Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Sai kah kunagi vabariigi algaastail vedrulehti keevitatud. Polnud lihtsalt kuskilt võtta. Resurss 70 km kuni 100000. Enamikus üle paari kuu ei pidanud vastu. Masinad oli suuremate kandevõimetega. Enam nii ei teeks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Eelmise punktiga kogemus negatiivne. Vales mõõdus, valest terasest (vajusid kiirest sirgeks), minu jaoks vale hinnaga, garantiist ei tea midagi ja ülbe suhtumine. Enam sinna ei läheks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Kui Konks (minu sõbra hüüdnimi) ütles, et niiviisi peab see keevitus, siis mina usaldan teda. Olen temalt õppnud väga palju. Kui ka eksime, siis olen nõus seda tööd ilma kobinata ümber tegema.
Olen kindel, et siin foorumis pole ühtegi meest, kes on nii kaua keevituskäppa käes hoidnud, kui tema. Vaja on kasutada õigeid elektroode ja töövõtteid. Ainuke nõrk koht selle asja juures võib olla minukäeline keevitus.
Aamen.
(20-12-2011, 00:24 AM)olli Kirjutas: ...Aga milleks üldse radiaator kui niigi juba põrandaküte plaanis? ...
Põrandaküte sobib ainult väga hästi soojustatud ruumidesse. See kong ei kuulu sellesse klassi. Kõva külmaga põrandaga kongi soojendades ei saa jälle paljajalu põrandal käia. Liiga palav on.
Põranda alla tuleb vaid nõrk elektriküttekaabel või küttekile.
Postitused: 2,267
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
Vaatamata sellele, et hakkad põrandat eraldi kütma, pane sinna vähemalt kaks korda paksem soojustus kui seina sai. See pole raiskamine.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Ülevaatuse onud vaatavad vägagi viltu keevitadud vedru peale.
Postitused: 2,267
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
64
Viltu võivad vaadata. Kui kuskil on kirjas, et vedruleht ei tohi olla keevitatud, siis palun näidake mulle ka väärt lugemisvara.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(20-12-2011, 02:20 AM)autojuht Kirjutas: Ülevaatuse onud vaatavad vägagi viltu keevitadud vedru peale.
Nad peavadki viltu vaatama, sest ka keevitus on parema pidamise huvides viltu tehtud.
Ühel mu autodest sai kardaan pikemaks keevitatud. Keegi pole selle kohta kunagi midagi halba kostnud.
(20-12-2011, 01:27 AM)Janka Kirjutas: Vaatamata sellele, et hakkad põrandat eraldi kütma, pane sinna vähemalt kaks korda paksem soojustus kui seina sai. See pole raiskamine.
Põranda soojustus tuleb alusraamide vahele ja topeltpõhjaga.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Nov 2011
Maine:
1
20-12-2011, 10:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2011, 13:21 PM ja muutjaks oli
kaminahi.)
Ässkeevitaja Sepa Ott kasutab vedrulehtede keevitamiseks vene UONI pulkasid. Kõik veokite vedrud, kestavad.
Postitused: 654
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Sõidu ajal aeglaselt soojeneva jahutusvedeliku kohta - nimelt olen kohanud uut(2009 vist oli) 15 kohalist väikebussi millel oli jahutussüsteemi väike ring viidud läbi väljalaskekollektori kiirema soojenemise eesmärgil. See siis tehasest juba selline lahendus....
Aga motamehe tööd jälgin huviga....
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Nov 2011
Maine:
1
20-12-2011, 22:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2011, 23:24 PM ja muutjaks oli
kaminahi.)
Seda juttu ma juba usun. Talvel tuleb sellisel mootoril pigem soojendada just seda jahutust kui panustada jahutusega soojendamisele. Oleks siis aina TransEuroopal kulgemine.
Mingis olukorras midagi kindlasti saab, aga kuidas on rentaablusega alternatiivide vastu?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(20-12-2011, 21:48 PM)nustu826 Kirjutas: ... millel oli jahutussüsteemi väike ring viidud läbi väljalaskekollektori kiirema soojenemise eesmärgil...
Ja kui mootor juba soe, mis siis toimus?
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
20-12-2011, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2011, 23:53 PM ja muutjaks oli
postimees.)
Miks sa kaminahi nii kriitiline oled jahutusega kütmise suhtes? Olen näinud, et töötab küll, ka lahjema diiselmootori puhul. Motamehelt tahaks teada, et mille sisse see põrandaküte valatakse, et hästi sooja edasi kannaks?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(20-12-2011, 23:52 PM)postimees Kirjutas: ...Motamehelt tahaks teada, et mille sisse see põrandaküte valatakse, et hästi sooja edasi kannaks?
Siin se iva ongi, miks ma põrandakütte ja radikad korraga panen.
Millegi sisse ei saa valada. Ja polegi vaja valada.
http://www.soekodu.eu/tooted1.html
Teine võimalus, mis vajab veidi nuputamist on kaks küttekaablit järjestikku panna. Järjestikku panemise olen juba ära katsetanud kahel erineval viisil. Nuputamist vajaks siis see soojaülekanne ruumi, ilma põrandat valamata. Vast kahe vineeri vahele panek sobib.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.
Postitused: 654
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
(20-12-2011, 23:50 PM)motamees Kirjutas: (20-12-2011, 21:48 PM)nustu826 Kirjutas: ... millel oli jahutussüsteemi väike ring viidud läbi väljalaskekollektori kiirema soojenemise eesmärgil...
Ja kui mootor juba soe, mis siis toimus?
Vat kahjuks jään vastuse võlgu. Ei olnud võimalust nii lähedalt uurida. Ilmselt juhitakse siis jahutusvedelik kollektorist mööda. Või oli buss lihtsalt pöhjamaa pakett ja mõeldud kuhugi põhja Soome või lapimaale vms...
Järgmisel korral uurin lähemalt seda süsteemi et kuidas see asi töötama peaks kui nägema juhtun...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.