Gaz 23 KGB variant
#81

(26-08-2016, 12:56 PM)Marko Kirjutas:  Nende KGB jaamade kohta turgatas meelde - raadiosageduste kasutamiseks on vaja luba, ainuke vaba ala on 27 megahertsi juures paar kanalit.

Nii hull see asi nüüd ka ei ole.
Sinupoolt mainitud sagedusel on ikka rohkem vabu kanaleid - üldlevinult suisa 40;-)
See selleks.
Lisaks CB jaamadele (ehk siis 27 MHz) on olemas PMR /DPRM (446MHz) mis ei vaja luba ning ka raadiomikrofonide kasutamiseks pole luba vaja.

KGB ja "tipa-tapa" võis muidugi kasutada sagedusi ja seadmeid mis polnud siis ega ole ka täna väga üldlevinud.

Raadiojaamadest on meil juttu olnud siin:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=271354

sai vist kõik öeldud
Vasta
#82

80 te teise pooles töötas mul üks kamraad pritsumeeste bossi autojuhina.Elasin tollal Õle tänava 16,ehk siis sise hoovis.Poiss tõmbas lauakale traati,et tee värav lahti.Pergele,imestus oli ikka suur,keegi  kellab ilma telefoniputkata värava tagant.Volgal(Gas 24)oli peal nimelt Uraali nimeline saatja,millega siis läbi dispetseri suheldi.Jaam oli ikka kolmandiku pagassi suurune Big Grin
VSToungueraegune keskmine nutikas omab tarkust rohkem ,kui kunagine Apollo või Sojuzi pardaarvuti
Vasta
#83

(26-08-2016, 19:32 PM)linnuke Kirjutas:  80 te teise pooles töötas mul üks kamraad pritsumeeste bossi autojuhina.Elasin tollal Õle tänava 16,ehk siis sise hoovis.Poiss tõmbas lauakale traati,et tee värav lahti.Pergele,imestus oli ikka suur,keegi  kellab ilma telefoniputkata värava tagant.Volgal(Gas 24)oli peal nimelt Uraali nimeline saatja,millega siis läbi dispetseri suheldi.Jaam oli ikka kolmandiku pagassi suurune Big Grin
VSToungueraegune keskmine nutikas omab tarkust rohkem ,kui kunagine Apollo või Sojuzi pardaarvuti
KGB volgast ei pidanud helistama dispetserile, sai otse helistada nagu tel. putkast Big Grin
Vasta
#84

See ei olnud KGB aparaat .Mainisin ju ,et pritsumeeste oma.Kindlalt on meeles,et dispetseri tibi oli poisi tuttav,ehk siis hoidis moka maas era kõnede asjus.
Vasta
#85

Volga hakkab vaikselt kokku saama. Õhtul proovin ka mõned pildid üles saada. Aga selline küsimus teadjameestele, et kuidas sellist autot tuleb värvida, et vastaks musta numbri nõuetele. Mine teada koostati neid eraldi liinil käsitöönduslikult ja värviti nagu Tchaikasid.
Aga kuidas värviti 1963 a. Tchaikat?
Vasta
#86

13+ kihti musta nitrovärvi, vahepeal lihviti/poleeriti. Kadund papa tegi seitsmekümnendatel ühe GAZ21 sama tehnoloogiaga, oli hea küll.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#87

(01-09-2016, 15:20 PM)Marko Kirjutas:  13+ kihti musta nitrovärvi, vahepeal lihviti/poleeriti. Kadund papa tegi seitsmekümnendatel ühe GAZ21 sama tehnoloogiaga, oli hea küll.

aga kust seda musta nitrovärvi tänapäeval saab? Sad
Vasta
#88

Mul vist mõned purgid on alles, kas hakkan otsima?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#89

(01-09-2016, 15:37 PM)Marko Kirjutas:  Mul vist mõned purgid on alles, kas hakkan otsima?

Kui mitu liitrit seda läheb et 21 13+ korda üle värvida, kas mõnest purgist piisab?
Vasta
#90

Eks see kihtide arv ole südametunnistuse küsimus rohkem. Vajalikku kümmet liitrit vaevalt et on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#91

Samas kui kõik muu oli tehtud selliselt, et ei paistaks erilisem kui tavaline 21, siis kas 13 kihti on ikka vajalik?
Vasta
#92

(01-09-2016, 15:15 PM)Formika Kirjutas:  Volga hakkab vaikselt kokku saama. Õhtul proovin ka mõned pildid üles saada. Aga selline küsimus teadjameestele, et kuidas sellist autot tuleb värvida, et vastaks musta numbri nõuetele. Mine teada koostati neid eraldi liinil käsitöönduslikult ja värviti nagu Tchaikasid.
Aga kuidas värviti 1963 a. Tchaikat?

Mitte kuidagi ei ole võimalik kindlaks teha, mitu kihti seal peal on. Värvi paksuse mõõtjat ei ole ka kellelgi kaasas ning see pole oluline. Peaasi, et oleks enam vähem ilus, läigiks igast kandist, roostet poleks ja kogu moos. Pigem on tähtsad kinnitusvahendid (et Würth kaugelt silma ei karjuks), omaaegsed voolikuklambrid, uksehingede loksumine, kui ust tõsta jms pisiasjad.
Lase ta lahustivärviga üle lasta ja sellest piisab.

13 kihti? Ja veel nitrovärvi? Kes kurat täna seda viitsiks teha? Kui täpselt sama tulemuse saab hulka lihtsamalt.

Rolls Royce värviti nii, et sõideti laevaga keredega avamerele (seal oli täiesti tolmu- ja putukavaba keskkond) ja värviti ka a`la 100 kihti nitroga. 
Kas täna keegi teeb nii? - Ei.
Kamber on selle jaoks.

Edit: Praegu mõtlen, et on ju teatud kajakaliigid, mis laevu saadavad. Kas siis oli vahitornis keegi snaiper? Või mingi sireen-kisaja?
Kajakal kukub ju lennu pealt ühte-koma-teist seest välja...vähemalt tänapäevastel talina omadel küll..Smile
Ja see mõjub juba 10a kuivanud värvilegi halvasti; värskest rääkimata.
Võibolla oli laeval mingi osa peal katus. (jah, tean, et termin ajab nö. mereinimesed naerust kõverasse )

...
Vasta
#93

Tänapäevast kisselli läheb volga peale juba ca 3kg. Sinu otsitud värve peaks Novoli värviriiulitelt leidma praegugi. See 13 kihi teema on huvitav, kindlasti on mida poleerida hiljem. Lisaks uksevahed ja asjad võivad nii päris pisiksed tulla lõpuks Big Grin
Vasta
#94

(01-09-2016, 17:25 PM)Buzzet Kirjutas:  Tänapäevast kisselli läheb volga peale juba ca 3kg. Sinu otsitud värve peaks Novoli värviriiulitelt leidma praegugi. See 13 kihi teema on huvitav, kindlasti on mida poleerida hiljem. Lisaks uksevahed ja asjad võivad nii päris pisiksed tulla lõpuks Big Grin

http://www.innove.ee/UserFiles/Kutsehari..._veebi.pdf
Tsitaat:Ka nitrovärvid jäid kasutusse kuni aastavahetuseni 1963/64, kuid seda siiski vaid luksusautode tootmisel. Tihti tähendas värvimine nitrovärvidega kuni 10-12 kihi pihustamist, korduvat vahelihvimist ja lõplikku poleerimist kõrgläikeni. Selline aeganõudev protsess tagas eriti sileda ja läikiva värvipinna, kuid see vajas siiski pidevat hooldust. Ühe näitena võib siin tuua Tšaika, GAZ-13 , mis oli samuti värvitud nitrovärve kasutades ja mille värvipinna hooldamine oli ülesanne omaette. Siiski, hästipoleeritud Tšaika nägi ja näeb veel praegugi välja suurepärane, kuna värvipinnal puudub alküüdvärvidele omane pinnastruktuur ning poleeritud värvipind omab sügavat kõrgläiget.

Teemaväline küll, aga millisest allikast pärineb väide RR merel värvimise kohta? Ja mis ajajärgust jutt? '60-'70 olevat RR värvikvaliteet üsna kehvake olnud. Aga sama mida mina ka tean Smile
Vasta
#95

(01-09-2016, 18:17 PM)rulli Kirjutas:  Teemaväline küll, aga millisest allikast pärineb väide RR merel värvimise kohta? Ja mis ajajärgust jutt? '60-'70 olevat RR värvikvaliteet üsna kehvake olnud. Aga sama mida mina ka tean Smile

Vaata, kullake, ega inimene kõiki asju ei peagi täpselt teadma või mäletama.
Isegi Einstein olevat kunagi nii öelnud ja lisanud, et kõige tähtsam on see, et sa mäletaks "kus raamatukogu on"

Ehk siis tänapäeval google. 
google.com on see, mis täna raamatukogu tekitamist vajab ja "painting rolls royce on the open sea" võimidagitaolist vajab enterit....
Vasta
#96

(01-09-2016, 15:20 PM)Marko Kirjutas:  13+ kihti musta nitrovärvi, vahepeal lihviti/poleeriti. Kadund papa tegi seitsmekümnendatel ühe GAZ21 sama tehnoloogiaga, oli hea küll.

Ja see kõik pintsliga, mis valmistatud orava saba karvadest.
Nii kõnelevad legendid.
Vasta
#97

(01-09-2016, 17:25 PM)Buzzet Kirjutas:   Lisaks uksevahed ja asjad võivad nii päris pisiksed tulla lõpuks Big Grin

No aga saabki siis nagu tänapäeva Lexus ju.
Milledel olla üks külg tervenisti ühest tükis välja löödud ja usteks, tiibadeks stantsitud. Ehk siis vahed on perfektselt paigas ja "omad".

Ja ei küsi jälle allikat, otsige ise.
Vanemal genel ei pärine kogu ajus olev inff eile internetist loetul. Kuigi, seda on kah, palju.
Vasta
#98

10-13 kihti pandi selleks, et igas kihis jäid lahusti väljaauramise imepisikesed kanalid. Kihtide arvuga sai need kanalid niipalju nihkesse, et niiskus ei pääsenud metallini. Nii olen kuulnud ja kusagil seletavat joonist näinud. Kuidas see tänaste värvidega lahendatud on, pole aimu. Võibolla oli külajutt ka.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#99

Tänapäeval on krunt värvi all selle jaoks.
Vasta

   
Mootori ruum sai enamvähem komplekteeritud. Paigaldatud Gaz 23 iseloomulik radiaatori kate + radiaator + ribid + igasugused torud
   

   
Sobitame paika ka ukse lukud ja kogu liistumajanduse ja kaitserauad
   

   

   
selline näeb välja originaalne mootori nr.
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne