Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Kivikaitse on olnud vast liiga ära kuivanud enne värvi. Suruõhu ja või survekaga saab kindlasti rohkem pinda värvivabaks. Uuesti tegemisel 2 varianti: värvi servad ettevaatlikult libedaks ja krundid ja värvid peale alustades udukihtidest, et olematu nakkega värv üles ei sulaks- tolmutad esimesed kihid kuivalt peale. Variant 2: lased kivikaitse pealt survepesuri või õhuga kõik värvi maha ja alustad otsast peale. Üldiselt see kivikaitse üldse üks poolmäda pleki ja ülejala eeltöö kinnimätsimine.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Kindlasti metallikrunt peale. Olen kasutanud ka Dinitroli sprei krunti, kuid vahel on see ka värvides õrnalt keema kiskund. Sellisesse kohta paneks pintsliga väikse täpi Epo krunti enne värvimist. Olen ka sprei krunti vastu väikest pintslit lasknud ning ainult metallile tõmmanud, kui epot ei viitsi segada.
Ilma krundita hakkab paari aasta pärast see koht ennast näitama.
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Tere ööd. Küsimus järgmine - millega oleks mõistlik kruntida tsingitud poritiiba. Pole mitte tavaline auto tiib, vaid päris tahe tükk tsinkplekki, mis stantsitud. Võimatu on seda kõike kihti maha lihvida, samas DeBeeri 2k alküüdine põhivärv peab sinna krundi peale lõpuks tulema ja kinni jääma. Tavaplekist poritiiba pole kusagilt maailmast enam võtta ja järgi seda ka ei tee. Vähemalt mitte ilma stantsita.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ei ole ma mingi kereproff või kutseline maaler, kuid olen toiminud õpetuse järgi, et tsingitud pinna krundiks sobib happekrunt. Viimastel aastatel on lisandunud soovitusse ka epokrunt. Mõni väidab, et päris nii hea ei ole, teised jälle, et vahet pole. Isiklikult pole vahest tõesti aru saanud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 125
Teemad: 0
Liitus: Apr 2017
On's 2004 a. roostetavat Merivat üldse mõtet vuntsida? Roostetavad põhi, karbid, rattakoopad... Tehnilise läbimiseks pidin möödunud aastal poolraami kolmest kohast lappima. Naise ostetud ront, ise olin motikaga kaugel lõunas kui mõned aastad tagasi see ämber juhtus. Nukad-nookurid peale ostmist vahetatud, just lõpetasin piduriringi ja vahetasin veovõlliotsad. Natuke kurb lähiajal maha kanda, annab kuidagi agooniat pikendada?
Postitused: 184
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Mul soov katta miskit värviga vana adra kere. Läheb teine seisma kiviaia peale ja täna väga roostes ilmega. Millega vanal ajal kaeti? Õlise kaltsuga tuleb küll vahva välimus, kuid ei kesta kaua. Järgmiseks tarviks ka looreha üle katta. Soovitusi?
Postitused: 7,017
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
(04-08-2019, 20:33 PM)fanatt Kirjutas: Lase augud makrot täis pahtel ja kivikaitse ka ja saad~ 2 aastat sõita, pärast seda muretult vanarauda.
See soovitus on kuritegelik. Ma kandsin auto, mis praeguseks hetkeks oleks uunikum, maha selle pärast, et keegi oli ilmselt salongi tulevat vett üritanud makroga peatada. Salongi ja mootoriruumi vahel peale vahu ja roostepuru midagi muud ei olnudki. Visuaalselt nägi auto välja ülevaatuskõlbulik.
Agoonia pikendamiseks ilmselt sobib, aga siin loevad ka taastajad...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.