Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(05-04-2017, 09:39 AM)mossepower Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5
Aga mul oleks küsimus et kust seda ka saab?

Tavalises autopoes on ongi DOT 5 nime all müüdav vedelik tegelikult 5.1 (Näide). Nii et DOT 5-e küsimise peale antakse suure tõenäosusega ikka 5.1 hoopis.
Netist, ebayd jms. Võidusõidutsiklite podides peaks kah teoreetiliselt olema ...

(05-04-2017, 10:17 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 09:39 AM)mossepower Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5
Aga mul oleks küsimus et kust seda ka saab?

Tavalises autopoes on ongi DOT 5 nime all müüdav vedelik tegelikult 5.1 (Näide). Nii et DOT 5-e küsimise peale antakse suure tõenäosusega ikka 5.1 hoopis.
Netist, ebayd jms. Võidusõidutsiklite podides peaks kah teoreetiliselt olema ...
Netiautopoodides on DOT 5 nime all ikkagi 5.1 (1. näide2. näide). Motopoodides müüakse DOT 5 250 ml pudelites ning liitrihinnaks tuleb 50-60 euri (12). Samas kui DOT 5.1 liitri saab ca. 8 euroga.
Ei tea, kas tegu on "tsiklikaupade juurdehindlusega" või DOT 5 ongi reaalselt 7 korda kallim kui 5.1? Viimasel juhul on ju palju odavam kasutada DOT 4 ja seda iga ettenähtud 4 aasta tagant vahetada. Lisaks kui midagi peaks teepeal juhtuma siis saab igast tanklast vedelikku mida peale valada.

Vene pidurivedelikest BSK ja PSK ei tohi segada DOT 4-ga, siis surevad mansetid ära. Sõidab ka väga palju vene tehnikat DOT 4 peal nii et see jutt et vene kumm DOT 4 ei kannata pole 100 % pädev.
Võibolla kogemus kehva kummi (vene varuosade kõikuv kvaliteet) mansettidega või siis olukorraga, kus enne olnud süsteemis sees BSK ja see DOT 4 vastu välja vahetatud pealevalamise ja läbipumpamise teel.

Aga 100% kõige kindlam antud konkreetses olukorras oleks BSK: Viide.
"Pidurivedelikku "Tомь" võib kasutada kõikides tänapäeva autode pidurisüsteemides, välja arvatud ГАЗ-24 "Volga", ГАЗ-14 "Tšaika", РАФ-2203, УАЗ-469, КАвЗ-68 ja selle modifikatsioonid, sest nende autode pidurisüsteemide kummimansetid võivad laguneda ja selle tõttu tuleb kasutada pidurivedelikku БCK."

(05-04-2017, 10:51 AM)mossepower Kirjutas:  
(05-04-2017, 10:17 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 09:39 AM)mossepower Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5
Aga mul oleks küsimus et kust seda ka saab?

Tavalises autopoes on ongi DOT 5 nime all müüdav vedelik tegelikult 5.1 (Näide). Nii et DOT 5-e küsimise peale antakse suure tõenäosusega ikka 5.1 hoopis.
Netist, ebayd jms. Võidusõidutsiklite podides peaks kah teoreetiliselt olema ...
Netiautopoodides on DOT 5 nime all ikkagi 5.1 (1. näide2. näide). Motopoodides müüakse DOT 5 250 ml pudelites ning liitrihinnaks tuleb 50-60 euri (12). Samas kui DOT 5.1 liitri saab ca. 8 euroga.
Ei tea, kas tegu on "tsiklikaupade juurdehindlusega või DOT 5 ongi reaalselt 7 korda kallim kui 5.1?

näit $87.00 galloni hinnaks, väiketaaras ongi kallis 
http://www.ebay.com/itm/Silicone-Brake-F...2417280031

Mida teha higistava esitulega
Kas puurida/freesida miskine tuulutus auk või siis asi lahti võtta, ära kuivatada ja silikooniga ära tihendada?

(06-04-2017, 09:00 AM)mihkelr Kirjutas:  Mida teha higistava esitulega
Kas puurida/freesida miskine tuulutus auk või siis asi lahti võtta, ära kuivatada ja silikooniga ära tihendada?

kas pirni temperatuur ei kuivata?

(06-04-2017, 10:09 AM)muska71 Kirjutas:  
(06-04-2017, 09:00 AM)mihkelr Kirjutas:  Mida teha higistava esitulega
Kas puurida/freesida miskine tuulutus auk või siis asi lahti võtta, ära kuivatada ja silikooniga ära tihendada?

kas pirni temperatuur ei kuivata?

Võib-olla isegi kuivataks, aga kuna traktorit kasutan kaks-kolm korda nädalas ja päeval taluõues ei ole ju mõtet tulesid kasutada, siis pole sellest palju kasu. Üks tuli higistab, teine mitte.

(06-04-2017, 09:00 AM)mihkelr Kirjutas:  Mida teha higistava esitulega
Kas puurida/freesida miskine tuulutus auk või siis asi lahti võtta, ära kuivatada ja silikooniga ära tihendada?

Sul tuleb tulevedelik vahetada.
Juhend suunatuledele on siin:


Loodetavasti see aitab Big Grin Big Grin Big Grin

(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

aga mis vahe on dot 4 ja dot 5?segamini pole tark panna,aga 5 asemel 4?point selles,et dot 4 kodus mitu L olemas,aga 5 peab ostma minema.wiki näitab tempi erinevust,aga siduril ei lähe eales kuumaks.

(10-04-2017, 10:57 AM)muska71 Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

aga mis vahe on dot 4 ja dot 5?segamini pole tark panna,aga 5 asemel 4?point selles,et dot 4 kodus mitu L olemas,aga 5 peab ostma minema.wiki näitab tempi erinevust,aga siduril ei lähe eales kuumaks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55677&pid=413746#pid413746


Seal on väga hästi ära seletatud. Dot 4 ja Dot 5 on täiesti erinevad, ei ole omavahel vahetatavad.

(10-04-2017, 11:23 AM)zazik Kirjutas:  
(10-04-2017, 10:57 AM)muska71 Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(05-04-2017, 08:01 AM)muska71 Kirjutas:  uuazikul kadus lambist sidur.nüüd panen uue pumba peale,aga mis õli sinna sise panna?enne oli dot,aga üks tark ütles,et vene mansetid doti ei kannata ja peab vene õli olema.mis tegelikult on tark sinna sisse valada?
dot5, aga kindlasti mitte dot 5.1
https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_5

aga mis vahe on dot 4 ja dot 5?segamini pole tark panna,aga 5 asemel 4?point selles,et dot 4 kodus mitu L olemas,aga 5 peab ostma minema.wiki näitab tempi erinevust,aga siduril ei lähe eales kuumaks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55677&pid=413746#pid413746


Seal on väga hästi ära seletatud. Dot 4 ja Dot 5 on täiesti erinevad, ei ole omavahel vahetatavad.
dot4 võid ju panna, kuid keegi ei garanteeri, et tihendid pidama jäävad, väga tihti ka jäävad pidama. Nn punase piduriõli asendajaks on silikoonibaasil dot5, mis on ka ilma nende bsk puudusteta ja vanade süsteemide kummidetailidele sobilik.

Tekkis vajadus vahetada metsa UAZ-i kolvigrupp. Mootor GAZ 24. Sellest  ajast, kui ise viimati selle tööga tegelesin, jäänud meelde, et ülemine ja alumine kompressioonirõngas erinevad. Ülemise ristlõige ristkülik ja rõnga väliskiht hele (kroomitud), alumisel üks sisemine nurk maha lõigatud ja välispind matt. Tellitud  kolvirõngaste komplektis kõik 8 surverõngast ühesugused matid ja ristlõikes üks sisemine nurk maha lõigatud. Karbil joonis kinnitab minu varasemat kogemust.  Helistasin täna uuest Volga kauplusesse, et kuidas teiste karpide sisu. Kahjuks oli minule saadetud  komplekt ainuke ja seega võrrelda ei ole võimalik.

 Küsimus targematele, kas kolvirõngad valesti komplekteeritud või tänapäeval ongi kõik surverõngad ühesugused?

           

Kui kellegi pakkuda  vanakooli kolvirõngaid eelpool nimetatud mootorile, teeme kaupa. Mõõt 92, 0 mm

Kus kohast võiks saada Tartus salongipuhuri mootorile harjasid? On miskine spetsjomm koht?

Almost Again

Laupäeval mingi võrin üleval. Pliiats Leo Kunnase vahele järjehoidjaks. Vaatan- Halliste kiriku torni ümber keerutab must kopter, lõpuks kadus, s.o. maandus. Kiiver pähe ja vaatama. Sõnajalgade klassi, aga moodsa keres sabarootoriga masin,  juures ei hingelist enam. Keegi tuli vanaisa hauale lilli tooma ?
[Pilt: 1]

"Ristumine peateega" on selle kontakti nimi.
Koperdisest võid lugeda sealt:
http://tallinncity.postimees.ee/4063859/...-lasnamaed

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

pen.skar, see Grossi kopter tegelikult Wink . Päris tihti tiirutab Rakvere kohal. Läks ta jah laupäeval Viljandi poole, sest olin ise põllul ja nägin Toungue .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.

Kas keegi teeks Tallinnas sellise sõrme valmis ?

   

Mis materjalist peab olema ning kas on vaja ka karastada vms?
Iseenesest ei oleks probleem, kätte saaks kesklinnast.

(11-04-2017, 14:55 PM)pen.skar Kirjutas:  Laupäeval mingi võrin üleval. Pliiats Leo Kunnase vahele järjehoidjaks. Vaatan- Halliste kiriku torni ümber keerutab must kopter, lõpuks kadus, s.o. maandus. Kiiver pähe ja vaatama. Sõnajalgade klassi, aga moodsa keres sabarootoriga masin,  juures ei hingelist enam. Keegi tuli vanaisa hauale lilli tooma ?

Tänases Sakalas oli ka juttu sellest, ju siis käis äriasjade kõrvalt muid asju ka ajamas.

(11-04-2017, 17:04 PM)Qunts Kirjutas:  Kas keegi teeks Tallinnas sellise sõrme valmis ?

see meenutab dnepraali jala sõrme.

Oskab keegi pädev metallitöömees kohe peast siia kirjutada jagamispeaga näiteks 19 jagamise arvutuskäigu?
Paraku on vastav kirjutis hävinud ja kuna seda läheb vaja vähe ja pea ei olevat ka prügikast siis paraku ei suuda tuletada enam ilma kõrvalise abita...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne