Nonii, nüüd olen kaks päeva juranud kabiiniga. Üks päev läks tervenisti paika ajamisele. Tuli leida õiged kõrgused, õiged kaugused jne. Paras peavalu.
Alustasin sellest, et ajasin traktori raami, tema loomulikku asendisse.
Siis proovisin kabiinile anda õige kõrguse. Selleks pidin lähtuma ninapleki kõrgusest, ning kabiini loodis olekust maapinna suhtes. Parim võimalikest variantidest oli 7cm tõstet kabiini põranda alt. Sinna keevitasin vinkli, tänu millele sai kabiini mõõdistustega veits konkreetsemaks minna.
Seejärel loodisin kabiini raamile. Kui kabiini oleks paigaldanud vastavalt raami norm asendile, oleks kabiin jäänud taha poole kaldu, täpselt nagu 40'ne originaal kabiin. See aga mulle eriti ei meeldinud.
Russil on arvestatud tagumise ratta kese, kabiini tagumise klaasi tihendi siseküljega kohakutti. Sealt oli hea vaadata kabiini piki asetust raami suhtes.
Vinkli külge sai keevitatud vastav kronsa, millega kabiin hakkas jäigalt istuma raamil. Ma mõtlesin tükimat aega, kas teen sinna mingid puksid ka vahele või mitte, kuid otsustasin jäiga ühenduse kasuks. Saab asju veits konkreetsemalt kinnitada.
Probleemid mis tekkisid koheselt olid järgmised:
Käigukang asetseb liiga taga, kuid see pole suur probleem.
40'ne kütuse paak ei mahu ära enam. Peab uue tegema.
Tagumised tõstehoovad ei saa liikuda piisavalt üles. 5cm jääb puudu. Sinna peab sisselõiked tegema.
Esimesed alumised nurgad, kuhu russi kabiini padjad toetuvad vist, sai toestatud 5mm plaatidega. Selleks ma lõikasin väljast lahti karbid, et saada sealt keevitada vähe tummisema metalli külge. Seest vaatab hiljem, olenevalt kabiini põhja ehitusest.
Kabiini esimese otsa panin käigukastile toetuma. Selleks lõikasin ja keevitasin sinna ühe kabiini raami läbiva vinkli, mis istus kastile pähe, ning kinnitub sinna mootori kinnituspoltidega.
Kabiini esimene parem nurk oli suht auklik ja roostes.
Selle nurga ma otsustasin üldse puhtaks lõigata ja uue pleki paigaldada. Nurgas asub ka kandev tala, mis tuli samuti taastada.
Ega ma kabiini millimeetri pealt paika saanudki. Tundus, et kabiin oli diagonaalis väändesse läinud. 5-10 mm, jäi asi paigast ära, kuid see ei ole häbiasi
, Tegemist siiski T-40'ga.
Kurat, kell juba nii palju. Eks homme vaatab edasi.