Gaz 24-10 -le teise mootori paigaldamine
#61

Mootori vastupidavusest-Kvaliteedist siis minu Volga on sõitnud 32000 ja natuke peale.
Mootori võtsin lahti sest peale paarikümmend aastat õues seismist lekkis ta igast otsast.
Lahtivõttes selgus,et vänt on tehasest kõver ja viimase raamsaale kaelalt oli ainult ühe külepealt vastu saalet puutund.
Nukknõlli teine nn saale ei puutund peaaegu üldse vastu nukka jne.
Olen sama meelt et volga mootorist hullemat ei ole mina teinud ega näinud.
Vasta
#62

Kes siin Volgat parema mootoriga igatses:
https://www.osta.ee/gaz-21-k-ehk-volga-v...40611.html
Lisaks mootorile küll ka palju muud ringi tehtud, teagi kas uute leebemate seadustega arvele ikkagi saaks.
Vasta
#63

(16-09-2019, 23:53 PM)meli666 Kirjutas:  Kes siin Volgat parema mootoriga igatses:
https://www.osta.ee/gaz-21-k-ehk-volga-v...40611.html
Lisaks mootorile küll ka palju muud ringi tehtud, teagi kas uute leebemate seadustega arvele ikkagi saaks.
Antud masinal, mis on tervenisti BMW põhjale ehitatud Volga, on uue mootorivahetusvabadusega tõenäoliselt üsna vähe pistmist.

Selle auto saaks arvele kui omavalmistatud, aga siis ei tohi auto välimus sarnaneda seeriatootmises olnud autoga. Näiteks siia sobib üks M400 (Link) ja GAZ 21 cabrio (Link).

Käesoleva auto välimus aga sarnaneb seeriatootmise GAZ 21-le. Ksf. nymmik kunagi uuris ARKist, et kuidas Leivategija BMW 750-GAZ 20 ja Opel Senator-GAZ 21 arvele saadi, et temal Subaru põhjal muhk ja tahaks samamoodi legaliseerida.
Vastuseks tuli, et vanasti sai jah selliseid asju arvele, aga nüüd enam ei saa. Ju kõnelaune BMW 525-GAZ 21 ka juba kahjuks "enam ei saa" ajast kuna nii suur ja kallis töö ju tehtud aga ARKis pole ümberehitust vormistatud.

Muidugi võib olla teine lugu kui nüüd uute seaduste järgi seda seeriatootmises olnud autole mittesarnanemist enam pole, aga minuteada sellist muutust pole sisse viidud.
Vasta
#64

Muudatuste legaliseerimine teises liikmesriigis (Läti-Leedu-Poola?), seal arvele ja siis võõrandamine Eestisse koos lõpptoote siin arvele võtmisega?
Vasta
#65

Venemaal küllalt populaarne Lexuse 3.0 liitrine või 4.0 liitrine. Lexuse 3.0 koos automaadiga 2jz , Volvo tagasillaga või 1uz loetakse suht igaveseks mootoriks.
Vasta
#66

   
Käisin enda Volgaga Metroserdis kaalumas. Kuna autol hakkavad tagarattad kuidagi ebareaalset hästi maha, siis sain selle oletatavale põhjusele ka kinnitust. Autol on pm. 50:50 kaalujaotus. Esiteljel on 670 kg vs. 707 kg tagateljel. Pole just sulgkerge auto oma 1377 kilogrammiga, aga sõita kannatab küll. 
Nüüdseks ka mootorivahetus tehnilises passis ilusti kirjas. Mootoriks sai siis Opeli c20ne 85kw koos käigukastigakastiga
Vasta
#67

   

Enamasti näeb auto kapotialune selline välja, aga see ka natuke muutub järgmiseks kevadeks.


   

Volga kiirendus logi.
Alumised kaks on ilma turbota.
Keskmine 0,4 bar rõhuga ja kaks ülemist u. 0,55 bar rõhuga.
Hetkel sõidan 0,7 bar-iga, aga kahjuks uus originaal sidur libiseb juba selle väikse rõhuga kolmanda käiguga läbi
Vasta
#68

Kus gardaani tegid?
Vasta
#69

(07-10-2021, 08:49 AM)ahtos Kirjutas:  Kus gardaani tegid?
Ise tegin. Hästi kerge vibra jäi mingil kiirusel.
Sel talvel lasen Astros keskmise risti ära vahetada ja siis tasakaalustatakse ära ka.
Vasta
#70

Seda ma küll ei tea, misasi on gardaan (pööran lihtsalt tähelepanu), aga kardaanide tegijatena on palju kiidetud Pärnus asuvat kardaan.ee, pidavat olema asjalikud ja muhedad vana kooli mehed.

PS. Minul ei ole antud asutusega vähimatki pistmist ning omanikke ei tunne.
Vasta
#71

Kuidas sisselaskeõhu temperatuur püsib tõsisemalt pähe andes? Saab piisavalt värsket õhku radika kõrvalt peale?

Kiidan väga! Cool
Vasta
#72

(07-10-2021, 10:15 AM)v6sa Kirjutas:  Kuidas sisselaskeõhu temperatuur püsib tõsisemalt pähe andes? Saab piisavalt värsket õhku radika kõrvalt peale?

Kiidan väga! Cool
Volga ei ole mul just selline auto millega pikalt pähe anda, aga kui vahest kellad pahupidi lasta ei ole tempidega probleemi. Cooler jahutab ilusti maha. Radika ja mootori vahel on u 30 cm tühja maad, kust ka õhk ilusti kapoti alla pääseb. Sel talvel plaanin seda õhumajandust tiba ümber ka teha.
Vasta
#73

Tore et keegi siin foorumis targutamise asemel oma nokitsemisi ka kajastab  Smile Väga ilus ja puhas tulemus nagu sinu tööde puhul ikka, hea näha et keegi natukenegi asja väljanägemisele ka rõhku paneb.
Vasta
#74

(08-10-2021, 10:50 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tore et keegi siin foorumis targutamise asemel oma nokitsemisi ka kajastab  Smile Väga ilus ja puhas tulemus nagu sinu tööde puhul ikka, hea näha et keegi natukenegi asja väljanägemisele ka rõhku paneb.
Suured tänud! Cool
Kui endale teed siis ikka üritad ilusti teha. Isegi Transpordiametis sain kiita, et kapotialune ilus puhas mitte nagu mõnel, kellel otse lammarist mootor vahele tõstetud Big Grin
Vasta
#75

11 sekundiga ilma turbota 0-100km/h ei ole vist ka paha tulemus 1377kg kohta.

Lisaks võibolla rumal küsimus ja ei oska õigesti vaadata, aga kas viimasel pildil turbiin on kuskil all paremas nurgas ja jõuab sisselaskesse pika kaarega mootori ja radika vahelt?
Ja kas see ce20ne turbotamine vajas ka sisemisi modifikatsioone võrreldes vabalthingavaga? Või lihtsalt puhur väljast külge ja voilaa?
Vasta
#76

Väga äge asjandus! Sel suvel nägin ja kuulsin Põlvamaal ühte sisisevat Volgat, kas võis sama auto olla?
Vasta
#77

Kuidas lisapihusteid juhitakse? Mingi piggyback kasutusel või lihtsalt rõhulülitiga?

(08-10-2021, 12:14 PM)TeeTL Kirjutas:  Lisaks võibolla rumal küsimus ja ei oska õigesti vaadata, aga kas viimasel pildil turbiin on kuskil all paremas nurgas ja jõuab sisselaskesse pika kaarega mootori ja radika vahelt?
Seal ikka intercooler vahel
Vasta
#78

   

VL kolle on selline  ja turbo asub tõesti vasakul all, et liialt silma ei torkaks.
Eest läheb õhk läbi suht pika intercooleri jah, mis on pärit uuemalt Boxerilt
Lisapihusteid juhin rõhulülitiga.
Mootoril on kolvi sees olevat põlemiskambrit suurendatud ja sellega natuke surveastet vähendatud. Plokikaanetihend on ka turboka oma. Ülejäänud on originaal.Täpselt sama setup oli mu kunagisel kadetil ka ja too kannatas ilusti 1,2 bar-i
Põlvamaal ma pesitsen ja liigun ringi suht palju jah Wink
Vasta
#79

Väga tore, et valmis said. Kas väljalaskekollektori tihendit vahetad kord aastas või pole see vajalik?
Vasta
#80

(08-10-2021, 16:34 PM)robi Kirjutas:  Väga tore, et valmis said. Kas väljalaskekollektori tihendit vahetad kord aastas või pole see vajalik?
Ma loodan, et ei pea vahetama, aga eks see selgub hiljem Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne