vanemate igapäevaautode "väljasuremise" tempo

(07-10-2017, 22:16 PM)HMP Kirjutas:  
(07-10-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2017, 15:39 PM)raulex Kirjutas:  Siit tulebki üks vanemate autode kadumise põhjus.Ise ei oska või ei viitsi putitada ja remondikohad saadavad ukselt tagasi.

Sama kahtlane jutt kui ettevõtjate hala et tööjõudu pole kuskilt võtta
See ei ole kahtlane jutt vaid reaalsus. Hulpivat massi on, aga oskustöölisi napib.  
Teine probleem- hea töömees soovib sama palju palka, kui klient (vana tarbesõiduki omanik) on nõus maksma teenuse eest.

Niiet kui maksta siis ikka leiaks ka tööjõudu...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

No tuttava soovi peale Polo küljekarpe vahetada anti kolmes töökojas tungiv soovitus uus auto osta.
Võlusõna "rahas pole küsimus" oleks muidugi aidanud.
No ja siis OBD eelse Nissan Consult diagnostikaprotokollliga masinad Terrano ja Primera.
Tsitaat maasturite foorumist:
Terrano ei taha väga infot igaühega jagada. Lihtsamaid asju vist läbi obd näitas, aga täpsema diagnostika jaoks service arvutit ja softi vaja. Nissani esindus Tartus tõstis mingi aeg tagasi käed üles. 
No kui ikka inimene on rahakoti paksuks söötnud ja masina esindusse viinud ja sealt ka enam abi ei saa...
Vasta

(08-10-2017, 06:31 AM)raulex Kirjutas:  
No tuttava soovi peale Polo küljekarpe vahetada anti kolmes töökojas tungiv soovitus uus auto osta.

No saa aru, töökojad on samuti kõrini väsinud oigamisest, et "mullmaksisautokaavähemkuikarbivahetus, nuuks, nuuks." jne.
Ja kui karp juba on läbi, siis vaevalt seal seonduvad detailidki täiesti tuttuued on, sama läbi on ka põhi, koopaääred jne.

Ehk siis kes täna läheb 500€ maksva rahvaautoga pleku juurde sellise sooviga karbid, põhi, kooparervad jne ära taastada, siis ma leian, et see on plekule sõna otseses mõttes näkku sülitamine. 

Ja pole ime, kui nad niigi viisakad on sellise tati peale, et järgmise auto soovitavad osta.

P.S. Enne OBD aegsetel autodel tehakse mõistusega diagnostikat, mitte mingi fkng programmiga.
Ja minna sellise autoga esindusse, kus tavaklient on max. 10a vana auto, no selle peale kaaa ikka annab tulla.

.
Vasta

On ka selliseid inimesi, kes algusest peale vaid esinduses käinud ongi ja siis on neid sealt uksetagant ära hirmutada küllalt raske. Sõber rääkis ühest heast kliendist, kes ostis üheksakümnendate alul neilt omale uue auto ja on sest ajast saati kõik hooldused ja remonditööd seal teinud. Auto näeb välja ja on ka sisult väga heas korras, sest on korraliku ja maksujõulise inimese käes olnud, kes ei tahagi midagi muud osta, sellest aitab. Loomulikult on kõigil õigus tema terves mõistuses kahelda, kuid igalühel oma valik ja võimalused. Mis see masin tänaseks maksma on läinud, võib igaüks vaid ise ette kujutada.
Vasta

(08-10-2017, 06:59 AM)stihl Kirjutas:  
(08-10-2017, 06:31 AM)raulex Kirjutas:  
No tuttava soovi peale Polo küljekarpe vahetada anti kolmes töökojas tungiv soovitus uus auto osta.

No saa aru, töökojad on samuti kõrini väsinud oigamisest, et "mullmaksisautokaavähemkuikarbivahetus, nuuks, nuuks." jne.
Ja kui karp juba on läbi, siis vaevalt seal seonduvad detailidki täiesti tuttuued on, sama läbi on ka põhi, koopaääred jne.

Ehk siis kes täna läheb 500€ maksva rahvaautoga pleku juurde sellise sooviga karbid, põhi, kooparervad jne ära taastada, siis ma leian, et see on plekule sõna otseses mõttes näkku sülitamine. 

Ja pole ime, kui nad niigi viisakad on sellise tati peale, et järgmise auto soovitavad osta.

P.S. Enne OBD aegsetel autodel tehakse mõistusega diagnostikat, mitte mingi fkng programmiga.
Ja minna sellise autoga esindusse, kus tavaklient on max. 10a vana auto, no selle peale kaaa ikka annab tulla.

.
Mina ei lähegi plekule näkku sülitama.
Kuigi keevituskäpp seisab peos, siis küljekarpe (viisakalt) vahetada ei suuda. Maasturile küljekarbi asemel nelikanttoru keevitamisega saan hakkama.
Nii lähebki kereremonti vajav 20 aastane masin (igav igapäevasõiduk) veskisse ja ise liisinguhärra jutule.

Terrano on minu jaoks klassik. Nissani esimene kuubiku asemel disaini omav maastur. Tehnika poolest täielik klassika:hammasratastega gaasijaotus,tõukurvardad,ühemassiline hooratas jne. Mõne teise jaoks on Terrano tavaline vana pann.
Nii olengi omale hankinud diagnostikaseadme ja programmid.Aga see seade suhtleb ka ainult ühte tüüpi ajuga, seega on teist tüüpi ajuga masina diagnostikaks vaja õige aju kohvrisse pakkida ja kõrvalistmelt sellega masin käivitada.

Golf läks veskisse,Sierra läks veskisse.Tuttava Polo läheb ka veskisse.
Terrano läheks ka, kui tal poleks minu jaoks erilisust.
Leidke omale hingelähedane masin, ostke ära ja hoidke seda.
Ülejäänud 99 protsenti läheb nagunii veskisse ja pole mõtet neid taga nutta.
Vasta

(08-10-2017, 06:59 AM)stihl Kirjutas:  ...
P.S. Enne OBD aegsetel autodel tehakse mõistusega diagnostikat, mitte mingi fkng programmiga.
Ja minna sellise autoga esindusse, kus tavaklient on max. 10a vana auto, no selle peale kaaa ikka annab tulla.

.

Lp. ksf. Stihl.
Eelnev Raulexi toodud tsitaat 4x4 foorumist kuulub mulle.
Aastal 2013, 2001 aasta Terranoga Nissani esindusse diagnostika sooviga minna, ei ole minu arust väga ebatavaline,... või?
See, et ettevõte ise on nii noor, et puuduvad seadmed ja oskused vanemate autode diagnostikaks, ei peaks olema kliendi probleem.
Selleks, et diagnoosida sellel autol näiteks juhtpihusti anduri riket, ei piisa palja silmaga vaatamisest, ja paljalt testriga signaali olemasolu ei mõõda.
Õnneks on säilinud kontaktid inimestega endisest "Autoring´ist", kellel ka seadmed alles ja aeg-ajalt esineva vea tuvastamiseks kulus 5min ja tasuks piisas tänamisest.
Järgmisel korral kui seisan mõne analoogse probleemi ees, pöördun kindlasti Teie ettevõtte poole.


(08-10-2017, 06:31 AM)raulex Kirjutas:  
No ja siis OBD eelse Nissan Consult diagnostikaprotokollliga masinad Terrano ja Primera.
Tsitaat maasturite foorumist:
Terrano ei taha väga infot igaühega jagada. Lihtsamaid asju vist läbi obd näitas, aga täpsema diagnostika jaoks service arvutit ja softi vaja. Nissani esindus Tartus tõstis mingi aeg tagasi käed üles. 
No kui ikka inimene on rahakoti paksuks söötnud ja masina esindusse viinud ja sealt ka enam abi ei saa...

Aitähh...
Oleks ma rikas, ei oleks ma käinud tosin aastat vana terranoga services, vaid ostaks uhiuue juke või xtralli, mis on ikka päris tõsised metsaautod.
Vasta

(07-10-2017, 22:46 PM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2017, 22:16 PM)HMP Kirjutas:  
(07-10-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2017, 15:39 PM)raulex Kirjutas:  Siit tulebki üks vanemate autode kadumise põhjus.Ise ei oska või ei viitsi putitada ja remondikohad saadavad ukselt tagasi.

Sama kahtlane jutt kui ettevõtjate hala et tööjõudu pole kuskilt võtta
See ei ole kahtlane jutt vaid reaalsus. Hulpivat massi on, aga oskustöölisi napib.  
Teine probleem- hea töömees soovib sama palju palka, kui klient (vana tarbesõiduki omanik) on nõus maksma teenuse eest.

Niiet kui maksta siis ikka leiaks ka tööjõudu...
Täpsem oleks väljend - kui tööandja peale maksaks. S.t. klient maksab sama raha, mis töötaja soovib tasuna tasku saada. 
Tekkib küsimus, kas klient maksab vähe, või töötaja tahab alusetult kõrget tasu oma töö eest?
Sellistel puhkudel olen kasutanud lahendust - teen töö ise ära. Smile
(08-10-2017, 06:31 AM)raulex Kirjutas:  
No tuttava soovi peale Polo küljekarpe vahetada anti kolmes töökojas tungiv soovitus uus auto osta.
Võlusõna "rahas pole küsimus" oleks muidugi aidanud.
No ja siis OBD eelse Nissan Consult diagnostikaprotokollliga masinad Terrano ja Primera.
Tsitaat maasturite foorumist:
Terrano ei taha väga infot igaühega jagada. Lihtsamaid asju vist läbi obd näitas, aga täpsema diagnostika jaoks service arvutit ja softi vaja. Nissani esindus Tartus tõstis mingi aeg tagasi käed üles. 
No kui ikka inimene on rahakoti paksuks söötnud ja masina esindusse viinud ja sealt ka enam abi ei saa...
Pole siin tarvis mingeid võlusõnu. Autoomanik peab kaaluma, kas kahe väliskarbi vahetus nt. Polo kuluna 300.- euri on õigustatud, või mitte? Mina kedagi ukselt tagasi ei saada ning soovitused kliendile uue auto ostuks jätan enesele.
Kohanud olen erinevaid kliente, ühed ,,jäävad mõttesse" peale remondi maksumuse teada saamist, teised annavad sõiduki töösse.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

HMP
Raha küsid ette ju?
Vasta

Mina käin ka oma vanade pannidega esinduses vahest, sest kuigi hind on kohati kõrgem kui kohalike meeste juures, siis teenust osutatakse ka vähema aja jooksul ja mõnedki tööd on soodsam lasta teha esinduses. Ja kui remondiks läheb arvestan ka laias laastus kui kiiresti teeksin ise sama töö ära 7eur/tund, kui hind jääb samasse auku esindusega, siis pole mõtet oma ajusid pehmendada ja saan miskit muud teha, aga kahjuks kipuvad igasugused remondikohad oma peaga mõtlema. Minul häda eelsüüteküünaldega. 2 korda olen neid vahetamas käinud ja mõlemal korral on see töö tegematta jäätud 1. kord ennustas selgeltnägija remondimees ilma mingisugust kontrolli tegematta vaadates kristall kuulilt et hõõgküünlad on korras ja vahetust pole vaja kuna need asuvad nii sitas kohas ja teine kord olid mehaanikud mõõtnud et vool käib läbi järelikult on korras ja jäi järjekordselt vahetamatta Big Grin Küünlad on seal peal originaalid ehk läbinud 10 aasta jooksul 350000km
Vasta

(08-10-2017, 18:10 PM)ZIL 131 Kirjutas:  HMP
Raha küsid ette ju?

Töö eest raha ette ei küsi.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(08-10-2017, 18:26 PM)maisalup Kirjutas:  Mina käin ka oma vanade pannidega esinduses vahest, sest kuigi hind on kohati kõrgem kui kohalike meeste juures, siis teenust osutatakse ka vähema aja jooksul ja mõnedki tööd on soodsam lasta teha esinduses. Ja kui remondiks läheb arvestan ka laias laastus kui kiiresti teeksin ise sama töö ära 7eur/tund, kui hind jääb samasse auku esindusega, siis pole mõtet oma ajusid pehmendada ja saan miskit muud teha, aga kahjuks kipuvad igasugused remondikohad oma peaga mõtlema. Minul häda eelsüüteküünaldega. 2 korda olen neid vahetamas käinud ja mõlemal korral on see töö tegematta jäätud 1. kord ennustas selgeltnägija remondimees ilma mingisugust kontrolli tegematta vaadates kristall kuulilt et hõõgküünlad on korras ja vahetust pole vaja kuna need asuvad nii sitas kohas ja teine kord olid mehaanikud mõõtnud et vool käib läbi järelikult on korras ja jäi järjekordselt vahetamatta Big Grin Küünlad on seal peal originaalid ehk läbinud 10 aasta jooksul 350000km

Mina oma elus olen ainult ühe korra külastand Volvo Söbralikku müügi esindajat sedagi ainult
diagnostika küsimusega ,elus kövasti vedand on alati olnud koht kus teha ja oskused pole kah hätta
jätnud ...Enamuse elust olen kulgenud vanamate pannidega önneks ka midagi suuremat pole
juhtund kah peale e39 V8 plokikaane probleemi,sai asja ignoreeritud iga hommik paar liitrit vett
peale ja tuld kestis mingi 30000tkm ja säi veel mahagi müüdud..Volvo 850nel lagunes tomati kast
mingi 7saja tuhande pealt .laks veskisse aga muidu ei mingeid suuremaid remonte..
Järgmiseks oli üks markimisväärne käkk 2001a Lincoln LS 3,0 seda autot ostes oli endal kah veidi
kahtlane tunne aga minu käes pea nelja aasta ja 90tkm peale kuluosa mitte sittagi..Peale mind sai
asja omanikuks minu vend kes veel seda Eestis neli aastat ilma remondita kasutas ja siis edasi müüs,
summutit keevitas paar korda peab muidugi tunnistama et masin oli Usas korra suplemas kah käind
ja möningaid asju ma lihtsalt ignoreerisin aga ega need asjad söidu kiirust ja omadusi ei möjutand
Minu meelest peabki selliste rontidega oskama möningaid asju ignoreerida muidu istudki taga iga kuu remondis ..
Ühe Usa käki olen ostnud pea vile uuena 180miili oli kella peal pole ma sellega 4aasta jooksul kordagi
esinduses käind lagunend 110 tuhande kilomeetri ainult genekas ja aku vahetatus,sellega söidan
vöiduka löpuni,vaatame palju välja veab sisetunne ütleb et 300 tuhhi peaks kannatama ehk ..
Muidugi selle viimase käkiga oleks vaja salongi tuled korda teha aga enda auto tegemiseks pole
vähimatki tahtmist kui oled terve päeva kliendi asjadega tegelend.Nad jäivad mingil hetkel lihtsalt
pölema lahendasin asja lihtsalt pistik lahti ja valmis...
Enda masinatega olen paras pohuist Big Grin Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Toon ühe näite,kuidas mõni töökoda vanema liikuri omanikku koorida oskab.
Näide siis 66kw Diisel Passat B3ga 1993a. Vaja oli teha käsipidur, muidugi selgus,et seal oli veel asju.
Asendati siis sellised asjad:
- käsipiduri trossid(20eur)
- kettad 4tk 80eur
- klotsid (40eur).
- töösilindri remont(40eur x2 silindrit taga)
- Break cleaner,paber ja töökindad(ei mäleta,mis need maksid)
- töömehe tund oli 20eur koos käibega ja seda palju tehti ma ei mäleta enam.
Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.


Vasta

Sama siin, paraku on enda autod tahaplaanile jäänud. Tööautodeks olen soetanud mõnesaja eurosed pannid. Praegu käsil 200 eurot maksnud Mitsu ja asi töötab nagu kellavärk, ptui, ptui, ptui üle vasaku õla. Samas olen teda mõõtnud, testinud, torkinud enesearenduse mõttes päris palju. Kui peaks alla andma, siis Kuusakoskisse ja uus samasugune istumise alla. Minu jaoks tundub mõistlikum, kui iga kuu sama raha liisingusse maksta. Mingit kallist remonti polegi mõtet teha, vaatamata sellele, et kõik võimalused olemas. Mõni asi lihtsalt ongi tarbeese.
Vasta

(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Toon ühe näite,kuidas mõni töökoda vanema liikuri omanikku koorida oskab.
Näide siis 66kw Diisel Passat B3ga 1993a. Vaja oli teha käsipidur, muidugi selgus,et seal oli veel asju.
Asendati siis sellised asjad:
- käsipiduri trossid(20eur)
- kettad 4tk 80eur
- klotsid (40eur).
- töösilindri remont(40eur x2 silindrit taga)
- Break cleaner,paber ja töökindad(ei mäleta,mis need maksid)
- töömehe tund oli 20eur koos käibega ja seda palju tehti ma ei mäleta enam.
Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.

Ma ütleks, et ei ole kõige hullem koorimine.
Vasta

(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.
Võrreldamatuid asju võrdlete - B3 ei maksnud uuest peast ju 200€ - vast ikka tublisti pealt 10000 DEM-i ? Smile Miks siis võrreldakse vana auto turuväärtust temale külgekruvitud uute juppide hinnaga?
edit. Palju maksis B3 uuena Saksas?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(08-10-2017, 22:30 PM)Walter Kirjutas:  
(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.
Võrreldamatuid asju võrdlete - B3 ei maksnud uuest peast ju 200€ - vast ikka tublisti pealt 10000 DEM-i ? Smile Miks siis võrreldakse vana auto turuväärtust temale külgekruvitud uute juppide hinnaga?
edit. Palju maksis B3 uuena Saksas?

Kõige odavam 1.6 maksis ilma inflatsiooni arvestamata 15542€ e. mingi netikalkulaatori järgi maksaks praeguses vääringus 24405 €

Lihtsalt huvitava remargina.
Vasta

(08-10-2017, 22:30 PM)Walter Kirjutas:  
(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.
Võrreldamatuid asju võrdlete - B3 ei maksnud uuest peast ju 200€ - vast ikka tublisti pealt 10000 DEM-i ? Smile Miks siis võrreldakse vana auto turuväärtust temale külgekruvitud uute juppide hinnaga?

Oleksid sa näinud milline see B3 välja nägi siis ma isegi ei imesta,miks töökoja omanik sellise arve tegi. Ütleme,et vanamehe auto, seest rokkane ja väljast pesemata. Rohkem ei hakka detailides kirjutama,sest iga ühe fantaasia võib ise edasi mõelda siit.
Mõne asja puhul osad veel ongi vaid väärtus,muu on juba vanaraua kokkuostu hind.

See,et B3 maksis kunagi Saksamaal uuena 10000 DEM või üle selle. See ei lähe enam täna arvesse(v.a museaali väärtusega masina puhul). Turu hind hetkel nende elunäinud hobuste eest eestis on ikkagi 200-300eur, või isegi alla selle. Mõne Syncro puhul pigistab enamgi välja,kuna need on hinnatumad ning vähe. Mujal riikides on asjad teiste hinnakirjadega ja väärtusega aga nagu öeldud,eesti ühiskond ei soosi mingisuguse vanatehnika säilimist suuremal hulgal. Ehk siis kunagisest 10000 DEM autost on saanud, lihtsalt laste ja noorukitele lõhkumiseks mõeldud mänguasjad. 

Pigem näengi seda,mida siin paljud teised välja hõiganud on. Jäävad alles need,mille puhul entusiast ei jäta jonni. Või sellised,mis on (väga) heas korras. Ülejäänud kahjuks hävib,midagi teha pole. See on lihtsalt asjade paratamatu ringkäik.Pigem on mul mure,et kas peagi 16-18.a saavatele, jääb veel mingeid arvestatavaid Youngtimereid või ei? Või kas neil üldse on huvi või see huvi piirdubki vaid asjade puruks lõhkumisega ja enda välja elamisega?


Vasta

Mul poisid, aastaid 5 ja 7. Juba enne nende saabumist panin müümise asemel kaks masinat varjualla seisma, seisukord enam-vähem, samas vajaks ühte-teist. Milleks lihtsalt müüa, kui midagi ei saa . Samas kui äkki järeltulijal on tehnikahuvi, siis isa-poja projekt ja tolleks ajaks on 1984 aasta masinad hoopis teine tera.... Hetkel peab tunnistama, et ei ole just kindel poiste tehnikahuvis aga tasub või tasus proovimist. Ootab, vaatab.
Vasta

(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Toon ühe näite,kuidas mõni töökoda vanema liikuri omanikku koorida oskab.
Näide siis 66kw Diisel Passat B3ga 1993a. Vaja oli teha käsipidur, muidugi selgus,et seal oli veel asju.
Asendati siis sellised asjad:
- käsipiduri trossid(20eur)
- kettad 4tk 80eur
- klotsid (40eur).
- töösilindri remont(40eur x2 silindrit taga)
- Break cleaner,paber ja töökindad(ei mäleta,mis need maksid)
- töömehe tund oli 20eur koos käibega ja seda palju tehti ma ei mäleta enam.
Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.

Mille arvelt oleks siis pidanud asi odavam olema?
PIduriklotse tavaliselt lammaritest ei osteta, trossid ning kettad peaksid ka alati uued olema.
Töötund oleks pidanud vanema auto puhul olema odavam, mõni praktikant oleks teinud ehk poole hinnaga?
Vasta

(08-10-2017, 16:46 PM)HMP Kirjutas:  
(07-10-2017, 22:46 PM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2017, 22:16 PM)HMP Kirjutas:  
(07-10-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:  
(07-10-2017, 15:39 PM)raulex Kirjutas:  Siit tulebki üks vanemate autode kadumise põhjus.Ise ei oska või ei viitsi putitada ja remondikohad saadavad ukselt tagasi.

Sama kahtlane jutt kui ettevõtjate hala et tööjõudu pole kuskilt võtta
See ei ole kahtlane jutt vaid reaalsus. Hulpivat massi on, aga oskustöölisi napib.  
Teine probleem- hea töömees soovib sama palju palka, kui klient (vana tarbesõiduki omanik) on nõus maksma teenuse eest.

Niiet kui maksta siis ikka leiaks ka tööjõudu...
Täpsem oleks väljend - kui tööandja peale maksaks. S.t. klient maksab sama raha, mis töötaja soovib tasuna tasku saada. 
Tekkib küsimus, kas klient maksab vähe, või töötaja tahab alusetult kõrget tasu oma töö eest?
Sellistel puhkudel olen kasutanud lahendust - teen töö ise ära. Smile

Kui saladus ei ole siis millistest numbritest käib jutt?


(08-10-2017, 21:21 PM)ivoalaska Kirjutas:  
(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas:  Toon ühe näite,kuidas mõni töökoda vanema liikuri omanikku koorida oskab.
Näide siis 66kw Diisel Passat B3ga 1993a. Vaja oli teha käsipidur, muidugi selgus,et seal oli veel asju.
Asendati siis sellised asjad:
- käsipiduri trossid(20eur)
- kettad 4tk 80eur
- klotsid (40eur).
- töösilindri remont(40eur x2 silindrit taga)
- Break cleaner,paber ja töökindad(ei mäleta,mis need maksid)
- töömehe tund oli 20eur koos käibega ja seda palju tehti ma ei mäleta enam.
Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.

Ma ütleks, et ei ole kõige hullem koorimine.


Samuti ei mõista pahameelt, just oli häda et vanu ronte ei taha keegi remontida, ja mis üldse puutub siia auto omahind?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne