Minu T-40 AM

(22-02-2014, 18:49 PM)pannkook Kirjutas:  esimesest punasest punnist midagi tuli. Samuti ka esisilla all olevast punnist.
Eedusel, et need kollane ja roheline on kontrollavad, siis sealt ei tulnud midagi.
Mis õli sinna pannakse ka?

Oleneb palju sul pappi on.

Mina panin reduktoritesse GL-5 ja kasti läheb TAD-17i. Kui pappi rohkem oleks, paneks ka kasti GL-5'e, kui pappi vähem, paneks kõikjale TAD-17i.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?
Vasta

(22-02-2014, 19:27 PM)pannkook Kirjutas:  no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?

Pane tatt sisse ja väga hea. Lihtsalt külma ilmaga on õli ka paksu võitu, seega teinekord hange lahti lükates tuleb masinaga ennem vähe sõita, et veoosa õlid ka pehmemaks läheksid ja trakatsil jõudu ka oleks.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(22-02-2014, 19:27 PM)pannkook Kirjutas:  no arvestades, et hetkel seal ei olnudki õieti midagi, siis peaks see tatt ka küll hea olema.
Aga mis hinnavahe neil on üldse?
Kodukasutuses 20x aastas, tühikäigul metsast puid tuua või mõni hang lahti lükata. On üldse vahet, mis seal sees on?

Usu mind, seal sees on seda sitast ollust liitrites veel. Kui tahad traktorile head, teed diisliga läbipesu.

http://www.erimell.ee/tooted.php?cat=1

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

pesu vastu ma ei protesteerigi.Big Grin
See kallis õli lihtsalt tundub karm. 10eur/l.
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?Sad
Vasta

Saad jaanipäeval lõket põlema panna sellega. Big Grin
Vasta

(23-02-2014, 10:25 AM)pannkook Kirjutas:  pesu vastu ma ei protesteerigi.Big Grin
See kallis õli lihtsalt tundub karm. 10eur/l.
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?Sad

Kui mõni ront diisel pill majapidamises on, siis mina kallaks sinna paaki ja põletaks kilomeetrite läbimisega selle diisli ära.

Kui kardad, et mingi sodi äkki käib mootorist läbi, siis selle jaoks on kütte filter - mis aga suure sodi puhul võib ära ummistuda. Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

nii ronti pole. Õigemini T40 vist kvalifitseeruks isegiBig Grin
Vasta

Ega koonerdamine veel kokkuhoid pole, paarikümnest liitrist diislist ju ometi kahju pole?
Ok, kallad selle sita endale paaki ja mis hiljem saab, KSP pumbad pole ka mitte just kõige odavamad võrreldes kahekümne liitri diisliga...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

mastaabid võivad olla erinevad. mõnel kulubki aastas paarkümmend liitrit kokku.
Vasta

(23-02-2014, 13:51 PM)mlsluik Kirjutas:  KSP pumbad pole ka mitte just kõige odavamad võrreldes kahekümne liitri diisliga...


Pumbast rääkides. Traktoristi raamatus rääkis midagi, et eal peab vaatama, et õli sees oleks.
Saan ma õigesti aru? Või on mingits muust pumbast jutt....
Mis august seda vaadatakse ja mis õli seal peab oelma?
Vasta

(23-02-2014, 10:25 AM)pannkook Kirjutas:  pesu vastu ma ei protesteerigi.Big Grin
See kallis õli lihtsalt tundub karm. 10eur/l.
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?Sad
Maha valada??

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta

(23-02-2014, 14:04 PM)hellrix Kirjutas:  Maha valada??

nohh, see oli ikka piltlikult öeldud.
Kui ma tulede süütamiseks selle hoian, siis jätkub mulle seda 10a. tarbeks...
Vasta

Ahh tuleb üks vihmane jaanipäev ja läheb terve kanister koos sisuga loosi...


Aga kõrgsurvepumbast rääkides, tõsi see on et ka seal peaks natuke õli sees olema, vanadel pumbadel kipub õli asenduma diisliga kuid see juba pikem jutt. Keerispumpade õlitus T 40-el on lahendatud kahtemoodi, ühe variandi puhul toimub õlitus mootori õlipumba kaudu ja seal pole vaja üleliigseid liigutusi teha, teisel variandil on KSP õlitus mootorist eraldatud. Kuidas neil väliselt vahet teha pole õrna aimugi... Wink

Igatahes igaks juhuks keera ksp pumba alla olev punn eest ja lase sealt vana õli vms aine välja, siis kuskil käsipumbaga samal kõrgusel on küljepeal veel üks samasugune punn millest saad uue õli sisse kallata, enne võid pihustiga vms asjaga natuke diislit sisse pihustada kui õli väga must juhtus olema. Õliks sobib sama mootoriõli mis masinas.


Kuidas aru saada et viimane aeg on KSP-s õli vahetada? Siis kui etteande pumba kolb juba kinni jääb siis tuleks vist see väike töö ära teha Smile Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(23-02-2014, 11:06 AM)phyl Kirjutas:  Kui kardad, et mingi sodi äkki käib mootorist läbi, siis selle jaoks on kütte filter - mis aga suure sodi puhul võib ära ummistuda. Big Grin

Kui vaadata seda löga mis kasti põhjas on, siis kipun ma arvama, et küttefiltreid läheb 20 liitri diisli peale oma kümmekond. See vana pask seal sisaldab jubedas koguses vett, mis on ennast suutnud õliga tihedalt ära siduda, ning tulemus on selline tavoti taoline ollus. Kui see nüüd diisliga vedelaks teha ja paaki kallata, võib tulemus üpriski närvesööv olla.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Mul siis selline pump.
Neid punne on seal omajagu.
Kas välja laskmine käib kollasest ja pealevalamine käsipumba kõrvalt sinisest paremalt?
Mis need ülejäänud rohelised on?
Ja üleval punane?
   
Vasta

Kõige ülemine roheline on pumba õhutamiseks
Punane regulaatori kaanel oli vist tuulutus (uuematel, mis saavad oma õli mootorilt, ei ole seda enam).
Helesinine on õli täitmisava(uuematel käib kork ühes tükis ära mitte ei ole kahe osaline)
Etteande pumba kõrval olev roheline on õlitaseme kontrollava.
Kõige alumine roheline regulaatori korpuses on regulaatori hoovastiku telje kork(vajalik vaid hoovastiku eemaldamiseks)
Kollane on õli ja muu vedela mis sinna tekkind ja lekkind väljalaskmiseks
Vasta

(23-02-2014, 14:40 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuidas aru saada et viimane aeg on KSP-s õli vahetada? Siis kui etteande pumba kolb juba kinni jääb siis tuleks vist see väike töö ära teha Smile Wink

Etteande pumba kolvi kinnijäämine on seotud ainult selle vähese kasutamisega, mitte millegi muuga. Kui iga kuu korra kasutada, siis ei jää kinni. Kui mootori toitesüsteem on korras ja pumpa ei kasuta aastaid, siis jääbki kinni. Naftat ju ei tule määrimiseks ja niiskus pääseb ülevalt sisse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(23-02-2014, 10:25 AM)pannkook Kirjutas:  ...
Kas pesudiislil mingi otstarve ka veel pärast saab olema või tuleb maha valada?Sad

Setitad ära ja pruugid mõne rahulikuma pilli paagis muu hulgas ära. Viimase kahtlase tumeda löga viiud kohusetundliku kodanikuna jäätmejaama. Pole ju midagi teha, kui kanister värskeltsüüdatud lõkkesse kukkuma juhtub...

Õlidest ka: talvisel ajal on Vene tatt ikka hirrrmus paks. Suisel ajal hea määre küll.

Kuniks seal mingigi määrivate omadustega ollus sees, on kõik hästi.

Korraliku õli puhul on oht, et hoolikalt korralikest tükkidest koostatud kast ei lagunegi ära...Toungue
Vasta

(22-02-2014, 18:37 PM)viplala Kirjutas:  Need punasega märgitud punnid on kohad, kust õli välja lastakse. Kui sealt midagi ei tule, siis on ollus liiga paks või puudub sootuks. See pask tuleks kastist siiski välja saada. Selleks võta 20-30 liitrit diislit, soovitavalt aja kuumaks, ning vala sisse. Sisse saad valada sealt ülevalt punnist, kust mõõtsid ennist. Seejärel võid traktoril rattad õhku tõsta, ning las tõõtab pool tundi kuni tund tühikäigul, käik sees. Nüüd lase see sodi nendest punasega märgitud punnidest välja ja vala sisse uus õli. Õli läheb sinna 17.4 liitrit.
Ühe hooga võiksid ära puhastada ka lõppülekanded ja ka esisilla omad ning esisilla peaülekande. Üks tegemine sellisel juhul.

Tagasilla omadesse läheb õli 1.7l kumbagi, esimestesse 0,75 kumbagi, ning esisilla peaülekandesse 3 liitrit. Kuid nendes kõikides on olemas ka kontrollavad.
Kas sõita ei tohi mingil juhul?
Ma mõtlesin, et kulgeks vähese gaasiga, erinevate käikudega, siis loksub paremini ja nii edasi....
Kuidas diisel soojaks ajada, et ohtlik ei oleks? Ämbriga saunalavale?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne