AGM akud on tundlikud liiga suure vooluga laadimisele (õigemini sellega kaasnevale elektrolüüdi "väljakeetmisele"), nagu akf! deus juba ütles. Ehk kui laadijal on AGM olemas, tasub seda ka kasutada. Kui ei ole, siis ei ole.
Siin on erinevus hästi lahti seletatud ingliššis:
https://www.rbbattery.com/efb-vs-agm-bat...ifference/
Hästi jämedalt: AGM akudel on elektrolüüt immutatud mattidesse ja selle väljakeetmisel on akuga ühel pool. Samas ei ole võimalik elektrolüüdi taseme langus - matt on alati niiske kogu ulatuses ja seega elektroodid kaetud. Sellest ka vajadus laadida leebemalt. Loll-laadijaga (või peetis nutilaadijaga) keedad matid kuivaks ja siis on probleemjääde.
EFB on ehitatud taluma suure vooluga tühjenemist ja laadimist ja seda ka pikema aja vältel. Mida seal täpselt tehtud on, ei kiputa ütlema
Väidetavalt tahavad need laadimist suurema voolutugevusega ja kõrgemale pingele, et omadused säiliksid. Taluvad hästi suurt tühjendus- ja laadimisvoolu. Väidetavalt taluvad hästi ka sügava tühjendamise tsükleid.
Samas ei tasu ka üle mõelda: vana aku pole kunagi enam täpselt see, millisena tehasest tuli. Laadi olemasoleva laadijaga ja ära üle mõtle. AGM-asend on leebem, tavaasend järsem ja kui on veel eraldi EFB, siis see on kõige äkilisem asend. AGM asendis elusat EFB-d laadides ilmselt miskit hullu ei juhtu ja kõige halvemal juhul "jääv suti puudu" ning aku pole päris 100% peale laetud. Vastupidisel juhul EFB asendis AGMi kallale minnes võib matid kuivaks väänata ja N arvu laadimiste järel on akust saanud kaalukaup.