Mis aiatraktor?
#21

(12-02-2013, 00:32 AM)meli666 Kirjutas:  Kas sellel diferentsiaalil tuleb sees miskit ringi tõsta või lihtsalt füüsiliselt keerab silla teistpidi? Õli väljalaskepunn tuleks siis uus teha.
On jah reduktor teistpidi keeratud, käisin oma Vurri tagaotsa takseerimas..nii kindluse mõttes Smile .
Seda saab siis ju teistpidi tagasi keerata Smile.
On täiesti arusaadav, et igasugune mootor ei klapi sinna matsult, on tarvis siiski see sobitamine ära teha, tõenäoliselt vajalik alandus vähemalt 4:1, oma Vurri kogemusest võin öelda, et võiks olla miskine 6:1, saaks 51 kasti kõike käike kasutada. Vastavalt kooslusele teed väikse arvutuse ja selle järgi niiöelda "reduktori".


Vasta
#22

Tervist,et ma soetasin ka omale isetehtud traktori UD-2 mootoriga millel polnud magneetot ja käimalöömisvända kronsa oli murdunud,siis sai magneeto otsitud ja belarussiga käima tõmmatud pmst sõitis aga ilma tõmbamiseta käima ei saanud.Sai siis ostetud sügisel komplektne korralik mootor proovisin topkaga ja käivitus 3 matsust ilusti aga nüüd nädal tagasi panin mootori traktori peale ja hakkasin käima panema ja ainult lubab kaks korda jäi korraks tööle ja kohe suri ära ka,siis muutsin süütenurka,kütet pmst kõike mida muuta sai aga ikka lubab,jalg juba väsinud sellest väntamisest Toungue et kas ta ei lähe nüüd külma pärast käima või mis teema on?Sad
Vasta
#23

Kuulsin lugu ,et külmaga pidavat kahesilindrilisel magneetol magnetid poolusi vahetama..... aitavat magneeto ahju peal kuivatamine. Ise ma natuke seda asja kahtlen aga järsku meil siin mõni erialaspetsialist kõrgema elektri tundjatest võtaks sõna? Selge on see,et niiske ja külma ilmaga annavad magneetod tihtilugu otsad ja kuivatamine avitab igaljuhul. Samuti ei pidavat haamriga magneeto kolkimine head tegema.....
Vasta
#24

(22-03-2013, 12:52 PM)myself Kirjutas:  ainult lubab kaks korda jäi korraks tööle ja kohe suri ära ka,siis muutsin süütenurka,kütet pmst kõike mida muuta sai aga ikka lubab,jalg juba väsinud sellest väntamisest Toungue et kas ta ei lähe nüüd külma pärast käima või mis teema on?Sad
Soovitan teraselt üle vaadata magneeto kaan. Mu sõbral kolmas kaan alles jäi pidama. Nüüd tuksub nigu kell! Ja sel on ka süütenurk päris oluline.


Vasta
#25

(22-03-2013, 21:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Samuti ei pidavat haamriga magneeto kolkimine head tegema.....

Sealjuures, Toomas, meie ühine tuttav Viljar on alati öelnud: "Tehnika, mis on vanem, kui 5 aastat, kuulub seaduse xxx Prg xxx Lg xxx alusel alati hiina ümbertöötlemistehasele.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#26

Säde täitsa olemas. Smile
Vasta
#27

(23-03-2013, 02:43 AM)myself Kirjutas:  Säde täitsa olemas. Smile
Jah, lugupeetav, säde võib olemas olla. Aga kui teatud tingimused on olemas - mikropragu, selles olev niiskus, jne, siis võib säde joosta sinna, kuhu on kergem minna. Samuti on peavalu küünlatega - sagel on säde mahavõetud küünlal olemas, auku keeratud küünlal aga mitte....
Ühesõnaga - kui oled kindel, et bensiin/kütus on olemas-tulemas ja küünlaid märjaks ei pritsi, siis tuleb ajada sädeme jälgi - tugevus, aeg jne kuni "tagarattani välja" Smile . Uuri ka õhufilter läbi, äkki on ämblikud selle täis pununud.


Vasta
#28

Oman kogemust UD2 mootoriga trakaga ja toimis küll kenasti, kui seesama sisselaske koldest tingitud mootori ebaühtlane käimine välja arvata. Kui sõita mingi sellise pöördega, kus käik ühtlane, siis oli jõudu piisavalt. Karpa sai pandud sellisesse seadesse, et tühikäigul kippus karpale lähem silinder natuke täis jooksma. Koormuse all käis ühtlaselt ja ei kuumenenud liialt.
Edasiselt sai pandud samale ülekandele otsa renault 1,2l bensukas. Muusosas suutis tööd teha ilusti edasi, aga kui tahtmine tuli siis 3 käik ja vähe ägedam gaas ajas nina taeva. Kiirus oli ka kohutav mida suutis saavutada.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#29

Tõmbasin magneeto pilbasteks ja panin ahju otsa kuivama Smile
Vasta
#30

(23-03-2013, 20:56 PM)myself Kirjutas:  Tõmbasin magneeto pilbasteks ja panin ahju otsa kuivama Smile

Oleks piisanud kaane eemaldamisest....
Vasta
#31

Ei no parem ikka kõik möllud ära kuivatada võibolla tõesti on kuhugi sügavustesse niiskus pugenud.
Vasta
#32

Rääkisin sõbraga, kes 30 aastat UD mootoritega askeldanud. Ta ütles, et kui magneetot kokku paned, siis ole kindel, et seda veerand pööret valesti ei pane. Tal on see kord juhtunud - käivitad, korraks lubab ja siis on tükiks ajaks vaikus.. Enne, kui targaks sai, oli jalg valus ja aku tühi...
UD-l peab olema kindlasti küünlad ...kergelt niisked. Kui on kuivad, siis on midagi karbussiga, et kütus peale ei tule. Veel - kütuse paak peab asetsema mootorist kõrgemal, kui UD-25, siis sellel ei pea, sel on etteandepump. Teistel jookseb kütus isevoolu teel karbussi. Üldiselt on UD käivituse ajal suht janune, õhuklapp suht kinni ja pisut ujutada...


Vasta
#33

Üritan siis õieti kokku panna asja,küünlad olid kergelt niisked kui viimati üritasin käivitada,kütusepaak asetseb kõrgemal ilusti.
Aitäh hea nõu eest,sain jälle targemaks. Smile
Vasta
#34

Täna siis on see pidulik päev kui ud-2 mootori sain vändast käimaSmilemagneeto oli paar päeva ahju otsas kuivanud ja mõtlesin,et võiks proovida panin peale ja natuke aega ikka väntasin kui järsku lõi hääle sisse,jube pöördesse läheb küll ja enamvähem töötab puhtalt.Tänud siis kõigile kes andsid head nõu!Big Grin
Vasta
#35

(25-03-2013, 17:51 PM)myself Kirjutas:  Täna siis on see pidulik päev kui ud-2 mootori sain vändast käimaSmilemagneeto oli paar päeva ahju otsas kuivanud ..
Nutikas oleks vaadata, et magneeto nüüd taas märjaks ei saaks Smile .


Vasta
#36

Ikka saab Smile
Vasta
#37

Pole küll päris õige rubriik, aga mul Tuula mootoriga omatehtud aiatraktor (sarnaneb MF-le) ja pole see mootor nii nõrk ühti. Kasutatud on invasõiduki reduktorit, on ka revers ehk siis 4 edasi ja 4 tagasi. Lõppülekandes on veel pöördeid alla võetud. Transporditöödel asendamatu! 1 kantmeetri mulla või sõnniku vedu ei tekita mingit probleemi, põllutöödeks küll ei sobi kuna puudub difriblokk. Masin on 30 a vana töötab laitmatult. Proovin mõne päeva jooksul ka pilte lisada.
Vasta
#38

Tegelikult on tegemist motoplokk KUTAISI SUPER-610-ga.
Endal (äial) samasugune suvilas, aga natuke õnnetum, kuna omab Itaalaste versiooni mootorist, millel elektronsüüde ja see andis otsad. Juppe eestist ei leia ja põlenud mähistega jändab üks mees juba aasta. Seega tegelen mootori vahetusega,loodan paari nädala pärast käima tõmmata. (vana mootor on üle ja täitsa korras, kuid ilma süüte mähisteta)
Samas on kõik tööd suvilas ära tehtud, puid metsast veetud, põllumaad haritud jne. Frees on eriti tegija, eriti kui võrrelda kapitalisti aretatud masinakestega. Mootoril pöördeid 3600, hobuseid 6, kolm käiku edasi, üks tagasi.
Kahjuks pildid liiga suure et lisada

(14-08-2009, 20:23 PM)motoblokk Kirjutas:  Tere!

Leidsin "Kuldsest Börsist" sellise aiatraktori kuulutuse:
http://kuldnebors.ee/kuulutused/Kodu/Aed...uage_id=et

Siit ka küsimused:
On kellegil aimu mis marki masinaga tegu on?
Või hoopis isetehtud?
Mis mootor sellel peal võiks olla?


Tänan ette,
motoblokk
Vasta
#39

see sunnik jätkuvalt saadaval Big Grin
http://www.osta.ee/traktor-uljanovets-ud...12956.html
Vasta
#40

390 eurot see massin kindlasti ei maksa, pigem 3900.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne