Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(27-10-2017, 22:41 PM)motamees Kirjutas: Peavad olema ju mingid katsetused/algandmed arvutamiseks.
Konkreetsel idamaa targal on need andmed kindlasti oma kogemusest olemas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(27-10-2017, 21:31 PM)jussm Kirjutas: Täna läks autol mootor ilmselt nahka. Maanteel sõites kuulsin et tekkis mingi imelik klk klk klk mis muutus kiiresti klak klak ja klop klopiks, tõmbasin siva tee äärde ja hoo pealt süüde välja sest 5-10 sekundi pärast oleks juba mürtsuga vaikus saabunud. Mõtlen, et mis pärast nii siis juhtus. Ise pakun, et kuna just vahetasin õli ja panin 5w40 täissündi sisse siis pesi lahti sees olnud roka kuna seni olin pikemalt sõitnud 10w40ga mida aeg-ajalt juurde kallasin kuna mootor lekkis. Sellest siis võisid õlikanalid ummistuda ja 85 km peale õlivahetust siis kööga. Mootoriks audi 2.8 v6 128kw paadiankur.
Tegelikult tuleks mootor laiali võtta, siis saaks sotti kas mootor oli kulunud või muda täis. Kas jäi saale kuivaks või oli loks juba sees. 15 000 tagant õli vahetades ei olnud 1ow40 Valvoline*iga küll mingit muda sees. Täiesti rahulikult võib sinna 5w40 panna.
Samas, kui odavaima Kingoiliga 30 000+ sõita, hakkavad vbolla tõesti, enne või peale õlivahetust saaled ringi käima.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Nendel lähevad ka õlipumbad pekki,on kogemus kus õlipump tootis täpselt niisugust survet,et lamp kustuks,kuid nukad jäid kuivale. Nukk jooksis kinni,hammasrihm kiilakas jne.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983