4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tegime väikse rauavarumise, mille tulemusel on enne kaalulesaatmist võimalik soetada järgmiseid tooteid:

-toru:
seinapaksus 3mm
välisø 22
sise ø 16mm
pikkus 3000 (3tk lühemad)
kogus 20

- nelikanttorust keevitatud raam
toru välismõõdud 25*60
raami mõõdud 2400*1580
(pulber?)värvitud
kogus 8tk

Materjal nädala jooksul saadaval kahekordse rauahinna eest meie Pelgulinna koopas, esmaspäeval laome pärisvanaraua koormasse lisaks ja läheb sõit kaalule.    
Vasta

(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas:  
(17-09-2024, 10:02 AM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai El'Kakssada ksf. Linnukese juhtimisel alla ka teise vedrupaki. Piltidel on näha põhjus.



Lisaks tuli Rangeril alt varuratas ja katkine tõstuk ning masin sai alla uue ringi rattamutreid.
Õhtu lõpuks otsisin koos ksf. Rene01-ga taga El'kahesaja esisilla lülituse vaakumit. Kui selle lõpuks üles leidsime, siis ei olnud seda piisavalt. Tööd jätkuvad....

Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Välistatud.Seal oli ainult  kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Vasta

(17-09-2024, 17:14 PM)linnuke Kirjutas:  
(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas:  Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I

Välistatud.Seal oli ainult  kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Antud auto puksidest tõesti ei tea ma midagi. e28-l on puksil väljas kumeeritud metall mille sees siis kummi sisse valatud hülss millest polt läbi käib. Välise kumeeritud hülsi seina paksus on aga nii õhuke,et välja pressida ülimalt keeruline. Seega on samalaadsete pukside eemaldamiseks levinud meetod see nii öelda välimine hülsi osa läbi puurida. Kui õieti teha,siis täitsa toimib. Kui läheb lappama,siis ongi pool õõtsa materjali ka läbi puuritud. Antud buumeril olid puksid ajatemplist lähtudes vahetatud 20a tagasi  Toungue

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

See soon on jah kulunud sisse mitte puuritud.  Mõlemal vedrul enam pukse polnud ja polt toetab täpselt sellele kohale. Läbipuurimisel oleks ka hooletum mehhaanik valinud koha, kus murdumine oleks vähem tõenäoline.

Igatahes töövõitudest rääkides tuleb ära mainida, et parandasin ksf. Linnukese eemaldatud  Fordi varuratta tõstuki ära, pikkusest läks kaotsi mõni lüli aga küll ta töötab.
   
Siis viisin varuratta remonti, fordi viisin käigukasti õli ja filtri vahetusse ja El'kahesajal rookisin maha enamuse sillaga seotud vaakumvoolikuid. Selgus, et üks toru on umbes. Homme asendan selle voolikuga ja lappan kokku tagasi. Ehk saab parem.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Lisaks sai L200 hästi õlitatud mootoriruum puhtaks nii ülevalt kui ka alt.
   
Vasta

Eile hommikul tegeles L200-ga ksf Linnuke ja õhtul möllas seal Isandpauk vaakumvoolikutega. Vahepeal käis Erm ja ladus haagise kustuteid täis, et nendega Ukraina poole teele asuda. Kustutid hakkavadki nüüd otsa saama. Lähipäevadel võetakse veel mõned Ukrainasse minevatesse autodesse ja kõik, mis üle jääb läheb ilmselt Telci konvoi koormasse.
Mul oli õhtul vaba aega pool tundi. Mõtlesin, et kasutan seda sihtotstarbeliselt ja vahetan ära Gazelli õli. Sain teada, et Gazelli õlivahetus ei võta pool tundi. Ja lisaks, et kui kiirustades teha siis määrid õliga ära nii enda kui ka tööriistad. Igal juhul tehtud sai ja hiljaks jäin.
Vasta

Ühe vana asja ka ikka ära kajastama. 
02.09 sai siis sõidetud UA poole,et ära viia Passat meedikutele, Frontera ja Sorento aga Krakeni üksusele Harkivi taha. Lisaks sai Transit täis pakitud tuletõrjevoolikuid (suured tänud Tuleohutus24.ee -le) ja kustuteid. Samuti oli koormas üks alus 200+ kg erinevaid võrke. Osad siis droonide püüdmiseks ja osadest tehakse varjevõrke jne. Koostöös Päästeliiduga sai valitud välja depoo kellele voolikud kohale toimetada ja samuti saatis Päästeliit neile sinna ka hulga tööriistu ja akusid päästetööde tarbeks. Üks suurem Mavic droon öö/termo võimekusega oli ka koormas. Ehk Transit oli jälle meeldivalt ülekoormatud olekus. Autodesse sai pandud sisse mõlemasse jooks rehve mida pikisilmi oodati seal ja lisaks ka tulekustuteid.
Kõik kaubad ja autod said siis ka kenasti deklareeritud ja autodele isegi EU-st expordi deklar lausa tehtud(poola alati vingub selle paberi puudumise üle). Juba teel olles selgus aga,et Frontera ja Sorento paberid ning kalavõrkudele paberid tegema pidanud tegelane ei saa sellega hakkama(tegelikult olid muud põhjused,aga need las olla). Niisiis olime juba Leedus aga pabereid polnud Smile Võtsime hoo maha ja jäime Poola ööbima ja asja seedima. Hommikuks oli leitud fond kes paberid ära teeb ja sõit jätkus. Enne Poola piiri sai veel natuke mölutatud ja pabereid oodatud tunnike. Lõpuks olid kõik failid kohal ja sai piirile mindud. Poolakas uuris,et miks on bussis alusetäis kalavõrku? Ütlesin talle,et my sobirayemsya na rybalku Smile  Hakkas naerma ja näitas näpuga taeva poole. Noogutasin selle peale ja rohkem polnud vaja seletada. Soovis edu püügiga. UA pool tundus juba,et kõik läheb sujuvalt aga siis avastas tolliametnik,et bussis olevate kaupade deklaratsioonidel oli ühe kauba deklaratsioonis märgitud  mitte bussiga sõitva isiku nimi. Uue korra järgi nüüd peab olema ühes autos olevate erinevate kaupade deklaratsioonidel märgitud see inimene kes reaalselt rooli keerab. Vana korra järgi oli oluline auto numbrimärk milles kaup oli. Aga meil oli seal üks nimi  valesti. Õnneks Päästeliidu pealik ajas asja kiirelt korda ja olimegi UA-s. UA-s läks meie karavan lahku. Passat läks Lvivi ja sealt Odessasse ning Transit ja maasturid Harkivi suunal.  Väike uni ja siis ühe jutiga Poltava külje alla kuhu jäime ööseks. Hommikul sealt edasi Poltavasse. Sinna jõudsime päev pärast suurt raketirünnakut. Pilt oli masendav ja otsingud ikka käisid rusudest. Voolikud ja tööriistad maha laetud kimasime edasi Harkivisse. Seal sai maha laetud nii kalavõrgud ja kustutid ning üle antud ka autod. Seoses üleandmise kohaga ei saa ma hetkel sellest pilte panna. Aga lubati teha sobilikumas kohas pildid. Sai läbi astutud ka Harkivi suurest surnuaiast. UA sõdurite osa oli ikka ülimalt masendavalt suur. Matused käivad nagu konveier. Ühed saadavad lahkunut ära ja teised ootavad järjekorras. Krt ei oskagi nagu kirjeldada seal tekkinud tundeid. Masendav. Sealt edasi juba haakisime sappa Sergo Susi suure käru ja mõned asjad lisaks bussi ja sõitsime ühe jutiga juba Novovolõnskisse. Pool maad keeras rooli Ruvim (UA-volontöör) ning pool maad mina. Kokku 11h ja 16min koos paari tankimise ja põiepeatusega. Käru jäi Novovolõnskisse ja meie peale väikest puhkust juba kodu poole. Laupäeval jõudsin kell 23.35 juba koju. 
Suured tänud Laurile kes abistas kütusega ja loomuliklt rooli keeranud ning samuti koos oma sõpradega õla alla pannud Jaan Põldseppale. Lisaks keerasid rooli Sergo Susi(kes puhkuselt naases) ja tema sugulane Valdis.

Suured tänud ka kõigile abistajatele kes siitpoolt on õlga alla pannud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
               
Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Sooritatud hindele 5+, hr. Wagoneer!

Põhja-Tallinna koopas käis eile töö mitmes vahetuses.
Ksf. Linnuke päevases vahetuses lasi masinaid läbi nagu konveieril: vahetas Jumperil ära õli, õlifiltri, õhufiltri. El'Kahesajal paigaldas viimased tagumiste vedrupakkide viimased puksid ja kammitsad, vahetas ära abiseadmete rihmad ja veel üht-teist. 
Siis tõime koos ksf. Linnukesega ära Rangeri automaatkasti õli-filtri vahetusest, mille käigus korjasin üles ka remonditud varuratta (Tänud-> Biker24.ee).
Peale seda jätkas ksf. Linnuke juba Rangeri mootoriõli, õlifiltri, kütusefiltri ja abiseadmete rihma vahetusega ja keeras alla minu remonditud varuratta tõstuki.
Kindlasti unustasin siin midagi, kuna ksf. Linnukese töötempos on raske püsida.

Õhtuses vahetuses keevitasin tagasi kokku Rangeri varuratta võtme, keerasin varuratta alla, vahetasin salongi filtri, tegin roolivõimu õli vahetuse (oli šokolaadipruun löga), vahetasin esisilla õli ja puhastasin karpe. Samal ajal voolis ksf. Rene01 välja plaastreid Rangeri karbi aukudele ksf. G käest saadud küttetorude isolatsiooni ümber käivast tsinkplekist.
   

Lisaks tegi siin foorumis kontot mitteomav L. El'Kahesajale salongipesu nii kuivalt, kui märjalt ning hr. A pani Rangeri tagaluugi luku normaalselt käima.
Töö otsa ei saa.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ja nagu kusagil eespool juba kirjutasin,siis peale UA-reisi sai kohe siirdutud Tartusse ostlema. Sooviti kastikat ja Tartus oli sobilik Ford Ranger 4 ja uksega ning aastast 2006 ja soovitult ka manuaalse kastiga. Välimus on parajalt rappida saanud. Samas raam on uue väärne ja ühtegi roosteauku pole kerel ega kastil. On natuke pindmist roostet karpidel. Tehnika toimib ka suurepäraselt.
Ainus probleem oli,et oli ajutiselt arvelt kustutatud ning Pärnu kolleegide värskelt saadud litakas samalaadses olekus auto viimisel Viljandist Pärnusse ei motiveerinud mind sama teekonda Tartust Tallinnasse ette võtma. Kuna asjaga oli kiire,siis lasin treileril ära tuua. Kiireks läks selle pärast,et vahepeal jõudis tagasi Eestisse ka Sergo Susi kes aga pidi suht kohe ka tagasi minema. Ehk kaks ühes. Saaks kastika viidud ja tema ka sinna. Ja kuna üksi sõita igav,siis sokutasin ta Ants Ermi kambaga kaasa. Nemad aga olid plaaninud väljuda neljapäeva varahommikul. Ehk kastikas laekus hoovile teisipäeva õhtuks. Valmis olid juba soetatud filtrid ja õlid. Vahetatud said siis öö jooksul mootori õli koos filtriga, kütusefilter,õhufilter. Lisaks õli käigukastis ja mõlemas sillas. Lisaks avastasin,et tagatuled ei töötanud. Korrastasin natuke pistikuid ja tundus,et sai korda. 
Hommikul siis ülevaatusele ja krt no ei töötanud jälle tagatuled. Ehk sain korduva. Sellega aga auto arvele ei lähe. Tagasi töökotta ja sai tulesid vähe põhjalikumalt korrastatud. Teisel katsel sain läbi ja auto läks ka arvele jälle.  

Auto maksumuseks kujunes siis: 3700.- auto ja 380.- siis vahetatud kraam ning lisaks rattavõti ja rehvivaht ning tagavararatas mille ostsin ja ülevaatus. Kokku siis 4080.- kohalikku.
Neljapäeva hommikul kell 7.00 veeresime Ants Ermi juurde ja Ranger liitus teistega. Hetkel Ranger juba UA-s. Sõit sujus ilma mingite probleemideta.
Et selline kiire sutsakas siis vahepeal. Oli väga meeldiv tegeleda autoga mille ettevalmistuseks kulus vast 3+ tunniikest  tavalise 80+ asemel Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eile jõudis kohale mootor Rootsist. Läheb Ukrainas meditsiinilise transpordi elustamiseks. Teine koormasse planeeritud mootor tuleb veel Sorondi kõhust välja rebida.
   
Mitsuga käisin järel ja ühtlasi haarasin kaasa parempoolse pooltelje, mis tuleb ära vahetada. Mitsu neliveo elustamisega on lootust edasi minna esmaspäeval, kui peaks jõudma vaakumklapid. Sel nädalavahetusel tegeleme värvimisega ja ehk leiame ka Mitsu klaasipesurite mittetöötamise põhjuse.
Rangeri õlide vahetusega on ka ring peal. Kõige koledam löga tuli esisillast ja vahekastist.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Rehvid läksid silmapilkselt kasutusse. Kui kellegil peaks olema üle korralikke maasturi A/T või M/T rehve,siis võib julgelt märku anda. Enim minevad 15" ja 16" veljele. 

Ühe komplekti eest ka väike videojupike.

https://youtu.be/nZ-52SOrJaM

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Täna juhtus meie töökojas nii, et Soront Folk sai uue kuue
   
   
   
   

Samal ajal töökoja ukse ees käis Mitsu ettevalmistus
   

Ilus ilm võimaldas veel Jumperil teha kleepsueemaldust ning salongipesu
   
   

Kui väljas enam midagi teha ei näinud toimusid töökojas Mitsu ettevalmistused värvimiseks.
   

Jätkub juba täna.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Millal te puhkate?
Murelikuks teeb....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Puhkamisest.
Minu jaoks on garaažis mürgeldamine ka omamoodi puhkus. Mõnus vabas tempos tehtav nikerdamine, mille juures ei pea muretsema, kas klient ka arve ära maksab.
Meeldiv vaheldus pärast äsjast töist "arappi", kus pooleteise päevaga tuli füüsilisel kujul 100% valmis teha projekt, mille eelarve kirjutatakse paljude nullidega ja 99% tähendab sama, mis 0.
Tööpäevad koos eel- ja järeltöödega olid 16h pikad. 

Aga tänase puhkepäeva sisustasid siis järgmised rekreatiivsed tegevused:

Hommikul olin garaažis esimesena ja jõudsin kapronharjaga üle tuisata El Dosciento veljed. Kohe jõudis ka Rene ja tegi punasest pikapist halli.
   

Ise töötasin samal ajal kõrgel kohal kaaslastele ülevalt alla vaadates.
   

Õhtu lõpetuseks ajasime isandpaukiga Sorentol "Folk" taguotsa tungrauale kikki, liivapritsisime tagadifri ja üritasime lekkekohtadele vedela raua ja amprite segu peale määrida, et sealt õli ei tilguks.
   
Kahe määrimisvooru vahel panin läbilõigatud trossiga varurattatõstuki asemele korraliku eksemplari.
Vasta

Puhkus on ülehinnatud. Küll me siis puhkame, kui sõda Ukrainas läbi saab. Praegune tegevus on nagu treening... Mina, kes ma aega teeninud ei ole, saaksin tõeliselt piiksus olukorras just selliste tegevustega kasulik olla.
Igatahes tegevus täna minu telefoni silma läbi sai selline:
   
   
   

Lisaks kasutasin ksf. Nastiku treilerit , et ära tuua paar tonni briketti, mida talvel töökoja kütteks kulub omajagu.
Õhtu lõppes auto all nagu ksf. Telci pildil näha. Peale liivapritsi plaasterdasin tagasilda kolmest kohast traatkeevitusega ja käisin keevise üle tig-iga, millega läks veel poolteistmeetrit varrast otsa. Mingi suvaline üleliigne õlilaadne toode sai silda sisse ja praegu vähemalt alt ei lekkinud. Homme väike proovisõit ja siis juba õige õli sisse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

(22-09-2024, 00:20 AM)Marko Kirjutas:  Millal te puhkate?
Murelikuks teeb....

See puhkamise värk suht suhteline.Omal ajal Sinugagi aega "puhates "veedetud.Hetkel tundub ,et Ukraina poisse abistades on see tegevus tunduvalt tervislikum. Big Grin Ja ehk ka kasulikum.
Vasta

(22-09-2024, 23:09 PM)linnuke Kirjutas:  
(22-09-2024, 00:20 AM)Marko Kirjutas:  Millal te puhkate?
Murelikuks teeb....

See puhkamise värk suht suhteline.Omal ajal Sinugagi aega "puhates "veedetud.Hetkel tundub ,et Ukraina poisse abistades on see tegevus tunduvalt tervislikum. Big Grin Ja ehk ka kasulikum.

Enam-vähem nõus....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Päevases vahetuses paigaldas ksf. Linnuke El'Kahesajale tagasilla läbilöögipuksid, vedrudele viimased õiged poldid ning kombineeris mitsu ja sorondi varuratta tõstukitest ühe toimiva alla. Lisaks vahetas ära parempoolse pooltelje.
Õhtuses vahetuses läks nii, et Mitsu esisilla lülitus sai tööle tänu laekunud vaakumklappidele. Siis värvus Jumper halliks ning värvitöödeks valmistus Ranger.
   
   
Mõlemad viimatimainitud tööd lõppesid pimedas, homme näeme, kuidas välja kukkus.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Tänane päev oli tihedalt tegevusi täis mitmes mõttes. Võtaksin korraks kirjeldada meie tegemiste seda külge, mille tulemus ei ole nii otseselt käega katsutav ega saa ka protsessist tehtavate piltidega kiidelda.

Hilise hommikukohvi kõrvale tellisin ära rehvijooksud Sorentole ka Rangerile. Esialgsele hinnapakkumisele järgnes natuke põrgatamist ja korrigeerimist, lõpuks sai arve makstud ja ~900€ võrra oleme vaesemad.

Siis võtsin ja nõutasin kogu konvoi juhtidelt nende passikoopiad, et saaks autode-juhtide info ukrainlastele deklarite tegemiseks esitada.


Käisin sõbralikus autotöökojas ja tellisin nende abiga ära Mitsu aknapesu pumba. Anti lootust, et pärast lõunat jõuab.

Käisin Balti poldis ja soetasin sealt õiges mõõdus poldid Mitsu tagavedrudele.

Lendasin garaaži, andsin poldid ksf! Linnukesele, viskasin hetkeks ka Mitsu alla sirakile ja aitasin, kus kolme kätt vaja läks. Lugesin üle autodes ja garaažis oleva standardvarustuse, mis meil autodega kaasa läheb (köis, akujuhtmed jne...)

Kribasin Salomesse puuduva varustuse tellimuse.

Sõitsin ARKi, võtsin puuduvad tehnilised passid ja lasin muuta kasutajaid vastavalt reaalselt sõitvatele juhtidele.

Oma järjekorda oodates tellisin samal ajal ära kulunud või kortsus autonumbritele dublikaadid. Ise parandatud või heledaks kulunud numbrite pärast on poolakas piiril peedistanud. Lihtsam on uued numbrid võtta.

Passid käes, tegin ka neist pildid. Käigult saatsin tollideklari tegemiseks ära fotod Jumperi ja selle juhi dokumentidest.

Teel garaaži hüppasin läbi töökojast. Mitsu pump ei olnud saabunud. 

Oli küll plaan kodust läbi hüpata ka roobariided võtta, aga kokkulepitud värvimiskellaaeg tagus jalaga takka. Õnneks olid ühed tööpüksid garages ja tänavakingaga saab ka redelil turnida.

Objektil alustasin massiivse autode ümberparkimisega, et õues värvitava bussi ümber oleks lai "ohuala". Paar masinat sinna, paar tänna, "Folk" garaažist välja, Mitsu garaaži, Jumper garaaži ette... Kokku liigutasin seitset autot. Kahte neist kaks korda. Cool

Loputasin Jumperi lakibensiiniga üle. Kohe seejärel saabus isandpauk, kellega koos katsime aknad ja tuled jms. Valmis saime täpselt nii, et Rene jõudis ega pidanud meie järel ootama.

Varemkirjeldatud õhtuste "päristööde" juures oligi minu osa vaid juhuslik assisteerimine siin-seal. Samal ajal sai edastatud ülejäänud konvoiautode deklarite infot kuhu vaja ja korraldatud ka autode koormaid.

Kinnitasin autode varustuse hinnapakkumise Salomele.

Hilisõhtul koju asutades olin juba autosse istunud kui tuli Defa plokisoojenduse juhtmete soov. Üks telefonikõne hiljem olid need leitud ja jõuavad kenasti Tallinnasse  ja siit meiega Ukrainasse kiirabisid soojendama.

Üsna tüütu sebimise ja bürokraatia päev oli, aga nagu üks tark mees on öelnud: "jalavägi võidab lahinguid, logistika võidab sõdu!" Järelikult tuleb logistikaga ka tegeleda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne