Täna, üle pika aja, sai jälle trakatsiga tegeletud. Kavas oli sidurite survelaagrite vahetus.
Esimene pisem laager, oli oma töölepingu lõpetanud vist ammu juba, sest järel olid sellest ainult eraldiseisvad algosad ja needki mööda sidurikoda laiali.
Tagumine suurem püsis veel koos, kuid keeldus ringi käimast, arvatavalt oma siniste põskede pärast. Imesid juhtub, ning viimati sidur isegi lahutas
Selleks, et vahetada survelaagreid, peab kõigepealt veits lammutama. Nimelt, seisab laagrite eemaldamise ees üks hammakas, mis omakorda on ühes tükis õõnesvõlliga, mis omakorda on kinni laagri küljes, mis omakorda on kasti sees, nelja poldiga kinnitatud kaane taga.
Et seda kätte saada, peab kõigepealt lahti päästma siduri pedaalide hoovastikud.
Hoovastikud kinnituvad võllile, mis omakorda on vaja välja tõmmata siduri kahvlist. Kahvleid hoiavad võllil kinni poldid.
Peale poltide eemaldamist, saab võllid kahvlite seest kätte. Et võllid suvaliselt kahvlites ei pöörleks, on sinna paigaldatud kiilud.
Et kahvlid võllide külge kinni ei roostetaks, noh, selle eest on hoolitsetud piisavalt suurte läbilaske võimetega tihenditega, mis lahkelt poole kasti õlist, sujuvalt sidurikotta saadavad, mille tulemusena saavad õlitatud kõik võllid ja metallist kaadervärgid ka traktori karkass, ja kõik muu... välja arvatud survelaagrid, milledele õli marjaks ära kuluks.
Külje pealt, läbi sidurikoja, jookseb sinna võllindusse sisse üks ölinippel. See tuleb ka ära keerata.
Kui kõik see padajann on eemaldatud, Peab lahti kruttima, nelja poldiga kinnitatud kaane, mis asub laagrite taga.
Seejärel, saab sealt kätte, juba terve selle laagrite ja võllide jura.
Kui kaadervärk käes on, peab järgmiseks eemaldama selle nelja poldiga kaane komplektist. Selleks on vaja kõigepealt ära võtta stopper
Siis, tõmmitsa abiga, tagumine laager
Siis veel üks stopper
Ja siis lõpuks saab kõik jupid üksteisest lahutada. Selle kaane sees on üks simmer, mis hoiab kasti õli eraldumast sidurikotta. Minul polnud seda täna kusagilt võtta ja töö jäi pooleli. Homme Lähen ostan ja lappan jubinad jälle kokku.
Sidurikojas asuvad veel kaks otsakaant. Need ma kruttisin ka lahti, kuna olid õlised. Ühe tagant leidsin kamaluga mingit ollust. Ma arvan, et terve kast võib seda täis olla, kuid kasti pesu on nagunii plaanis.
Kaante tagasi panekuks ma tihendit enam ei kasutanud, kuna tänapäevased profi silikonid on paremad. Kaante poldid olid läbivad, ehk otsapidi kastis. Seega ma määrisin silikoni ka keermetele, nii igaks juhuks.
Ah läks meelest juba, mingi aeg sai ka esisilla ja roolivõimu tihendid üle käidud. Roolivõimu sügavuti ei sukeldunud, kuna ta töötas. Vahetatud said ainult lihtsamad tihendid. Puhastatud ja värvitud sai ka ühte poolraami. Kohe, kohe leiab aset ka teisa poolraami tegemine
ning esisilla värvimine. Seejärel saab lahti katkuda tagumise osa.
Tollel poolraamil puudus üks tift, mis sai ka koheselt treitud ja paigaldatud. Rohkem nagu polegi edusamme