Mure d8 mootoriga
#61

(15-02-2015, 21:14 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  nii peale esimest sõitu siis kas tulid mingid kruvid vibreerimisest vms lahti kuna nüüd kui sidurit ei vajuta ja kui lükkad võrri siis peaks raskelt käima ja mootor peaks põkse tegema aga nüüd kuulda susinat kus kuskilt vahelt õhku tuleb arvatavasti silinder äkki kuna selle kiskusin suvel maha 

Ole palun hea ja katsu omale põhitõed selgeks teha, siis ei kirjuta enam, et ei põksu aga susiseb. Nii jäädki peksupoisiks. Ega selles kirjelduses midagi lootusetult mööda pole aga tehnikafoorumis peaks natuke paremini suutma kui "silinder susiseb seepärast et ma ta suvel maha kiskusin"
PS säärekaga saab sõita aga tuleb õiged ja terved asjad õiges järjekorras külge panna

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#62

Võiksid video teha ja siis umbes seletada mida mõtled, sest susisev ja põksuv on nii lai mõiste, et see ei ytle mitte midagi. Võib olla oleks rohkem kasu vanade teemade uurimisest, sest hetkel on siin 4 lehekülge sama teksti mis igalpool mujal võrriga seotud teemades.
Vasta
#63

Nonii igatahes räägin uuesti mis viga.Nimelt ma kontrollisin silindripea tihendi ära selle alumiinumist se tundus korras olema ja silindril kõik kruvid ilusti kinni ja silindri äärest alt panin tavalise silikooniga igaksjuhuks.Aga kui võrri lükata (sidurit ei hoia peal) siis kolv käib ülesse alla aga sellega kaasneb SUSIN (ei oska täpsemalt öelda)Kas kuskilt pressib õhku välja vms? Sad
Vasta
#64

Pane kruvide asemele korralikud mutrid, nii nagu tehases ette on nähtud  Big Grin Kui võrri lükkad siis proovi käega mootorijuures tunnetada kust susiseb. Kui lükata ise ei jõua siis võta abimees appi või otsi mõni küngas kust alla vusiseda.
Vasta
#65

(17-02-2015, 23:35 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  silindri äärest alt panin tavalise silikooniga igaksjuhuks.
Defineeri palun "tavaline silikoon". Siin ei ole reklaamklipp, kus tarvitatakse mingit müstilist "tavalist pesupulbrit", millel puuduvad intelligentsed molekulid ja eriti sinised terakesed.  Smile 
Üldiselt käib sinna silindri alla tihend, originaal oli papist, kõvemad mehed tegid paroniidist. Silikooniga liiga paksult mäkerdamisel võivad kokku pannes "konnud" sisse minna ja pahandust teha. Kui kasutasid mingit kasvuhoone või sanitaarsilikooni, on tulemus hoopis ettearvamatu. Hermeetik peab sellises kohas olema ikka temperatuuri ja õlikindel. Kahjuks ei ole mul sulle väikese võrri tihendit pakkuda, kahekäigulise oma leiaks. Aga sellel on kanalid teise koha peal.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#66

(18-02-2015, 08:56 AM)Basilio Kirjutas:  
(17-02-2015, 23:35 PM)RaudseppArmin Kirjutas:  silindri äärest alt panin tavalise silikooniga igaksjuhuks.
Defineeri palun "tavaline silikoon". Siin ei ole reklaamklipp, kus tarvitatakse mingit müstilist "tavalist pesupulbrit", millel puuduvad intelligentsed molekulid ja eriti sinised terakesed.  Smile 
Üldiselt käib sinna silindri alla tihend, originaal oli papist, kõvemad mehed tegid paroniidist. Silikooniga liiga paksult mäkerdamisel võivad kokku pannes "konnud" sisse minna ja pahandust teha. Kui kasutasid mingit kasvuhoone või sanitaarsilikooni, on tulemus hoopis ettearvamatu. Hermeetik peab sellises kohas olema ikka temperatuuri ja õlikindel. Kahjuks ei ole mul sulle väikese võrri tihendit pakkuda, kahekäigulise oma leiaks. Aga sellel on kanalid teise koha peal.
No ma m6tlesin ehitus silikooni,se mis käib liistudele jne
Vasta
#67

Kingaviksi määrid ka leiva peale, sest et oli käepärast? 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#68

(18-02-2015, 14:22 PM)Basilio Kirjutas:  Kingaviksi määrid ka leiva peale, sest et oli käepärast? 

