Panen kirja mida oma autost tean.
Steyr autotehas asus Austrias. Mingitel aastatel oli seal konstruktoriks Hr. Porsche.
Autol on tõesti omapäraseid tehnilisi lahendusi. Näiteks märg sidur.
Kellel rohkem huvi võib vaadata väga asjalikule lehele.
https://steyrregister.com/. Sellel lehel on ka minu autost juttu. Google tõlgib hästi.
Kirjutatakse ,et kuna sakslaste huvi oli Steyr 120 kabrio vastu suur siis saadeti Saksamaale Gläseri keretehasasse ainult šassiisid, kus neile kered peale ehitati. Teise konstruktsiooni ja välimusega. Austria arhiividest on teada,et kokku saadeti umber 200 šassiid. Gläseri tehas hävis sõja ajal koos arhiividega. Sealt pole võimalik mingit info hankida.
Minu auto ongi ehitatud Gläseri tehases.
Kuidas auto Eestisse sattus ei ole kahjuks teada. Tänu tähelepanelikule kaasfoorumlasele leidis ta oma perekonna albumist minu auto foto mis tehtud tema vanaisa talu õues Lõuna-Eestis kusagil 50-te aastate keskpaigas. Sellel ajal omas seda autot Tartus elanud hr.Heino Tulp. pole teada mis autost edasi sai aga kusagil 70-tel oli auto juba Tallinnas ja siinsed omanikud mul teada. Mina ostsin Auto aastal 1985.
Auto Lõuna-Eestis viiekümnentatel, juba siis oli esiosa ümber ehitatud.
Auto Riias arvan,et nii mõnigi mees tunneb ennast autos ära.
NB! Tänaseks on tänu Indrek Sirgile ja Rain Vaikrale selgunud,et pilt tehtud siiski Tallinna vanalinnas.
Eksitavaks asjaoluks oli,et pildi saatis mulle üks Lätlane.
Sellisena ostsin
Auto seisukord kaheksa aastat tagasi kui alustasin restaureerimist. Sügaval veneajal jõudsin ka midagi ära teha aga parem oleks olnud kui oleks jätnud tegemata.
Foto Valeri Kirsi albumist.