada ja olemas? Korgi treid ise, pusimist on, aga endale teed, siis tasub ehk ära.

Silindri läbilõige
   

Kui päris aus olla, siis sain Tääksi koolivennalt ühe ekskavaatori EO 3322 mastisilindri laialivõetuna. Paljas tühi hülss raske nagu hapnikuballoon. Häda selles, et kolvivars tuli kaasa teisest loost- cm peenem. Võibolla tulebki uurida palju rooste kahju teinud ja õiget lihvitud vart pool meetrit tellida.

(07-12-2020, 19:36 PM)pen.skar Kirjutas:  Kui päris aus olla, siis sain Tääksi koolivennalt ühe ekskavaatori EO 3322 mastisilindri laialivõetuna. Paljas tühi hülss raske nagu hapnikuballoon. Häda selles, et kolvivars tuli kaasa teisest loost- cm peenem. Võibolla tulebki uurida palju rooste kahju teinud ja õiget hoonitud vart pool meetrit tellida.
Paneks kah kildu:  Smile silindrit hoonitakse ,"vart" lihvitakse.

(06-12-2020, 20:01 PM)muska71 Kirjutas:  vene hüdropress 40t survejõud,et kui võimas mootor seda pumpa ringi veab? https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=147514272

Üks hea lugu elust enesest samasuguse pressiga. Linnuka töökojas oli üks mehaanik kes väheke hundijala vett oli tarbinud, arvas, et on hea mõte pressil ülerõhu klapp põhja keerata, kutsus siis mu sõbra, näe vaata kui hästi pressib. Sõber nägi kuidas see survekell teisele ringile läks ning tegi ruttu minekut, pauk ja õlivihm oli vägev, lõi silindril ülevalt kaane lakke mille jälgi siiani näha. Silinder keevitati kinni ja press toimib siiamaani.

(07-12-2020, 18:30 PM)Envir Kirjutas:  
(07-12-2020, 17:02 PM)pen.skar Kirjutas:  Aga mida sa teed. Ostsin samasuguse 40T pressi 90 euroga.  Puudu silinder. kronsteini järgi mahub kuni 200 mm diameetriga. Olen Cronimeti kamminud- oli kunagi, rohkem pole tulnud presse neile. Tööriistamarketis on 50T tungraud, võimalik sellest ehitada. Aga poleks päris õige riist ikkagi. Aasta juba seisab. Pane nüüd tuhat juurde- tehtaks Karksi -Nuiaski vast selline silinder joonise järgi ära. Esialgu ootan hiinlase moodi- vast ujub mööda...

Ma sain enda oma ka komplektina. Silindri kolb oli kahjustatud, lasin selle TTK spetsil taastada. Too treis pealt maha, kattis pulbermetalliga, treis-lihvis pärast uuesti mõõtu. Töö eest võttis 400eur. Tõttöelda täna ma pigem ostaks jupi 120mm kroomvart, treiks sellele 160mm astmega võru otsa, keevitaks otsast kinni ja olekski kolb olemas. Kvaliteet saaks ilmselt parem, sest originaalkolb on defektiga malmvalu. Seal on üks uure tinaga (!) täis valatud. Ja olgem ausad, see pulbermetalli kate on kohati poorne, mis ei mõju tihenditele hästi.

Vahest aga on elus õnne. Näiteks oli juhus, kus sain sümboolse hinnaga 15cm pikkuse tüki u160mm siseläbimõõduga uuest silindritorust kuna keegi aff oli firmas sellele kogemata teisest otsast tõstuki käpa sisse ajanud. Terve 6m hoonitud toru utiili, kuna ~1,5m otsast oli kahjustatud. 

Ostmine läheks vist kalliks, aga kui sedamoodi kuskilt kroomvarre ja silindritoru saaks, siis võiks soovitada isetegemist proovida. Silindritorul siis lasta kuskil faasid ja korgi keere sisse lõigata, põhi ja tutsid külge keevitada ja olemas? Korgi treid ise, pusimist on, aga endale teed, siis tasub ehk ära.

Silindri läbilõige
Karksi - Nuia myyb oma tootmises kasutatavat materjali ka välja. Olen õõnsa varre materjaligi sealt leidnud ja silindreid taastanud.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

(07-12-2020, 08:33 AM)hundu615 Kirjutas:  
(06-12-2020, 23:36 PM)kaarelsi Kirjutas:  Mure järgmine- pereautoks hiljuti ostetud transitil kadus ära viies käik. Alul andis hetkelist vibratsiooni suvalisel ajal ja ei osanud arvata, mis värk aga kui nüüd 5 käiguga rattad mootoriga ei ühendu, tundub inet asi selge.
 Kuidas remontida? Lammarist uus kast või see läheb sama targalt järgmise sõiduga katki? Püüda ise keevitada aga kas ise tehes saab piisavalt hää? Püüda ebayst leida terve võll aga jupinumbrit ei oska kuskilt leida..
 Jama see ka, et naine sõidab masinaga põhiliselt ja ise olen kuskil pärapees objektil, nii et tahaks enamvähem kindla peale minekut. Samas tehase remanufactured kast on 1320euri, mis esimese hooga tõmbab hinge kinni.
Masin 2.2 tdi 74 kw esiveoline.
Ei saagi aru mida sa seal keevitada tahad,kui lihtsalt 5-es puudu siis kast maha ja remonti.Kasti remont 150-200 eur pluss varuosa ja lisaks maha-peale.Lammutusest ka kaste saada küll.
Pakiauto vastas, et lammutusekast on 850 raha ja kasti remont on 950 raha. Natikene suur väljaminek kui autol on läbisõit 150000 ja kasutada oleme saanud seda paar kuud. Aga kui paremat pakkumist pole, siis...

Muidu keevitada tahaks uuesti seda laserkeevist, mis hammasratast võlli küljes hoiab.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne