05-03-2017, 19:24 PM
Maksustatakse veokid,kas T-5 kat on veok?
(05-03-2017, 22:26 PM)diesel Kirjutas: vaid hädapärast augulappimist suudetakse praegu teha. peab kuskilt kibekähku raha juurde saama.Vale!
(05-03-2017, 20:06 PM)impreza Kirjutas: Inimesed harjuge ära sellega et tänases demokraatlikus ühiskonnas vöidakse igasugu
makse leiutada ja tösta milla iganes ,see pole enam vene aeg kus konservi pöhja
oli hind sisse stantsitud ..
Saksas tösteti söiduka maksu paar aastat tagasi minu auto saaste norm euro5 2,4l
maksis enne 62€ nüüd 306€ samas mingite vanemate maksu langetati aga neid
masinaid nii naljalt enam ei näe tänaval ..
Tee maks söidukale tuleb kah varsti aparaat selle kallal töötab juba..
Muidugi see 500€ aastas eesti jaoks vähe palju kui autot harva kasutad
Siin on asi teisti aasta maks rekkale mingi alla 200€ ülejäänd kilomeetrite pealt..
(05-03-2017, 16:28 PM)AsTroSS Kirjutas:Ma elan ka täitsa maal (tallinasse sõit võtab vähemalt 4 tundi autoga kõige kiiremat teed minnes), ometigi c katti pole veel vaja läinud (need mõned korrad, mis on vaja läinud, tellin teenust ja maksan selle eest) igapäevane puudevedu (ok, päris iga päev ka ei vea) käib tikilisega, maja ka just kraanaga ei ehita ja polegi nagu vaja. Ahjaa, loomi ka ei kasvata. Samas naabrimehed, kes loomi kasvatavad, sõidavad juba 30a tagasi registrist kustutatud masinaga, 1x on vist trahvi ka saanud, kui juhtus politsei vähe suurema tee peale tulema. naabrid kuskil palgatööl pole peale veneaega olnud, vargustega ka pole tegelenud, 2 lehma, 5 lammast, mõned kanad ja elavad nii oma elu ja tundub, et nad on rahul.(05-03-2017, 12:20 PM)taavi Kirjutas:Maal elades on vaja masinad ,millega saaks eluks vajalikud tööd tehtud, paraku nedega ei teeni kopikatki,sellest tulenevalt on hobikad.(05-03-2017, 12:10 PM)AsTroSS Kirjutas: Oma mätta otsast vaadates , kui see maks on paratamatu, siis veokatele alates 7.5 tonni, alates 3.5 oleks minu rahakotile päris karm kuritegu.
Mul on endal hoovis paar veokat mis on üle 3.5 tonnise täismassiga ja nad ei teeni mitte ühtegi kopikat, nagu öeldaks "hobikat"
Aga miks hobi peab olema maksuvaba? Ma küll ei õigusta seda 3,5t maksu, aga kui on hobi, mida 3x aastas sõitma viiakse, siis maksadki selle summa ära või valid omale hobiks kudumise, mida veel peale käibemaksu muude maksudega pole maksustatud
Kui on masiantega võimalik teenida siis on töömasinad
Aga eks "linnavurledel " on raske aru saada,mis veel keegi maal elab.....
(06-03-2017, 16:25 PM)Mahno Kirjutas: Eks inmesed ongi erinevad. Ühed on rahul sellega, mis on, teised mitte. Enamasti viivad elu edasi need teised.
Nende vendade järele, kel pole peale vene aega midagi vaja olnud ja kes sõidavad ringi illegaalse dokumentidega liikuriga, pole vist eriti mõtet joonduda.
(07-03-2017, 01:43 AM)viplala Kirjutas: Täna nutavad c kati omanikud...Kui muus osas on tegu puhtalt spekulatsiooni ja isikliku arvamusega, siis kahjuks see väide on juba Euroopas reaalsus.
...
Autodesse kästakse paigaldada gps põhine jälgimisseade, mis hakkab lives lugema läbitud kilomeetreid ja limiidi ületamisel korjatakse sisse trahv, jne, jne, jne...
(07-03-2017, 09:41 AM)Mahno Kirjutas: Hobi ja äri....
Vaata, veoauto vajadus sõltub äri liigist. Mõne äri ajamiseks on seda veokat vaja, aga harva. Maal seda niisama lihtne tellida ei ole - pole eriti kellelgi. Kui kaugelt tellida on kallis ja äri ei tasu enam ära. Aga väga oluline riikluse mõttes on just see väikeettevõtlus, millega ei saada rikkaks, aga millega elatakse ära ja kasvatatakse ka lapsed üles. Ja ei sõltuta sotsiaalabist. Ja igas mõttes on riigile kasulikum, kui inimene ennast ise ära elatab.
Kui veel suuremat pilti vaadata, siis need hajusalt paigutatud väikese kandevõimega veoautod on ka riigikaitse mõttes väärtuslik ressurss.
(07-03-2017, 14:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ja vastavatel organitel on inimese iga liikumine teada..... Liigumegi vaikselt sinna,kuhu ulmefilmides näidatu meid viib. Sularaha ka ära koristada ja saamegi jälle tagasi põlisorjadeks. Lihtsalt elu on moodsam.