Postitused: 6,879
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(15-02-2015, 21:14 PM)RaudseppArmin Kirjutas: nii peale esimest sõitu siis kas tulid mingid kruvid vibreerimisest vms lahti kuna nüüd kui sidurit ei vajuta ja kui lükkad võrri siis peaks raskelt käima ja mootor peaks põkse tegema aga nüüd kuulda susinat kus kuskilt vahelt õhku tuleb arvatavasti silinder äkki kuna selle kiskusin suvel maha
Ole palun hea ja katsu omale põhitõed selgeks teha, siis ei kirjuta enam, et ei põksu aga susiseb. Nii jäädki peksupoisiks. Ega selles kirjelduses midagi lootusetult mööda pole aga tehnikafoorumis peaks natuke paremini suutma kui "silinder susiseb seepärast et ma ta suvel maha kiskusin"
PS säärekaga saab sõita aga tuleb õiged ja terved asjad õiges järjekorras külge panna
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Võiksid video teha ja siis umbes seletada mida mõtled, sest susisev ja põksuv on nii lai mõiste, et see ei ytle mitte midagi. Võib olla oleks rohkem kasu vanade teemade uurimisest, sest hetkel on siin 4 lehekülge sama teksti mis igalpool mujal võrriga seotud teemades.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(17-02-2015, 23:35 PM)RaudseppArmin Kirjutas: silindri äärest alt panin tavalise silikooniga igaksjuhuks.
Defineeri palun "tavaline silikoon". Siin ei ole reklaamklipp, kus tarvitatakse mingit müstilist "tavalist pesupulbrit", millel puuduvad intelligentsed molekulid ja eriti sinised terakesed.
Üldiselt käib sinna silindri alla tihend, originaal oli papist, kõvemad mehed tegid paroniidist. Silikooniga liiga paksult mäkerdamisel võivad kokku pannes "konnud" sisse minna ja pahandust teha. Kui kasutasid mingit kasvuhoone või sanitaarsilikooni, on tulemus hoopis ettearvamatu. Hermeetik peab sellises kohas olema ikka temperatuuri ja õlikindel. Kahjuks ei ole mul sulle väikese võrri tihendit pakkuda, kahekäigulise oma leiaks. Aga sellel on kanalid teise koha peal.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Kingaviksi määrid ka leiva peale, sest et oli käepärast?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(18-02-2015, 14:22 PM)Basilio Kirjutas: Kingaviksi määrid ka leiva peale, sest et oli käepärast?
Ärge nüüd inimest kohe peksma hakake - see millega ta tegeleb on igal juhul mõtestatum ja tervitatavam tegevus kui poe taga õltsi libistada ja külavahel lollusi kokku genereerida. Iga algus on raske, kellele rohkem ja kellele vähem ja kui suudad siit teemast omale olulisema välja filtreerida on hästi, samas peaksid mingidki algteadmised mootoritest, nende tööpõhimõttest ja asjade olemusest olemas olema. Kasuta kaasaegseid infotehnoloogilisi vahendeid, tee materjaalosa omale selgeks ja nii ta vaikselt läheb. Juhindun alati põhimõttest, et näljasele ei tuleks kala pihku anda vaid õng ja õpetada ta ise kala püüdma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,879
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Lähed poodi, mõnda kabedamasse ja ostad sellise asja:
https://www.google.ee/search?q=loctite+u...B450%3B450
Loctite (ultra) grey, 5699. Hind paneb küll hambaid kiristama aga kasutusvaldkond sisuliselt piiramatu kui jutt tihendamisest või liimimisest.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
on loomulilult mootorisilikoone , igal tootjal mitmeid , vastavalt kasutus temperatuurile ja keskonnale . see locdeidi hall on vast liiga hea isegi silindri alla, sinna kõlbab ilmselt see sanitaarsilikoongi. iseasi kas seal on hädasti vaja , kui siis liimid minimaalset kogust kasutades kasvõi tavalisest papist tihendi silindri külge , siis on pärast lahtivõtta lihtsam. üpriski oluline parameerer on selle tihendi paksus, sellest olenevad mitmedki asjad. kui on adekvaatne tihend ei peaks sealt kuidagi miskit susisema , kui just mingit ekstreeni pole seal pindadega toimetatud . kui läheb susistamiseks siis ikka üleval , pea ja silindri vahel , vot seal on see HALL oma õigel kohal , jällegi nii väge kui võimalik , sellise menetlusega on võimalik tihendist ka seal loobuda. pinnad peaksid ka silutud olema , säärul seal tihenduspinnal sellised sooned , mitte süvistatud vaid väljapoole turritavad , nendest tuleks loobuda , siis tihendit vaja pole , seal on vähem põhjalikud indiviidid ka locteidi punast kasutanud , eelkõige finantskaalutlustel , ise seda teed ei läheks. oluline on ka pingutamine ühtlaselt , vähehaaval ja diagonaalis , mingit loomajõudu või dünamomeetrit vaja pole , elu on näidanud , et sellest ainult kahju sündinud .
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
18-02-2015, 18:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2015, 18:51 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Arvan ka et punane Gasket Maker tuubis on taskukohasem ja alumisele tihendile piisav. Tervet suurt padrunit noorhärra ära kulutada ei suuda, ei suudaks minagi. See rohkem töökoja jaoks.
Kui alumine tihend on pidama saadud, siis vaataks äkki ülemist ka. Kui näpuga rida ajada, siis metalltihend on üheks korraks mõeldud ja vajaks lahti võtmisel alati vahetamist. OK, kui on silindripea külge kinni jäänud ja läheb täpselt samas asendis tagasi ning pinnad on kriipimata, siis paar-kolm korda ehk kannatab tagasi panna. Kui asi on kokku-lahti käinud nagu lego, siis tuleks minu arvates vahetada, enam ei pea. Ka tuleb tikkpoldid korralikult kinni tõmmata. Keere on karteris ikka hea, üle ei viska keeramisel? Äkki on sealt midagi järele andnud ja tihendeid ei suruta korralikult kokku?
Minu mäletamist mööda oli neid ülemisi tihendeid kahte sorti - alumiiniumist ja vasest. Vasktihendil oli vist isegi kübe asbesti sees.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Selle silkoniteemaga mainiks veel seda, et seda ei kuhjata sinna ulmekogustes, vaid pannakse ülivähe, et see ei satuks sinna, kuhu pole teda tarvis.
Postitused: 6,879
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Natukene keeras üle? See ei ole kapiuksenupp, et veel peab vastu, hiljem vaatan. Tee keere korda, variandid leiad otsinguga siitsamast foorumist.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
silindripea tihendi teed AL plekist , ehk sobivast joogipurgist . silindripea lekkeks piisab ühe tiku keerme riknemisest , tavaliselt kõik korraga ei hävi . sääru puhul on maksimum moment randmedüno järgi tavalise lehtvõtme ja pea koostöö , ehk üle 100 mm saba on juba ülemäära pikk .
dünamomeetriga pingutamise kohta võiks lisada niipalju , et tean vaid ühte meest , kes asja kuritarvitab , ilmselt on teda rahuldav moment detailide jaoks liiast . mees pole päris puhas aarialane , samas pole ka juut , no igatahes on keegi esivanematest kunagi idapool elanud , kahtlustan et seepärast pole õppimisvõime ja eneseusalduse suhe päris paigas , olles eneseimetlemise poole viltu , no on kuidas on , dünamomeetrimees on masendava järjekindlusega silindripead lihtsalt pooleks vägistanud . kommentaar on seejuures umbes : materjal fekaal .
Postitused: 6,879
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Võtan õiguse ja tuletan veelkord meelde: joogipurk on stantsitud/tõmmatud toode ja külje paksus ei ole garanteeritult ühtlane. Loomulikult tohib sama plekki kasutada enne stantsi alla minekut pihtapandud rullist lõigates.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Alumiiniumplekk peab olema pehme,duraal selleks ei sobi...Ka vaskplekist tihendid lastakse korra punaseks, et oleks pehme.
Tervitab Veteran.