Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
Ma ei suutnud seda teemat siit leida, kuid mis tagasilda kasutati vene 5t autotõstukitel?
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 4,692
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kuigi tundub, et kõik need vene 51 mootoriga tõstukid on sarnased, ei ole see mitte nii. Valmistati neid eri tehastes, eri mudelinumbritega ja suure tõenäosusega varieerus ka komplekteeritus. Näiteks võib
siiagi vaadata ja nooltega paremale või vasakule rännata.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(15-11-2012, 19:30 PM)muska71 Kirjutas: Too vist 51 baasil tehtud,võiks järeldada,et 51 sild.
Pigem kasutati Zil-i tagasilda. Küsimus on pigem selles, et kas kasutati Zil-164 või ka Zis-150 tagasilda? Tegemist on omamoodi kompotiga. Väidetavalt kuulus vedav sild Zil-ile, kuid alla läksid Gaz-i 6 poldiga veljed. Pidurid aga olla hüdraulilised, mitte pneumaatilised?
Üritan siinkohal selgust saada, sest võimalik, et nimetatud tõstukilt on võimalik saada uus tagasild Zis 154 bussile.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Erinevatel aegadel on olnud sellel tõstukil all nii Zis-150,Zil-164 kui ka Zil-130 tagasild.Hüdrauliliste piduritega küll,aga ikkagi Zis-i/Zil-i veljedel.Redukor ikka ka selline nagu Zis-il/Zil-il tavaks.Tala ka siis tavaline
Aga pisut võimsamatel tõstukitel oli all Maz-200 sild,mootor vist Zis-i/Zil-iR6
Pidurite kohta ei oska öelda,aga kardan,et sealgi hüdraulilised
Flanagan
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(15-11-2012, 21:22 PM)volvo Kirjutas: Siin üks sild müügil
http://kuldnebors.ee/search/tooriistad-m...et#image_0
Nähtud ja uuritud. See sild on juba müüdud. Siit saingi idee tõstuki silda asendussillaks otsida.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool
Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
15-11-2012, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2012, 23:00 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(15-11-2012, 22:36 PM)h2rra Kirjutas: Sellisel sillal tuleb vast reduktor siis 180 kraadi ümber tõsta, sest tõstuk sõidab sild ees, ja mootor tagapool Sama nali oli siis kui LAZ bussile pandi ZIL sild...5 käiku tagasi ja 1 edasi...
Millegipärast mulle meenub, et seal oli ka reverskast ja kiirused edasi-tagasi olid võrdsed. Reverskastid olid kehvakesed ja defitsiit. Ühele polnud enam saada vahekasti ja oli plaan panna otse kardaan aga enne jõudis vanarauda.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kõik õige, aga tigu ja taldrik töötavad ikka bussi all suurema koormusega edasi sõites ja sellepärast ongi tigu ja taldrik sellise kujuga, et pöörlemine enamuses ühes suunas
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
Mis ei tapa, teeb vigaseks!