Ärge nüüd inimest kohe peksma hakake - see millega ta tegeleb on igal juhul mõtestatum ja tervitatavam tegevus kui poe taga õltsi libistada ja külavahel lollusi kokku genereerida. Iga algus on raske, kellele rohkem ja kellele vähem ja kui suudad siit teemast omale olulisema välja filtreerida on hästi, samas peaksid mingidki algteadmised mootoritest, nende tööpõhimõttest ja asjade olemusest olemas olema. Kasuta kaasaegseid infotehnoloogilisi vahendeid, tee materjaalosa omale selgeks ja nii ta vaikselt läheb. Juhindun alati põhimõttest, et näljasele ei tuleks kala pihku anda vaid õng ja õpetada ta ise kala püüdma. Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#69

Lähed poodi, mõnda kabedamasse ja ostad sellise asja:
https://www.google.ee/search?q=loctite+u...B450%3B450
Loctite (ultra) grey, 5699. Hind paneb küll hambaid kiristama aga kasutusvaldkond sisuliselt piiramatu kui jutt tihendamisest või liimimisest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#70

(18-02-2015, 16:15 PM)Marko Kirjutas:  Lähed poodi, mõnda kabedamasse ja ostad sellise asja:
https://www.google.ee/search?q=loctite+u...B450%3B450
Loctite (ultra) grey, 5699. Hind paneb küll hambaid kiristama aga kasutusvaldkond sisuliselt piiramatu kui jutt tihendamisest või liimimisest.
Okei jätan kõrvataha,täna muidu käisin ehituspoes ka seal soovitati mingi mootori silikooni vms tihendamiseks
Vasta
#71

 on  loomulilult  mootorisilikoone  , igal tootjal mitmeid , vastavalt  kasutus temperatuurile  ja keskonnale . see locdeidi  hall on  vast  liiga  hea  isegi  silindri alla, sinna  kõlbab  ilmselt  see sanitaarsilikoongi. iseasi  kas  seal on  hädasti  vaja  , kui siis  liimid  minimaalset  kogust kasutades kasvõi  tavalisest papist tihendi  silindri  külge , siis on  pärast  lahtivõtta  lihtsam.  üpriski oluline  parameerer on  selle tihendi paksus, sellest  olenevad  mitmedki asjad. kui on  adekvaatne  tihend  ei peaks sealt  kuidagi  miskit susisema , kui just  mingit ekstreeni  pole  seal  pindadega  toimetatud . kui  läheb susistamiseks  siis ikka  üleval , pea  ja  silindri vahel ,   vot seal on  see HALL oma õigel kohal , jällegi  nii väge  kui  võimalik , sellise  menetlusega  on  võimalik  tihendist  ka  seal loobuda. pinnad  peaksid  ka silutud  olema   , säärul  seal  tihenduspinnal  sellised  sooned , mitte  süvistatud vaid  väljapoole  turritavad , nendest  tuleks loobuda , siis  tihendit  vaja pole , seal on  vähem põhjalikud  indiviidid  ka  locteidi punast  kasutanud , eelkõige  finantskaalutlustel , ise  seda teed ei  läheks.    oluline on  ka  pingutamine  ühtlaselt , vähehaaval  ja diagonaalis , mingit loomajõudu  või  dünamomeetrit  vaja pole , elu on  näidanud  , et sellest ainult  kahju  sündinud .
Vasta
#72

Arvan ka et punane Gasket Maker tuubis on taskukohasem ja alumisele tihendile piisav. Tervet suurt padrunit noorhärra ära kulutada ei suuda, ei suudaks minagi. See rohkem töökoja jaoks.
Kui alumine tihend on pidama saadud, siis vaataks äkki ülemist ka. Kui näpuga rida ajada, siis metalltihend on üheks korraks mõeldud ja vajaks lahti võtmisel alati vahetamist. OK, kui on silindripea külge kinni jäänud ja läheb täpselt samas asendis tagasi ning pinnad on kriipimata, siis paar-kolm korda ehk kannatab tagasi panna. Kui asi on kokku-lahti käinud nagu lego, siis tuleks minu arvates vahetada, enam ei pea. Ka tuleb tikkpoldid korralikult kinni tõmmata. Keere on karteris ikka hea, üle ei viska keeramisel? Äkki on sealt midagi järele andnud ja tihendeid ei suruta korralikult kokku?
Minu mäletamist mööda oli neid ülemisi tihendeid kahte sorti - alumiiniumist ja vasest. Vasktihendil oli vist isegi kübe asbesti sees. 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#73

Selle silkoniteemaga mainiks veel seda, et seda ei kuhjata sinna ulmekogustes, vaid pannakse ülivähe, et see ei satuks sinna, kuhu pole teda tarvis.
Vasta
#74

