16-02-2019, 21:42 PM
(15-02-2019, 20:51 PM)saarlane87 Kirjutas:(14-02-2019, 10:22 AM)v6sa Kirjutas: Jah, omavoliline ümberehitus on teeliikluses keelatud. Elik kui ülekasvanud aiatraktor peab olema teelegaalne, siis iseenese tarkusest paigaldatud hüdrorool on paha. See, et normaalne paigaldus midagi halba ei tee, ei mahu ainult koolitarkust omandanud otsustajale pähe.
Kardetavasti hukkavad Maanteeameti peast miilitsad viimasedki normaalse ülevaatajad ära. Hoidke siis neid ja ärge neile sitta keerake.
Müüakse ka kirveid ja nuge, mis ei tee ligimese tükeldamist mitte legaalseks.
Ning ei, vehkides naabrimehe maanteelegaalse hüdrorooliga põka pildiga Maanteeameti idiootide laua ees saavutate vaid selle, et veel üks normaalse ellusuhtumisega ülevaataja saab klistiiri ilma määrdeta ning naabrimehe põkalt võetakse ülevaatus ära.
Ma ei tea kuidas traktoritega olukord on, aga auto peab olema ka siis juhitav, kui mootor välja sureb. Mis moodi seda põkal lahendada?
Probleem on hoopis selles, et ok, saad ülevaatuselt läbi - ostad või selle. Kuid kuidas maanteel hakkama saada. Iga ment peab sind kinni kuna sinu masin ju KARJUB juba vigadest. Ja riigi kassa tahab täitmist. Näeb su roolivõimu politseinik küsib paigalduse paberit ja ongi sumpa ralli. Korduv ülevaatus, loata ümberehitus, luba mitteomava inimese poolt paigaldus ja 100 muud põhjust miks sulle korralik diplom saab vormistatud . Ühesõnaga oled koheselt kodust väljasõites "kassaaparaadiks" muutunud.
Ma siin jebisin 2a politseiga ise. Probleemiks oli, et haakekolmnurgale paigaldatud sõiduauto käru munakas algselt ei omanud euro tähist ( see sai poest ostutuga küll hiljem korda) siis järgmisena oli vaja keevitaja paberit, et kolmnurga keevitus on teostatud loaga/õppinud venna poolt. Ütmeme nii, et mitu aastat sai jebitud. Nüüdseks jah paberid ja märgid olemas ja lubatakse, kuni leitakse midagi uut. Seetõttu ongi mõtekas hoida masin igati originaalis ja väga korras. (olgu siis tuled ja viled korras rääkimata rooste ja õlilaikudest masinal) Siin ei ole isegi teemaks, et äkki ei jää vahele või äkki olen mustas nimekirjas --- ei tohi lihtsalt anda põhjust diplimi vormistamiseks ja kõik. Hoiatused ja ettekirjutustest tuleb masin lihtsalt konkreetsesse tehnilisse seisu viia ja kõik.
Saage aru rahvas. Riik on vaene, ametnike palju ja tööd on neil vähe. Kas tõesti arvate, et omalooming on mingil määral aksepteeritav? Nemad saavad hoopis teile "ära keerates" riigile rohkem makse tuua ja ei koti kedagi - nuta või õhtul patja.
Siinjuuures on ainuke küsimus "originaal osadega uuendused" Näiteks mtzil on originaalis olemas hüdrorooli versiooniga esisild. Kui selle paigaldada siiis ei ütle ülevaatus ka mitte midagi. Politseil pole ka alust. Dokumentides seda otseselt kirjas pole.
Gaz 53l on ka olemas hüdrorooli variant kõik tükid tehase poolt toodetud ja usun, et jällegi probleemi pole.
T25a masin omab ka kusjuures tehase poolt toodetud hüdrorooli. Kuid Eestis on seda esindatud üli-üli vähe. T30a70 (ilma esisilla veota t25, millel on hüdrorool. t30a80-- esisilla veoga hüdrorooliga, t30a69- tavaline t25a ilma hüdroroolita--- seda siis suures plaanis)
Teema ongi, et omaloomingut (loe poola varuosi, või siis vanade E kombainide pealt osadega koostatud hüdrorool) ei ole aksepteeritav ei ülevaatuse ega ka politsei poolt. Nad lihtsalt ei saa kontrollida selle tootja sertifitseeritud tootmist/paberimajandust.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.