17-09-2024, 21:00 PM
(17-09-2024, 17:14 PM)linnuke Kirjutas:Antud auto puksidest tõesti ei tea ma midagi. e28-l on puksil väljas kumeeritud metall mille sees siis kummi sisse valatud hülss millest polt läbi käib. Välise kumeeritud hülsi seina paksus on aga nii õhuke,et välja pressida ülimalt keeruline. Seega on samalaadsete pukside eemaldamiseks levinud meetod see nii öelda välimine hülsi osa läbi puurida. Kui õieti teha,siis täitsa toimib. Kui läheb lappama,siis ongi pool õõtsa materjali ka läbi puuritud. Antud buumeril olid puksid ajatemplist lähtudes vahetatud 20a tagasi(17-09-2024, 11:30 AM)wagoneer Kirjutas: Pakun,et keegi on seal enne kunagi puksi vahetanud ja kasutanud läbipuurimise meetodit pressimise asemel. Just imetlesime siin tööl samalaadse soonega tagaõõtsa e28 alt. I
Välistatud.Seal oli ainult kummipuks , mida polnud keegi vahetanud iidamast aadamast. Üllatavalt oli polt enam vähem ,mitte kulunud " väntvõlliks "Vedrulehe silmas originaalis ainult kummipuks .
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)