13-11-2020, 19:05 PM
Käivitusmootori alumise hammasratta laager tahab vahetamist, loks päris räige juba. Kuidas selle kätte saab? Lahkama peab hakkama karpa poolt või hooratta poolt?
(28-12-2021, 19:22 PM)tungla Kirjutas: Vaja vahetada väntvõlli tihendid. Kas osta traktorivaruosa poest vene omad või hydroscandist sobivad.Kumbad kannatavad meil kasutuses olevat bensiini.Hea kui keegi teaks tihendi mõõte saaks enne lahtivõtmist ära osta.Ma ei tea käivitusmootorist midagi,aga kui juba osta siis ikka kaasaegsed lääne tihendid sisse,kaku laiali ja kass poegadega lähed poodi ja mõõdavad ja vaatavad.
(28-12-2021, 19:36 PM)muska71 Kirjutas:(28-12-2021, 19:22 PM)tungla Kirjutas: Vaja vahetada väntvõlli tihendid. Kas osta traktorivaruosa poest vene omad või hydroscandist sobivad.Kumbad kannatavad meil kasutuses olevat bensiini.Hea kui keegi teaks tihendi mõõte saaks enne lahtivõtmist ära osta.Ma ei tea käivitusmootorist midagi,aga kui juba osta siis ikka kaasaegsed lääne tihendid sisse,kaku laiali ja kass poegadega lähed poodi ja mõõdavad ja vaatavad.
(28-12-2021, 22:37 PM)v6sa Kirjutas: Kas ma mõistan õigesti: üleloleva rasvase jutu mõte on selles, et kõik poed müüvad sama tootja kaelustihendeid? Lihtsalt juurdehindlus on erinev?
Oled selles nüüd ikka kindel?
(29-12-2021, 10:13 AM)Talupoeg taluja Kirjutas: Ma kasutan veel nõukaaegset "saasta" ja ei tilgu kuskilt. Ma ei saa aru, mis jama see küll on.Nõuka aegset ilmselt poes täna ei müüda kah...Tihendi remontkolmplekt mis poes müügil on juba välimuselt kohutav,mul targemat teha vaba ajaga kui iga aasta venest tulevat tihendit vahetada...
T.
(29-12-2021, 10:13 AM)Talupoeg taluja Kirjutas: Ma kasutan veel nõukaaegset "saasta" ja ei tilgu kuskilt. Ma ei saa aru, mis jama see küll on.
T.
(20-06-2015, 14:06 PM)labtec4 Kirjutas: Nii. Tegin antud starter käivitusmootor " vidina " omale ka. Hirmu oli ilmselt rohkem kui asi väärt. Alustan algusest.. Köigepealt ostsin 3.2kw 12v starteri 134€ ja kaks pikemat kütusevoolikut 3.60€tk. Söit koju, starteril ots lahti ja pendiks välja. Köne treialile, poest 2 ölut( treimise eest) ja treiali juurde. Tegu on siiski karastatud hammasrattaga ja treimisele kulus oodatust rohkem aega, kuid tulemus on seda väärt. Edasi tuleb vaheplaat teha, ise tegin selle 10mm plaadist. Punktid " uue" hammaka pendiksi otsa ja saad määrata starteri kauguse, asukoha ja muu vajaliku. Punktid tikud mis hoiavad starterit paigal kinni, jällegi jälgid hambumist. Kui köik klapib keevitad kinni, kui ei muudad mida vaja. Lapid köik lahtivöetu kokku tagasi ja teed esimese proovi paigalduse. PS mahub nibin nabin vahele st starter läheb vastu kütusepumpa, kuid " aidates " mölemat natuke viiliga, suhteliselt vähe vaja aidata, siis mahub kenasti. Kütuse filter tuleb mujale liigutada muidu jääks starterile ette. Tegin 3 proovi käivitust ja ei olnud probleemi. Siiani olen rahul
Siin kohal tänaks kasutajat AT100, tänu kellele mina seda üldse teha sain. Tänan!
(12-11-2023, 20:11 PM)mutikas Kirjutas: Mis põhjustab magneetol sädeme muutumise üliväikeseks?Lühiskeerd mähises, niiske mähis, mustad kontaktid, kondeka viga ja alustuseks vale kontaktivahe. Kõrgematel pööretel plastiliinitaoline ollus liikuva kontakti teljel (ammu määrimata).
(13-11-2023, 00:31 AM)mutikas Kirjutas: Tegelt oligi nii et üks küljes teine "ahjupeal"
...
(13-11-2023, 00:31 AM)mutikas Kirjutas: Tegelt oligi nii et üks küljes teine "ahjupeal"Süütepoolile ei tahaks üle minna?
Täna ei andnud enam kumbki normaalset sädet.
Magneetode hunnikust leidsin ühe 84aasta oma mis veel ainukesena norm sädet andis.
Täitsa selline mulje jääb et ajajooksul ma ei ta kas magnet vms väsib.
Kas pole veel leiutatud mingit kontaktivabat jne kaasaegsemat,vaevalt.
(13-11-2023, 00:31 AM)mutikas Kirjutas: Tegelt oligi nii et üks küljes teine "ahjupeal"Hiinlased toodavad siiani nõuka D-4 abimootori klooni. Sellel oli/on väike süütemäng võrreldes D-6ga ning kontaktivaba kondensaator/türistor süüde, mida müüakse varuosana ning mis võiks mahtuda traktori magneeto korpusse?
Täna ei andnud enam kumbki normaalset sädet.
Magneetode hunnikust leidsin ühe 84aasta oma mis veel ainukesena norm sädet andis.
Täitsa selline mulje jääb et ajajooksul ma ei ta kas magnet vms väsib.
Kas pole veel leiutatud mingit kontaktivabat jne kaasaegsemat,vaevalt.
(13-11-2023, 12:40 PM)Tegelane5 Kirjutas: Hiinlased toodavad siiani nõuka D-4 abimootori klooni. Sellel oli/on väike süütemäng võrreldes D-6ga ning kontaktivaba kondensaator/türistor süüde, mida müüakse varuosana ning mis võiks mahtuda traktori magneeto korpusse?Sellel tootel on ka mähis immutamata ja kunagi kui võrriga võidu sõitsime siis selle eluiga on kuskil paar tundi kuni traadil lakist läbi hõõrub.
https://www.aliexpress.com/item/10050055...XSGASAwUJu