(18-02-2015, 18:50 PM)Basilio Kirjutas:  Arvan ka et punane Gasket Maker tuubis on taskukohasem ja alumisele tihendile piisav. Tervet suurt padrunit noorhärra ära kulutada ei suuda, ei suudaks minagi. See rohkem töökoja jaoks.
Kui alumine tihend on pidama saadud, siis vaataks äkki ülemist ka. Kui näpuga rida ajada, siis metalltihend on üheks korraks mõeldud ja vajaks lahti võtmisel alati vahetamist. OK, kui on silindripea külge kinni jäänud ja läheb täpselt samas asendis tagasi ning pinnad on kriipimata, siis paar-kolm korda ehk kannatab tagasi panna. Kui asi on kokku-lahti käinud nagu lego, siis tuleks minu arvates vahetada, enam ei pea. Ka tuleb tikkpoldid korralikult kinni tõmmata. Keere on karteris ikka hea, üle ei viska keeramisel? Äkki on sealt midagi järele andnud ja tihendeid ei suruta korralikult kokku?
Minu mäletamist mööda oli neid ülemisi tihendeid kahte sorti - alumiiniumist ja vasest. Vasktihendil oli vist isegi kübe asbesti sees. 

No ma usun et alumine tihend silindril peaks korralik olema nüüd ja ma vaatasin üleeile silindripea tihendit ka,ei mäleta küll mis seisus se oli aga lahtine ta oli ja tundus suht kulunud seal,silindripeal 1polt keeras küll üle natuke aga ülejäänud teised said kinni kõvasti keeratud.Aga kas silindripea tihendit ise ei saa teha või sellest Gasket Maker tuubist lasta sinna väike ring?
Vasta
#75

(18-02-2015, 17:47 PM)iceman Kirjutas:  oluline on  ka  pingutamine  ühtlaselt , vähehaaval  ja diagonaalis , mingit loomajõudu  või  dünamomeetrit  vaja pole , elu on  näidanud  , et sellest ainult  kahju  sündinud .
Huvitav, mismoodi dünamomeetri võtmest kahju saab sündida? Pigem saab ideaalselt ühesuguse pingega mutrid kinni keerata.
Vasta
#76

(18-02-2015, 21:41 PM)Martti Kirjutas:  
(18-02-2015, 17:47 PM)iceman Kirjutas:  oluline on  ka  pingutamine  ühtlaselt , vähehaaval  ja diagonaalis , mingit loomajõudu  või  dünamomeetrit  vaja pole , elu on  näidanud  , et sellest ainult  kahju  sündinud .
Huvitav, mismoodi dünamomeetri võtmest kahju saab sündida? Pigem saab ideaalselt ühesuguse pingega mutrid kinni keerata.

Saab küll kahju sündima,ise olen näinud. Nimelt pingutasin Ford T plokikaant ja panin esialgu mingi momendiga ja isegi see oli liiast...poldid venisid... ja lõpuks pooleks nagu naksti. Oleks tänapäevased poldid olnud siis ei oleks midagi juhtunud aga vana aja poldid lihtsalt liiga pehmed. Jäigi venima. Samamoodi on ka kõigi vanemate asjadega,kindlam keerata käega ja lühema õlaga...Siis on kindlalt tunda,et ei keera üle.
Vasta
#77

Natukene keeras üle? See ei ole kapiuksenupp, et veel peab vastu, hiljem vaatan. Tee keere korda, variandid leiad otsinguga siitsamast foorumist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#78

silindripea  tihendi teed  AL plekist , ehk  sobivast joogipurgist . silindripea  lekkeks  piisab  ühe  tiku  keerme riknemisest ,   tavaliselt  kõik  korraga  ei   hävi  . sääru puhul  on  maksimum  moment   randmedüno järgi  tavalise  lehtvõtme  ja pea  koostöö , ehk  üle 100 mm saba  on  juba  ülemäära  pikk .
   dünamomeetriga  pingutamise  kohta  võiks  lisada  niipalju  , et  tean  vaid ühte  meest  , kes asja  kuritarvitab  , ilmselt  on  teda  rahuldav  moment  detailide  jaoks  liiast  .  mees  pole  päris  puhas  aarialane , samas  pole  ka  juut  , no igatahes  on keegi  esivanematest kunagi  idapool  elanud  ,  kahtlustan   et seepärast   pole  õppimisvõime  ja eneseusalduse   suhe  päris  paigas , olles  eneseimetlemise  poole  viltu  ,  no on  kuidas on   , dünamomeetrimees on  masendava  järjekindlusega  silindripead  lihtsalt  pooleks  vägistanud . kommentaar on  seejuures umbes : materjal fekaal .
Vasta
#79

Võtan õiguse ja tuletan veelkord meelde: joogipurk on stantsitud/tõmmatud toode ja külje paksus ei ole garanteeritult ühtlane. Loomulikult tohib sama plekki kasutada enne stantsi alla minekut pihtapandud rullist lõigates.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#80

Alumiiniumplekk peab olema pehme,duraal selleks ei sobi...Ka vaskplekist tihendid lastakse korra punaseks, et oleks pehme.

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne