(13-09-2016, 22:28 PM)zazik Kirjutas: 300C puhul on asi ilmselt selles, et nad näevad Zubrjonokiga koos niivõrd terviklikud välja (mõni aerodünaamilisem haagis sõidaks võibolla autost mööd
2,7 pajaga Sebringule ei lubata päris haagist taha panna, sest see teeb pukseerimise keeruliseks kui katel järjekordselt laiali lendab.
Vist jah... hõigati juba 8a. tagasi, et 2,7 katel kohe kohe lendab... pole veel lennanud aga njah haagist pole vedanud ka...
Aga see metallist kinnine varjualune... ega tea ju milline on see pinnas, kuhu tahad seda paigutada ja milleks sa seda kasutad.
Soovitan väga lihtsat lahendust:
1. koori muld ära.
2. tihenda e. tambi
3. killustik + tihendus.
4. nurkadesse + iga 60cm tagant seinte alla ka, tellistest postid vms postvundament + nende peale hüdroisolatsioon (isolatsiooni soovitan kogu seinte ulatuses paigaldada - kestab kauem)
Parem aga kulukam:
1. koor muld ära
2. tihenda.
3. killustik + tihendus + nurkadesse + iga 60cm tagant seinte alla ka, postvundament + hüdroisolatsioon.
4. tugevam EPS isolatsioon
5. tugevam põrandakate/nt laudis (epsi ja laduse vahele väike tuulutusvahe).
Kui on väga niiske pinnas - st pinnase vesi on ~10cm sügavusel juba mulla kihist allpool, siis soovitan tõsta asja postvundamendile ja pinnasest ~20+cm kõrgusele ja taladest+laudisest põrand.
vähemalt postvundamendist sa ei pääse, kui soovid, et see sul maa peal kuidagi seisaks (kui sa just tervet põrandat ei taha valada...). Põhjus lihtsalt selles, et talvel muutub lumega (eriti sula lumega) asi ikka väga raskeks. Postvundament siis tugevamale pinnasele ja postide alla ka väike tald (~2x postvundamendi läbimõõdust suurem), mis takistaks vundamendi vajumist.
On veel üks vundamendi viis - mis välistab valamise (st rakis + betoonseguga vundamendi kujundamist...): hangi vanu silikaat telliseid, tee nendest kooritud pinnase peale seinte alla n.ö. laotud vundament, aga soovitan ikkagi mördiga tellised omavahel siduda... peale nagu ikka hüdroisolatsioon )p.s postvundament on lihtsam....
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913